..
Odaya girer girmez valizimi köşeye bıraktım."Hangi yatağı alacaksın?"dedi Altay.
Beni hiç umursamadan tişörtünü çıkardı.Gözlerim büyüdü,hemen bakış açımı ellerime diktim.
"Farketmez"dedim sessizce.
Altayın sırıttığını hissedebiliyordum.
"O zaman ben bunu alıyorum"diyip tişörtünü sağ taraftaki yatağa fırlattı.
Bende sol taraftaki yatağa oturdum.Elime telefonu alıp rastgele dolaşmaya başladım,ama Altay bana dik dik bakıyordu.Farkettiğimi anlasın diye bende ona bakmaya başladımAma arsız asla bakmayı kesmiyor.
Pes edip gözlerimi çevirdim.Bu heriften çok korkuyorum,iki gün sonra o lanet hafta geliyordu.Regl olacaktım,kesin farkeder.Benim intersex olduğumu bizim takımdan ve ferdiden başka kimse bilmiyor.
Evet böyle şeyler çok normal,ama utanıyorum işte.Önceden normal olarak kabul edilmiyordu,bunun bedelini çok ağır ödedim zamanında.Bu yüzden saklamayı tercih ediyorum.
Altay elinden telefonu yatağa bırakıp yüzünü bana dönerek yan yattı.Bende elimden telefonu bıraktım ve ona bakmaya başladım.
"Neden bakıyorsun?"
Altay dediğim şey ile gülümsedi.
"Benim gözüm,bakarım"dedi arsız pislik.
Bıkkınca nefes verdim.
"İyi,bak"
Bacaklarımı kendime çektim,kafamı yasladım.Ben niye bununla aynı odaya düştüm ki.Koca bir ay çok zor geçecek.
.....
Sabah gözlerimi çok zor açtım,aşırı yorgundum.Sallam süllem bir şekilde yatakta oturur pozisyona geldim."Günaydın ufaklık"
Kendime tamamen geldim ve günaydin diye mırıldandım.Gözlerimi kocaman açtım,altay karşımda beline sardığı havluyla duruyordu.Kaşlarımı çattım
"Sen giyinmeyi bilmiyor musun?"
Dedim kaşlarımı çatarak."Bilmiyorum"dedi
"Bende çıplak gezerim o zaman odada!"dedim sesimi yükselterek.
"Gez,ben rahatsız olmam"dedi bana bakmadan.
Sessizce 'pislik'diye mırıldandım ve hızlıca banyoya gittim.Kapıyı kapatmadan Altaya döndüm.
"Yatağını toplamayı unutma"
.....
Hep birlikte kocaman kahvaltı masasında yemeğimizi yiyorduk.Benim aksime herkes oda arkadaşıyla iyi anlaşıyordu.Volkan ve Muslera abim evin babaları edasıyla baş köşeye oturmuş siyaset yapıyorlardı.Mert ve Kaan tam birbirlerini bulmuşlar.
Altay sırtıma dokundu ve kulağıma fısıldadı.
"İyi misin?"
Kaşlarımı çatarak ona döndüm."Evet,neden sordun?"
"Bilmem,garip görünüyorsun."
Ne demek garip görünüyorum aq
Umursamadan yemeğimi yemeye devam ettim.
..
Bölümler çok kısa sanki daha uzun yapayim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kıvırcık kahraman•Kerem-Altay•
Romance"Ben senin için sadece yükseldiğinde kapısına dayandığın,altına alıp ertesi gün yüzüne bile bakmadığın biriyim altay.Ama ben karnımdaki çocukla bir başıma kalmayı başaramam" !! MPREG!!