...
Altay bütün düğün hazırlıklarını evlenme teklifinden önce hazırlamıştı.Eğer kerem kabul etmeseydi hepsini iptal edecekti.Yarın düğünleri olacaktı,bebek doğmadan evlenmek istiyorlardı.
Kerem bebeğin cinsiyetini bildiği için ona uygun bir sürü şey almıştı.Tabiki ona göre renklerin önemi yoktu.
Altay görmeden iyi bir yere sakladıktan sonra üzerini giyinmeye gecti.
Bugün maç vardı, fenerbahçe maçı.O da izlemeye gidecekti.
Üzerine bir tişört,altında da şort giydikten sonra evden çıktı.
Arabasına binip stada doğru yola koyuldu.
Altay ile yeni bir ev alacaklardı,kerem itiraz etmişti tabi.Altay yeni bir hayat istiyordu,geçmişi unutmak istiyordu.
Bir ev istiyordu,en küçük ayrıntısında bile keremin eli olsun.Ortada bıcır bıcır dolanan çocukları olsun.Köpekleri olsun,kedileri olsun.
Kerem arabasını park ettikten sonra kalabalığın arasından zor bela stada girmeyi başarmıştı.
Girer girmez antreman yapan sevgilisini gördü,altay da keremi beklediği için hemen yanına geldi keremin.
"Hoşgeldin sevgilim"dedi ve yüzünü iki elinin arasına alıp alnından öptü.
Etrafta çok insan vardı,ama altay umursamıyordu.
"Hoşbuldum"dedi kerem gülümseyerek.
Aralarında kısaca sohbet ettikten sonra Altay antremana geri döndü.
Kerem de bir süre emre ile sohbet etti.Emrenin karnı cidden büyük duruyordu.
Kerem taraftara göz gezdirdi,gülümsedi.
Bir süre sonra maç başladı, Aykut hoca daha ilk dakikalardan komut vermeye başlamıştı.
Kerem sessiz sedasız altayı izliyordu.Maçta ayrı bi yakışıklı oluyordu.
Maç çok hareketli ilerliyordu,fenerbahçe Ankaragücü karşısında valencia ile 1-0 öne gecmişti.
Altay bu maçı almaya yemin etmiş gibiydi.
İlk yarı aynı 1-0 bitmişti, kerem altayın arkasından koşarak soyunma odasına gitti.
Altay hızla formasını değiştirip yüzünü kuruladı.Tabiki keremi öpmeyide ihmal etmedi.
"Eee sizin düğün ne zaman"dedi alioski.
"Yarın"dedi Altay.
Kerem de gülümseyip kafa salladı.
"Hızlısınız"dedi ferdi gülümseyerek.
Altay "tabiki"diye mırıldanıp göz kırptı.
İkinci yarı için hepsi soyunma odasından çıktı.
Son değişiklikler de yapılıp maç başladı.Kerem aynı şekilde köşeye pıstı ve macı izledi.
Maçın son dakikalarıydı,skor 3-2 olmuştu, fenerbahçe öndeydi ama Ankaragücü oyuncuları çok hararetliydi.
Gene etraf çok gergindi,o sırada hakem ismailin hareketiyle penaltı verdi.
Fenerbahçe taraftarları hareketlenmişti.
Kerem gergince oturduğu yerden kalktı ve altaya baktı.
Karşı taraf oyuncusu penaltıyı kullanmak için hazırlandı.
Kerem altayla göz göze geldi,kerem motive amaclı sevgilisine öpücük attı.
Altay alttan alttan gülümseyip önüne döndü.
Oyuncu bir iki adım geri çekildi ve son gücüyle penaltıyı kullandı.
Altay kurtarmıştı,başarmıştı.
Taraftardan sevinç çığlıkları koptu,Altay koşarak keremi kucağına aldı.
Kerem bacaklarını altayın beline sardı ve kollarını omzuna attı.
Altay kafasını geri çekip kerem ile dudaklarını birleştirdi, taraftardan gelen cığlıklar yankılanıyordu arkada.
Kerem ve altay imkansızı başarmıştı.
.......
Maçta gerçekten böyle bişey olsa geberirim heralde
Bu arada başta demistim ama hatırlatma yapayım
Eşcinsellik kötü olarak algılanmıyor bu yüzden bu kadar rahatlar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kıvırcık kahraman•Kerem-Altay•
Romance"Ben senin için sadece yükseldiğinde kapısına dayandığın,altına alıp ertesi gün yüzüne bile bakmadığın biriyim altay.Ama ben karnımdaki çocukla bir başıma kalmayı başaramam" !! MPREG!!