29

2K 148 71
                                    

....
Keremin gözlerini aralamasıyla altay ayağı kalktı.Altayın gözlerinin altı mosmor olmuştu,üzerinde hala Fenerbahçeli pijaması ile duruyordu.

Kerem kafasını biraz daha yana çevirdiğinde bebeğini gördü.Dudaklarını araladı, gözlerinden yaşlar akmaya başladı.

Altay keremin saçlarını okşamaya başladı.

"Başardık birtanem,başardık"dedi Altay.Kerem derince gülümsedi.

"Eeh bu kadar duygusallık yeter daha çocuğun ismini koymadınız!"dedi ozan.Mesut ozanın yanağından öptü, ozanda mesutun göğsüne hafifçe vurdu.

"Halil olsun"dedi halil gururla.Altay bu fikirle göz devirdi.

"Veysel falan olsun benim adıma yakın olsun"dedi volkan.Emre kafasını volkanın omzundan kaldırdı."Aşkım Veysel ile volkanın ne alakası var"dedi.

"Sarışın çocuğa Veysel ismimi konur ya"dedi barış alper.

"Mahmut olsun,benim ismimi andırıyor"dedi muslera.

"Sen hangi ismi istiyorsun sevgilim"dedi ve kereme döndü altay.

Kerem ona yöneltilen soru ile gözlerini kıstı, dudaklarını birbirine bastırdı.

"Ayaz efe bayındır"dedi.

Altay gülümsedi ve oğluna baktı."Yakışır benim aslanıma yakışır"dedi.

"Veysel Mahmut bayındır da yakışırdı"dedi volkan.

Volkanın bu cümlesine herkes güldü.Artık hepsi mutluydu,hepsi başarmıştı.

Kerem odaya göz gezdirdi,sarı,lacivert ve kırmızı döşenmişti.Muhtemen bu dekorasyon mert ve ozanın işiydi.

"Bu çok küçük ama"dedi arda bebeğe bakarak."Güzelim bir iki saat önce doğduğu için olabilir mi?"dedi ferdi.

Arda ferdiye sinirli sinirli baktı.Ferdi sevgilisinin gönlünü almak amacıyla yanağını öptü.

Altay bebeği keremin kucağına verdi.Kerem bebeğinin kokusunu ilk kucağına aldığında hissedememişti sanki.Bu sefer daha net almıştı o kokuyu.

Altay bebeğe yaklaştı ve baş parmağı ile yavaşça yanağını okşadı.Bebek bu hareketi sevmişti,gülümsedi ve küçük eli ile babasının yüzüne dokunmaya çalıştı.

Kerem ise hayranlıkla izledi bu görüntüyü.

......
ÇOK TATLI ALLAHIM YA

Kıvırcık kahraman•Kerem-Altay•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin