...
Altay o kadar çok ağlamıştı ki gözleri kıpkırmızı olmuştu.Şimdi ise bir çocuk gibi kafasını karnıma koymuş bir şekilde uyuyakalmıştı.Bende televizyon izliyordum,ara sıra altayın kıvırcık saçlarıyla oynuyordum.
Çocuğumun kıvırcık olmasını çok istiyordum,intarnetten hamileyken en çok kime bakarsanız çocuğumuzun ona benzeyeceğini öğrenmiştim.
Bu yüzden altaya bakmayı ihmal etmiyordum.
Bir iki dakika önce ferdiyle konuşmuştum,yakında volkan ve emre abinin düğünü olacakmış.
Kafamda bir kaç kombin yaptıktan sonra elime telefonu alıp bebek eşyalarına bakmaya başladım.
Bu artık rutinim haline gelmişti.
Altayın kafasını kaldırıp kenara koymaya çalıştıgımda altay kafasını kaldırdı.
"Noldu,canın mı acıdı iyi misin?"dedi endişeli bir şekilde.
"Yok yok acımadı"dedim ve dudaklarımı birbirine bastırdım.
Altay yerinde doğruldu ve tek eliyle alnını ovdu.
"Başın ağrıyor dimi,çok ağladın"dedim.
Altay sadece kafa salladı.
Ona ilaç vermek için kalktığım sırada altay beni kolumdan tutup kendi kucağına oturttu.
Gözlerimi kocaman açıp altaya baktım.
Altay kafasını omzuma yasladı ve boynumu öptü.
Huylandığım için yerimde kıpırdandım.Altay bu sefer belimi kavradı ve yerimde durmamı sağladı.
Nefesini boynumda hissediyordum,içim kıpır kıpır oluyordu.
"Seni rahatsız ettim değil mi?"dedi altay kafasını çekerek.
Onun kucağına oturduğumda ayaklarım yere değmiyordu.
"Hayır"dedim kafamı öne eğerek.
Altay gerçekten mi dercesine kaşlarını kaldırdı.
"Rahatsız olmadım,aksine hoşuma gitti.Hormonlardan heralde"dedim tek nefeste.
Hayır,hormonlar değildi.Adım kadar emindim altaya aşık olduğumdan,hep aşıktım ki zaten.
Ama işte,söyleyemiyordum,
Yapamıyordum.Altay dudaklarını yaladı ve konuşmaya başladı.
"Anladım,hormonlar sadece"
Konuyu kapatma amacıyla farklı bir konu açmaya karar verdim.
"Düğün varmış hafta sonu"dedim.
Kafasını kaldırdı.
"Evet,orada olacaksın değil mi?"dedi.
Kafa salladım ve gülümsedim.
......
Yazar;
Emre arabada homurdanmaya başladı."Gerçekten sinirlerim bozuldu gerizekalı serdar instagramda abilerim evleniyor diye story atmış sabahtan beri bir sürü tebrik mesajı geliyor anasını satayım"
Volkan kırmızı ışık yandığı için durdu.
"Aşkım düğün günü haber verecek halimiz yoktu ya,zaten bir anda evleniyoruz diye herkes şüphelendi"dedi.
Emre volkanın kolunu cimcikledi.
"Uçkuruna sahip çıksaydın lan o zaman!,ben mi dedim gel beni hamile bırak diye volkan efendi,çocuk doğdu doğacak hala kimse bilmiyor!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kıvırcık kahraman•Kerem-Altay•
Romance"Ben senin için sadece yükseldiğinde kapısına dayandığın,altına alıp ertesi gün yüzüne bile bakmadığın biriyim altay.Ama ben karnımdaki çocukla bir başıma kalmayı başaramam" !! MPREG!!