4(M)

5.3K 223 167
                                    

!!!SMUT VAR!!!!
!!!SMUT VAR!!!!
! lütfen rahatsız olanlar okumasın smut var!

....
Üç gündür yataktan doğru düzgün çıkmıyordum.Sadece dizi izleyip uyuyordum.Altay ara sıra gelip yanıma oturuyordu,bende ona izlediğim saçma sapan diziyi anlatıyordum.Ama her seferinde beni dikkatle dinliyordu,artık reglim bittiği için nemrut gibi suratımdan kurtulmuştum.Çocugun suratına gülümseyebiliyordum.

Ben diziyi dikkatle izlerken Altay odaya geldi.Yatağına oturdu ve bana döndü.

"Bira falan içicez sende gelsene"dedi.

Diziyi durdurup ona döndüm.

"Dışarı çıkacaksak gelemem"dedim

"Yok evdeyiz,arda paşam evde içmek istiyormuş"

Gözlerimi kocaman açıp gülümsedim.

"Tamam o zaman hadi aşşağı inelim,çok sıkıldım zaten."dedim

Kafasını olumlu anlamda salladı ve ayağı kalktı.

.....
Altay'ın ağzından

Kerem ile aşşağı indik ve koltuğun en köşesine sıvıştık.Keremin altında çok kısa bir şort vardı ve tişörtünün altında resmen kayboluyordu.

Birlikte kalmaya başladığımızdan beri bu çocuğa yükseliyordum.Sürekli dudağını ısırıyordu,bu onun dudaklarının kıpkırmızı olmasını sağlıyordu.

Kerem,çok güzeldi.

Ama ona duygusal anlamda bir şey hissetmediğimden eminim.

Ben hiç bir muhabbete dogru düzgün katılmıyor,sadece keremi izliyordum.
O ise çok hareket ediyordu ve süreki bir yerleri penisime değiyordu.

Kerem bunun farkında değildi,heyecanlı heyecanlı ardaya bir şeyler anlatıyordu.Arda ise fena sarhoş olmuş şekilde keremin anlattıklarına saçma sapan tepkiler veriyordu.

Herkesin farklı bir kafada oldugunu fark edince elimi keremin saçlarına attım.Sadece oynadım,yuzune gelen saçlarını düzelttim.

Kerem dönüp bana baktı, yanakları ve burnu kıpkırmızı olmuştu.Alkolün verdiği etkiyle derince gülümsedi.Gülümse,ben boğulayım o derinlikte.

Yavaş yavaş herkes odaya dağılmaya başladığında bu sefer elimi keremin bacağına koydum.

"Hadi kerem,yatalım artık."dedim

Kerem aşırı sarhoş değildi,kafa salladı ve ayağı kalktı.Belinden tutup düşmemesini sağladım.Bence tutmasamda düşmezdi,ama tutmak istedim işte.

Odanın kapısını açar açmaz yatağa koştu.Bende kendi yatağıma oturdum ve onu izledim.

Kerem bir elini tişörtünün içine soktu.Beli ve kasıkları belli oluyordu.

"Sıcakladım"dedi kerem.

Yanına gittim ve elimi onun başına koydum.

"Ateşin yok gibi,ilaç iç istersen"dedim ve elimi yanağına koydum.

"İ-istemiyorum"dedi,o kadar sessiz söylemişti ki çok zor anlamıştım.

Ona su getirmek için kalktığımda sertleşmiş olduğunu fark ettim.Kereme dikkatli dikkatli baktım.Eli kasıklarına gidip geliyordu.

Keremin başını doğrulttum ve suyu içirdim.Suyu içtikten sonra yine dudaklarını ısırmaya başladı.Bardağı kenara bıraktım ve yanına oturdum.

"Kerem"dedim sessizce.

Yattığı yerden hafifçe doğruldu ve bana baktı.

"Uykun var mı"dedim.

"Duş almam gerekiyor sanırım"dedi ve kafasını geriye attı.Bembeyaz boynu görüş açıma girdi.

Bir elimi keremin ensesine,diğerini beline attım ve dudaklarımızı birleştirdim.

Kerem karşılık vermediği için geri çekildim.Tam özür dilemek için ağzımı açtığımda kerem kollarını omzuma attı ve kucağıma çıkarak öptü.

Bu sefer onun dudaklarını ben ısırıyordum.Kerem bir yandan bana sürtünüyor,diğer yandan saçlarımı çekiştiriyordu.

Geri çekildiğimizde ikimizde nefes nefese kalmıştık.

Kendi üzerimdeki tişörtü çıkardım ve keremi altıma aldım.

Onun şortunu bilerek çok yavaş çıkardım ve hemen mızmızlanmaya başladı.

İkimizde tamamen çırılçıplak kaldığımızda boyununu öpmeye başladım.Bir yandan elimi keremin vücudunda gezdiriyordum.

Çekmeceden kayganlaştırıcıyı alıp elime sıktım.

Parmaklarımı deliğine değdirdiğim anda kerem boğukça inledi.

Baş parmağımla deliğin etrafında daireler cizdim.ilk parmağımı keremin içine gönderdim.Kerem dudaklarını ısırdı ve başını geriye attı.Bende fırsattan istifade boynunu emmeye başladım.

İkinci parmağımıda soktuğumda kerem inledi,bu çocuk beni çıldırtıyordu.

İçinde makas hareketi yapmaya başladım.

Artık hazır olduğunu düşündüğümde penisimi konumlandırdım.

Bir anda keremin içine girdiğimde acısını hafifletme amacıyla dudağına yapıştım.

İçinde yavaş yavaş gel git yapıyordum.Keremin gözleri dolduğunda elimle anlına yapışmış saçlarını düzelttim.

"Sakin ol güzelim, geçti"dedim.

Ellerimle keremin belini tuttum ve hızlanmaya başladım.

Kerem "daha hızlı"diye kıvranmaya başladığında aradığım noktayı bulduğumu anladım.

Evde bir mahalle muhtarı eksik olduğu için küçük bebeğim rahat inleyemiyordu.Elleri yorganı sıkmaktan kıpkırmızı olmuştu.

Keremin tekrar boynuna yöneldim o ise sırtımı tırnakları ile istemsizce çiziyordu.

Keremin ağlamaktan kızarmış burnunu görünce ıslanmış yanağını öptüm.

"Kucağıma gelmek ister misin?"dedim.

Kafasını olumlu anlamda salladı.

Onu kucağıma alarak yatağa yattım.Bütün kontrolu kereme bırakmıştım.

Kerem kucağımda bir ceylan gibi sekiyordu.Ellerim ile onu kalçalarını sıkıyordum.

Bir süre sonra onun yorulduğunu farkedip tekrar üste çıktım.

Bir kaç debelenmeden sonra penisimi keremin içine tamamen soktum ve boşaldım.

Keremin içinden çıkıp elime bir peçete alıp karnındaki spermleri sildim.

Keremin göğsüne kafamı koydum,kerem saçlarımla oynamaya başladı.

"Canın acıdı mı?"dedim.

"Biraz"dedi

"Beni durdur,canını yakmama izin verme"

Olumlu anlamda kafa salladı.Ben keremin dudağına bir öpücük kondurdum ve kucagıma alarak yataktan kaldırdım.

"Hadi,duş alma vakti"

.........

NEFESSİZ YAZDIM AMKK

Kıvırcık kahraman•Kerem-Altay•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin