DIN! DIDIN! DIDIDIN! (Ses efekti puah)
İŞTE O ÇOK BEKLENEN AN!
SİZ ŞOK ŞOK ŞOK ŞOK ŞOK (Bende bim)
BİM💜ŞOK
!!!SMUT VARDIR!!!
İŞTE BU UYARI. (+++18 sevmezseniz çıkın askolar)
neyse ya smut yazınca benim metal sağlık gitti WKDMMWDMD deli taklidi yapıyorum
İYİ KEYİFLİ (😈) OKUMALAR!!
BİSMİLLAH
Felix:
Seslerimizi duyan smilla yanımıza gelmişti. Neye geliyorsun yani! Seni mi ilgilendiriyor! Mal karı.
S: Ne Ol-
H: Siktir git!
S: Ne kadar kabasın!
H: Nasıl davranmamı bekliyorsun?
Smilla yakınına gidip kravatından kendine çekince zaten patlamak olan sinirim artık taşmıştı.
(Ne biçim cümle oldu aq neyse)
Hyunjin sinirli gözlerle ona bakıyordu. Smilla malı ise hyunjine birşeyler diyordu ama gizli olduğu için duyamıyordum.
Bende içeri giren korumanın yanına gittim. (Dong-min değil aşkolar)
Siyah uzun saçları ile yakışıklı duruyordu. Yanına gidip durdum. Onlara bakıyordum ne yapıyorlar diye. Kadın konuşuyor hyunjin ise bağırmakla meşguldü. Gözleri burayı bulunca Sinsice gülümsedim.
O başkalarıyla oluyorsa ben neden olmayayım!
S: onu ne yapaca-
H: Sus be karı!
S: Seninle gene eskisi gibi olalım istiyorum!
F: Ne!
H: Eskiden olduğu gibi bir hiç mi olmak istiyorsun? Merak etme hala öylesin. Şimdi siktir git kocanın yanına beni Bi sal! Yapıştın gitmiyorsun!
Kadının gözleri dolunca ağlak ifadesiyle hyunjine karşı konuşmaya başlamıştı. Hyunjinin artık tahammülü kalmamış olacaktı ki cebinde olan bıçağı kadının boynuna dayadı.
H: Buradan gitmezsen gitmediğine pişman olursun.
Onları bırakıp karşımda olan korumaya döndüm. Hiç görmemiştim onu?
F: Adım felix. Senin?
A: Alex. :>
Elimi saçına çıkartıp bir tutarını elim ile oynadım.
F: memnun oldum Alex.
Kulağına yaklaştım.
F: Eğlence ister misin?
Gözleriyle beni süzdü. Ne bakıyon amk demek istesemde demedim. Oyunum iyi gidiyordu.
A: Efendim...hyunjin be-
F: Sence önemi var mı?
İkilemde kalmıştı. Bu yüzden ellerimi boynuna sarıp hyunjine baktım. Gözlerinden alev çıkıyor lafı onun için uygun olurdu. Sakinliğini koruyordu ama bakışları bir bıçak kadar keskindi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
What Will I Do? -HyunLix-
Ficção AdolescenteHyunjin kiralık seri katildi. Felix ise aile sevgisi gördüğünü zannedip kandırılan bir çocuktu. Felix ailesinin büyük bir sırrını öğrendi. Ama asıl sorun, bunun ailesinin sırrı olduğunu bilmiyordu ve polise gidecekti. Babası bu durum için Hyunjin'de...