26

2.4K 129 82
                                    

Kerem ve altayın düğün elbisesi için tine ve sarawatınkini sectim zaten çok seviyordum bunları

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kerem ve altayın düğün elbisesi için tine ve sarawatınkini sectim zaten çok seviyordum bunları

.....
Altay gömleğinin yakalarını düzeltip son kez aynada baktı kendine.

Sonunda evleniyordu,kerem ile evleniyordu.

Derin bir nefes alıp ferdiye döndü.

"Bilader ben çok gerildim ya"dedi.Ferdi altayın omzunu sıvazladı ve boydan boya süzdü.

"Gerilme gerilme mükemmel olmuşsun"dedi ve göz kırptı.

Köşede viski şişesini kafasına diken mesut boğazına kaçtığı için ard arda öksürmeye başladı.

"Beddua mı ettin lan ozan"dedi zor nefes alarak.

Altay ve ferdi büyük bir kahka kopardı.

Aralarında biraz daha goygoy geçtikten sonra altay kereme bakmak için odadan çıktı.

Kereme ayırdıkları odanın önüne geldiğinde tekrar nefes aldı.Eli ile buklelerini düzeltti ve kapıyı yavaşça tıkladı.

Kapıyı nefes nefese kalmış olan ozan açtı.

"Ne var"dedi sertçe.

"Keremi görücektim"

Ozan gözünü kapatıp derin derin nefes aldı,alt dudağını ısırdı.Belli ki çok sinirliydi.

"Hayır yürü git uğursuzluk getirir düğünden önce görmek"dedi.

Altay kaşlarını çattı.

"Sebep"

Ozan sertçe kapıya vurunca altay sıçradı.

"Lan bak siktir git şurdan zaten sabahtan beri cocuğun ciçeğini bulamıyoruz, karnım büyüdü diyip duruyor, emre abi Volkan abi ortada yok diye tepesi atmış bizi dövüyo şuan çok gerginim sana bir çakarım elimin tersiyle hadi yürü git"dedi ve altayın kıçına tekme attı.

Altay oradan hızla uzaklaşırken ozanın sesiyle duraksadı.

"O gerizekali mesuta söyle gözüme görünmesin,yanımda baktığı kızlarla oynaşsın köpek"

Altay kafa sallayıp koşarak odaya döndü.

....
"Yok,açmıyor çıldırıcam açmıyor.Ben seni boşamazsam adım emre değil volkan efendi."

Kerem aynada karnını okşadı.

"Bebişim bu gecelik içimden çıksan olmaz mı damatlığım kötü duruyor"dedi.

Ozan dolabın içine yirminci kez baktıktan sonra bağırdı.

"NERDE BU AMINAKODUMUN ÇİCEĞİ LAN!?"

Arda kemirdiği parmaklarıyla saçlarını karıştırdı.

"Abilerim sakin olun,yeni çicek alırız."

Kerem ellerini beline atıp ozana döndü.

"Bu altaya çok mu sert davrandın acaba ya?"

Ozanın gözleri sinirden kıpkırmızı olmuştu.

"Kerem,düğün öncesi seni bir döverim"

Kerem gülümsedi.

"Ben hamileyim dövemezsin ki"

O sırada emre elindeki telefona kafa atmaya başladı.

......
Düğün salonunda herkes vardı.Altay ve kerem tek tek gelenleri karşıladı.Keremin abileri de gelmişti,onlara son dakika haber verdikleri için biraz sinirlilerdi tabi.

Kerem de altayın yiğenleriyle ilgilenmeye başladı.

Altay keremi uzaktan izliyordu,doğacak çocukları geldi aklına.Bundan sonra sürekli bu görüntüyle karşılaşacaktı,bu onu mutlu ediyordu.

Kerem altayın küçük yeğenini kucağına aldı, diğerininde elinden tutup balon almak için salondan çıktılar.Altayda hızla arkalarından çıktı.

Koşar adımlarla sevgilisinin yanına geldi ve yanağına bir öpücük kondurdu.

"Ne güzel bakıyorsun sen çocuklara"dedi altay.

Kerem altayın dediğine gülümsedi.

"Çocukları seviyorum"

Altay diğer yeğenini kucağına alıp karnını gıdıkladı.

"Enistenizi ne darlıyorsunuz lan"dedi.

Kerem altayın koluna vurdu.

"Ne darlaması be keyif alıyorum ben,hem bir bahanem oluyor içerdeki kalabalıktan kurtuluyorum"dedi.

Altay güldü ve tekrar keremin yanağından öptü.

Ortalıkta biraz daha oyalandıktan sonra klasik nikah merasimi başladı.

Ozan ve mert hakan zorla duvak almışlardı,üstelik nikah boyunca çıkarmasın diye de tehtit etmişlerdi.Altay ise bu durumla gırla dalga geçiyordu.

Altay masaya oturur oturmaz keremi dürttü.

"Duvağını ben mi açıcam gelin?"dedi sırıtarak.

Kerem altaya kaşlarını çatarak döndü,tabi duvaktan pek belli olmuyordu.

"Seni öldürürüm altay"dedi sinirle.

Altay duvağın üzerinden keremin yanağını sıktı.

"Sayın kerem aktürkoğlu,altay bayındırı eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?"diye sordu nikah memuru.

"Evet"dedi kerem mikrafona eğilerek.

Altay son gücüyle alkışlayıp kereme baktı.

"Sayın altay bayındır,kerem aktürkoğlunu eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?"

Altay mikrafonu eline aldı.

"Evet!"dedi bağırarak.

Bilerek mikrafona çok yaklasmıştı,salondaki herkesin kulakları çınlasın.

Altay keremin duvağını actı ve alnını öptü.

Ondan sonrası ise çok eğlenceliydi,mesut ile ozan barısmisti.Mesut bakmazdı,ozandan başkasına asla bakmazdı.

......
bu arada hikayenin sonunda bütün çiftlere smut yazcam çünkü neden olmasın dimi

bu arada hikayenin sonunda bütün çiftlere smut yazcam çünkü neden olmasın dimi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bitaneskolarim

Kıvırcık kahraman•Kerem-Altay•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin