30

3.3K 151 165
                                    

5 sene sonra
....
Kapının açılma sesi ile ayaz kapıya doğru koştu."Ayaz babacım düşersin!"diye seslendi kerem.

Altay kapıyı açar açmaz karşılaştığı miniği kucağına aldı.Ayazı bol bol öptükten sonra mutfağa geçti.

"Hoşgeldin aşkım"dedi kerem.Altay tezgah başındaki kereme sarıldı ve boynunu öptü."Hoşbuldum"dedi.

Kerem elindeki biberonu son kez çalkalayıp ayaza verdi."Bitecek bu"dedi kaşlarını çatarak.

Altay ayazın üzerindeki kıyafetlere baktı."Bune lan üstün Fenerbahçe forması altın Galatasaray şortu"dedi ve güldü.

"Beşiktaş!"diye bağırdı ayaz.

"Bunları hep o cenk bozuntusu öğretiyor dimi"dedi ve ayazın saçlarını karıştırdı altay.

Ayazı yere bıraktı ve keremin yüzünü ellerinin arasına alıp tekrar öpücüklere boğdu.

"Sevgilim diyorum ki biz bu gece şu ayaza bir kardeş mi yapsak hm?"dedi Altay fısıldayarak.

"Bu sefer dokuz ay sen karnında taşıyacaksan neden olmasın birtanem"diye cevap verdi kerem.Altay dudaklarını büzerek acıtasyon yaptı.

Kerem arkasını döndü ve içki mezelerini hazırlamaya devam etti."Birazdan bizimkiler gelecek nasıl yapmayı planlıyorsun acaba?"dedi kerem.Altay çenesini keremin omzuna yasladı ve kollarını beline sardı.

"Hepsi zil zurna sarhoş olur zaten bebeğim,lütfen"dedi Altay ve kafasını keremin omzuna sürttü.

"Tamam bakarız"dedi kerem.Altay sevinçle keremin boynuna bir kaç tane öpücük kondurdu.

Kerem koltukta sütünü içerken çizgi film izleyen ayaza baktı,gülümsedi.

.....
Bütün şişeleri açtıktan sonra arkasına yaslandı altay.Etrafa göz gezdirdi,kucağında daha iki aylık olan oğlunu uyutmaya çalışan ardaya baktı.Sahi arda ne ara büyümüştü,ne ara o kadar şeyi atlatmıştı.

Ayaz ile futbol oynamaya çalışan ozan ve mesutun çocuğuna baktı.Sonra babasının saçlarıyla oynayan batshuayi ve Valencianın kızına göz gezdirdi.

Yerde yuvarlanan min jae ve szalai nin oğluna güldü.

Ve ayaz ile gökhana hakem olan,bir yandan da göz kulak olan en büyükleri asya.

Altay iç çekti,zaman çok çabuk geçmişti.

Tüm bunları düşünürken cenk ve talhanın oğlu yavuza baktı.Cenkin kafasında zıplıyordu.

"Lan oğlum insene lan!"diye bağırdı cenk."Baba ben fenerli olucam!"dedi yavuz.Eee babasının oğlu sonuçta zamanında yaptığı şerefsizlikleri çekiyor.

"Çocuklar hadi siz odaya geçin"dedi kerem.Keremin dediği ile hepsi koşar adımlarla odaya oyun oynamaya gitti.

İcardi elindeki şişeyi bir yudum bile almadan masaya bıraktı."Ben futbolculuğu bırakıp imam olucam"dedi.

Dediği şeye mert hakan ve kaan debelenerek gülmeye başladı.

"İmana gelmiş ırz düşmanı"dedi volkan.İcardi sarı saçlarını düzeltti.

"Evet abi sizde istifa edin bence"dedi.

Gomis gözlerini kocaman açtı."Bunun amacı hepimizi istifa ettirip tek yıldız olmak"dedi.

İcardi gomisin dediğine göz devirdi.

Kerem altayın yanağını okşadı."sevgilim sen neden bu kadar sessizsin"dedi.Altay dudaklarını birbirine bastırdı.

"Ya şöyle bakıyorum da,biz çok mutlu ve kocaman bir aile olmuşuz."dedi Altay.

"Evet,zaman ne hızlı geçti be"dedi valencia.

Ozan elindeki içki şişesini havaya kaldırdı."o zaman mutluluğumuza içiyoruz bu gece!"diye bağırdı.

Hepsi şişesini tokuşturdu.

Aile kavramını gerçekten anlamışlardı artık,gerçek bir aile olmuşlardı.

Son.

.....

Evet bu fici de bitirdik hepinize teşekkür ederim desteklerinizden dolayı.

Verdiğim smut sözünü unutmadım yayınlıcam tek tek

Görüşürüzzzz!!!

Görüşürüzzzz!!!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Kıvırcık kahraman•Kerem-Altay•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin