...
Kerem ve halilde sonunda düğün salonuna gelmişti.Resmen tüm futbol camiası oradaydı.
Salon genel olarak sarı lacivert döşenmişti.Aziz hoca ve fatih hoca köşede kocaman bir masada sohbet ediyordu.
Kerem de kapıdan girer girmez çifti tebrik etmek için yanlarına gitti.
"Hoşgeldin kerem!"dedi emre.
Kerem gülümsedi ve "hoşbuldum"diyerek sarıldı.
Volkanıda tebrik etti ve ayak üstü kısa bir sohbet edip masaya doğru yöneldi.
Gözü altaya takıldı,gergin görünüyordu.Masada sürekli ayağını sallıyor ve parmaklarıyla oynuyordu.
Kerem kaşlarını çatarak baktı altaya.
Sonra mertensin yanına oturdu ve sohbet etmeye başladı.
Sürekli gözü altaya çarpıyordu,yan masadalardı.
O sırada nikah memuru geldi ve emre ile volkan masaya geçti.
Şahitler aziz hoca ve aykut hocada gelince nikah memuru konuşmaya başladı.
"Sayın emre Belözoğlu,kimsenin etkisi altında olmadan,hür iradenizle volkan demireli eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?"
Emre volkana çevirdi kafasını, gözlerini kırpıştırdı.Volkan emreye o kadar güzel bakıyordu ki,sanki dünyanın en aşık adamı gibi.
Emre gülümsedi ve mikrafona yaklaşı.
"Evet!"
Salondan alkış sesleri yükseldi,ama en çok ses Fenerbahçelilerin masasından geliyordu.
Nikah memuru bu sefer volkana döndü.
"Sayın volkan demirel,kimsenin etkisi altında olmadan, hür iradenizle emre Belözoğlunu eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?"
Volkanın eli ayağı titriyordu.Mikrafonu iki eliyle kavradı ve bağırdı.
"Evet ulan! Evet!"
Salondan tekrar alkış sesleri yükseldi.
Şahitlerde onay verdikten sonra
İkiside imzayı attı ve ayağı kalktı.Volkan bir anda emreyi yakasından tutup dudağına yapıştı.Emre geri çekilip volkana kocaman sarıldı.
Nikah merasimi bittikten sonra dans edilmeye başlanmıştı.
Kerem elindeki gazozu yudumlarken dans eden cenk ve talhayı izliyordu.
Bir anda karşısına geçen beden ile sıçradı.
Altay karşısında gülümseyerek ona bakıyordu.
Kerem de buna karşılık gülümsedi.
"Nasılsın?"dedi altay.
Kerem kafasını öne eğdi.
"İyiyim,sen?"dedi ve tekrar altaya baktı.
"Bende iyiyim,şey"dedi Altay.
Kerem meraklı gözlerle altaya bakıyordu.
"Dans edelim mi?"dedi ve elini uzattı altay.
Kerem duyduğu şeyle şaşırmıştı,hem de hoşuna gitmisti.
Altay'ın elini tuttu ve kafasını sallayarak ayağı kalktı.
El ele dans pistine gittikten sonra dans etmeye başladılar.
Dans ederken aynı zamanda ardayla dans eden ferdiye kaş göz işareti yapıyordu.
Ferdi ise gözünü ardadan alamadığı için keremin anlatmaya çalıştığını anlamıyordu.
Bir süre sonra herkes yavaş yavaş yerlerine geçmeye başlamıştı.
Kerem altayın kulağına eğilip yorulduğunu söyledi.
Altayda gülümseyerek kafa salladı ve keremin belini bıraktı.
Kerem de altaydan ayrılıp yerine yöneldiği sırada altay keremin kolunu tutup tekrar karşısına çekti.
Birden müzik değişti,melodi çalıyordu.
Herkes duraksayıp altayla kereme baktı.
Altay cebinden çıkardığı küçük kalpli kutuyu açıp keremin önünde eğildi.
Kerem altayın ne yapacağını anlamış olacak ki Musleragile baktı.
Anlaşılan onlarında bir şey bildiği yoktu.
Gözlerini tekrar altayın gözleriyle buluşturdu.
Altay derin bir nefes aldı,kıravatını düzeltti ve konuşmaya başladı.
"Özlü cümleler söyleyemem belki ama,seni kitap gibi seviyorum kerem.Neden kitap gibi seviyorum seni,kitaplar kadar güzelsin çünkü.Onlar kadar anlaşılmazsın bazen,onlar gibi bilinmez yanların var ya da herkesin bildiği tarafın.O bilinmez tarafı okumak istiyorum kerem,kitabının devamını seninle birlikte yazmak istiyorum.Hayatının içinde olmak istiyorum,aynı sabaha ıyanmak,aynı geceye uyumak istiyorum.Sana Oğuz Atay'ın cümlelerinden taç yapmak istiyorum.Evde koşan çocuklarımızı izlemek istiyorum.Hayatımın kalalını seninle geçirmek istiyorum."
Altay bir o kadar yavaş,bir o kadar da hızlı konuşmuştu.
Keremin yanağından bir damla süzüdü.
Altay derin bir nefes aldı tekrar, dolu gözlerle titreyen sesiyle konuştu.
"Benimle evlenir misin kerem?"
Kerem dudaklarını birbirine bastırdı.Uzun uzun altaya baktı.
Altayın gözleri farklıydı,ilk zamanki gibi değildi.
Kerem içli içli ağlamaya başladı,ama bir yandan gülümsüyordu.
"Evet"dedi kerem.
Altay ne dediğini anlamamış olacak ki kocaman açtı gözlerini.
"Evet,evet seninle evlenirim Altay!"
Keremin sesi tüm salonda yankılanmıştı.
Altay yüzüğü keremin parmağına taktı ve ayağı kalktı.
Keremin gözlerinin içine baktı,ikiside başarmıştı mutluluğun temelini atmışlardı.
Altay keremle dudaklarını kavuşturdu.
Tüm salon alkışladı.Hoperlörün başındaki serdar,mesut,irfan ve mert hakan gol atmışcasına seviniyordu.
Volkan ve Muslera birbirine sarıldı.
.......
Çok iyi oldu bütün romantikliğimi döktüm.Bu arada Altay'ın evlenme teklifi icin eskiden hoslandiğim kiza yazdıklarıma baktım baya iyiymisim hetero olan bile düsermis niye sevmemiş
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kıvırcık kahraman•Kerem-Altay•
Romance"Ben senin için sadece yükseldiğinde kapısına dayandığın,altına alıp ertesi gün yüzüne bile bakmadığın biriyim altay.Ama ben karnımdaki çocukla bir başıma kalmayı başaramam" !! MPREG!!