Bölüm:4

4.3K 431 770
                                    

Felix:

Uykusuz bir şekilde yataktan kalkmıştım. Karnım ağrıyordu ve acısını geçmiyordu uyurken de yarama dikkat etmeye çalışmak bir hayli zordu.

Banyoya ilerledim. Şuan oldukça garip bir durumdaydık. Beni öldürecek olan katilim şuan beni iyileştiriyor ardından ise öldürmek için plan yapıyordu.

Kaçmak için fırsat kolluyordum ama bunu istesemde başaramayacağımı dün anlamıştım.

Banyoya girip duş almamda sakınca olmadığını düşündüm. Sıcak duş hem beni hem bedenimi rahatlatacaktı.

Üstümü giyindikten sonra saçımı kurutmak için dolaptan kurutucuyu çıkarttım. Saçım artık tertemizdi.

Odamdan çıkmayıp yaramı hızlıca iyileştirecek olan ilaçlarımı aramaya başladım. Tıktıklanan kapı ile bakışlarımı arkama çevirdim.

Hyunjin bir tepsi ile odama gelmişti?

H: Kahvaltı yapmadan içemezsin o ilaçları.

Masanın üstüne bırakıp yanıma geldi. Elini saçlarıma uzattığında çekildim. Ama elini inatla saçlarıma değdirmek için uzattı.

Onunla kavga etmenin manası yok diye kaçmadım bu sefer. Elini saçlarımın arasından geçirip karıştırdı.

H: Hangi şampuanı kullanıyorsun?

F: Neden sordun?

H: Saçın yumuşacık! Bende istiyorum.

Kaşlarımı çatmıştım. Ne biçim soruydu bu.

Yanıma gelip saçımı kokladığında gözleri şaşkınlıkla açıldı.

H: Ve çok güzel kokuyor! Sakinleştirici özelliği mi var o şampuanda?

F: Hyunjin senin şampuanın ile yıkandım banyoda olan siyah kutulu.

Daha fazla dibime gelip saçımı koklamaya başladı. Neydi bu şimdi?!

Elini belime atıp kendisine iyice yasladı.

H: Yalan söylüyorsun. Bende onu kullanıyorum ama bende hiç öyle bir etki yapmıyor. Senin saçındaki gibi yumuşacık olmuyor Veya sakinleştirici bir koku yaymıyor.

Sebepsizce gülmüştüm bu haline. Katilim bana şuan haddinden fazla yakındı. Kendini üstüme bırakınca tamamen refleks olarak onu tuttum.

Gülmeye başlayınca şaka yaptığını anlamıştım.

H: Düşmemden korktun!

Gülmelerinin arasından zorla konuşmuştu. Ben ise sadece somurtuyordum.

H: Pekala sen yemeğini ye ilaçlarını ben getirip süreceğim. Ve bana ödül olarak saçını koklatmanı istiyorum.

Diyerek çıktı odadan.

(Köpek gibi düşünebilirsiniz ama sizi sakinleştiren bir koku olunca sürekli koklamak istersiniz bu yüzden lütfen öyle düşünmeyin lelskrkrnd)

________________________

Hyunjin:

Normalde odadan çıkınca yüzümdeki gülücük maskesini çıkartmış olmam gerekiyordu. Ama durum tam tersi olmuştu. O odadan ayrılmak istemiyordum. Felix ile uğraşmak çok eğlenceli oluyordu.

(Normalde kurbanları için sahte ilgilenmeler ve gülücükler saçar ve odadan çıkınca eski somurtkan haline dönüyor. Ama felixin yanında gerçekten gülümsemeyi başarıyor)

Bu durum canımı sıkmıştı. Ben birine bu tür duygular hissetmemiştim. Bu yüzden ilaçlarını aldıktan sonra onunla mükemmel şekilde ilgilenecektim.

What Will I Do? -HyunLix-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin