Натаніель не звик жити з кимось, окрім Жана. Навіть з Ріко він не вживався, що вже говорити про інших. Але у лисячій вежі рудого поселили з Сетом Гордоном і Метом Бойдом, йому не було куди йти, тому був змушений звикати до сумісного життя з цими лисами.
Сет часто був роздратований, через що часто усе проклинав, та й любив поскандалити. Але коли вони сварились з Елісон – хлопець тільки сильніше згорав від злості, але до Веснінськи не ризикував лізти.
Мет був більш дружелюбним, з першого дня за ручку з Кевіном провів Натаніеля по усій території університету. Бойд у перше нічне тренування Веснінськи не спав, щоб упевнитись що з рудим все добре. Хлопець на пару з своєї дівчиною – Даніель, капітаном лисів були єдини хто не так відкрито уникав нового члена команди.
З дев'яти чоловік, тільки Рене Уокер, Ендрю Міньярд, та Кевін не уникали Натаніеля, хоча інші і старалися цього не показувати. Все ж після того, як Кевін розповів що Нат може вбити людину тільки тому що його торкнлась – ніхто не хотів ризикувати.
В решті решт тренування продовжились, паралельно і почалось навчання в університеті. На тренуваннях Нат особливо не хотів виділятися, але хто ж знав що лиси не настільки сильно тренируються, як він.
-Тобто, ти їх за два роки не зміг натринувати? – шокуючи констатував рудий.
(Для справки: Кевін у Пальметто два роки, у попередній частині я зплутала деякі факти, через що написала що Кевін у лисах лише рік.)
-Як їх тренувати, якщо одного хуй витягнеш на корт, а інший їсть один фаст-фуд?! – стогнав чорноволосий
-Теж мені причини знайшов, якщо згадати тебе теж перші тижні не могли витягнути на корт, а якщо згадати мене і мою любов до випічки? – почав згадувати Веснінськи, але його заткнув здивований Ніколас.
-Кевіна не могли витягнути на корт?! – вигукнув Хемік підбігши до братів.
-Не могли. – підтвердив рудий. –Я був змушений йог... - Дей закрив рота Ната рукою, за що майже її позбавився. –В любому випадку, ти просто не можеш їх змусити нормально займатись, поступово збільшуючи нагрузку. – договорив Веснінськи.
-Невже з'явилась заміна Кевіна, у вигляді Натаніеля? – подала голос Елісон, яка все ще стояла на ногах і навіть не з збитим диханням за останню годину тренування.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Смертельний театр
Short StoryНатаніеля все таки продають Моріямі. Але Натан допускає помилку показавши сину одну те що не потрібно, після чого молодший клянеться зайняти місце батька та розвалити Евермор.