SELAAM 35 OY GELDİ YAŞASINN!! 🥳🥳
YB gelmesi için beynimin kıyma yapılması ile tehtid edildim. Ne istiyorsunuz beynimden aaaa!!! Kıyma yapacağım diyen oldu resmen ALSLSMDKEMDME
NEYSE attım yb'yi şükür namazı kılcam.
Emojiler öylesine lwldmwmd.
Sizi seviyorum! İyi okumalar perilerim!
Bu tanıtım bölümü gibi bişi kısa olacak. Ama merak etmeyin ben hemen atacağım oy gelmese bile çünkü hak ettiniz. Bu arada çok teşekkür ederim.
Kim seungmin:
Öğle arasına çıkma vaktim gelmişti. Elimde tuttuğum kahve bardağını alıp odamdan çıktım. Hala olayı araştırıyorduk ama bulduğumuz söylenemezdi ve bu beni sinirlendiriyordu.
Ceset kayıptı.
Lee felix. 18 yaşında bir üniversite öğrencisiydi. Eğer hala yaşıyorsa 20...
Benim fikrimce cesedi o mezardan almışlardı.Telefonumu alıp bir haberin canlı yayınına girdim. Beklediğim gibiydi.
Haber sunucusu:
- 2 Yıl sonra tekrar açılan Dosya 143 hala incelemede.. Uzmanlar bir sonuca varamıyor. Hwang hyunjin ise kayıplarda. Anlayacağınız Bu dosya hala gizemini koruyor.
Telefonumu kapattım. Teorilerin çoğu çocuğun yaşadığı ile ilgiliydi. Mesela;
-çocuk yaşıyor ve hyunjinden saklanıyor.
- Çocuk yaşıyor ama hyunjin onu zorla bir evde tutuyor.
Gibi garip söylentiler vardı. Hatta bir teyze telefonda konuşurken şunu duymuştum;
- Çocuğun cesedi canlanmış bence Hatice. Baksana mezarı boşmuş. Bak dualarını et öyle yat çarpar valla seni. Hadi Allaha emanet ol.
(WLDKWKDKQLDKEJDQNDNENJ)
Gerçekten aşırı komikti. O an otobüste gülmemek için kendimi sıkıyordum.
Chang: Hep seung! Gelmiyor musun? Yoksa her zamanki gibi dosya 143'ü araştırmak için bir kahve daha mı almayı düşünüyorsun?
Seung: Bir kahve daha alacağım!
Chang: Hadi ama dostum! Dosya kaçmıyor. Bir ara ver.
Elini omzuma atıp beni öteki arkadaşlarının yanına götürdü. Açıkçası kalabalık ortam sevmiyordum. Ve Chris..o da buradaydı. Gıcık şey.
Yanlarına oturdum.
Chris: Ooo komiserimiz sonunda kafasını kaldırmış. Hoşgeldin aramıza.
Seung: h.b.
Chris: sonunda çıkman çok güzel oldu yüzünü gördük.
Seung: bana kahve getirirken görüyorsun zaten chan
Chris: İnsanlık yapmayalım mı?
Seung: İhtiyacım var mı sana? Bence yok.
Chris: Pekala. Madem o kadar çok çalışıyorsun. Ne buldun şu ana kadar?
Seung: Hiçbirşey. Boş mezar dışında. Ama hiç değilse uğraşıyorum Chris. Senin gibi tüm günümü-akşamlarımı- sex yaparak geçirmiyorum.
Jeongin: Bence konuyu kapata-
Chris: kanıtın var mı?
Seung: Gittiğin bar'dan alabilirim görüntüleri ama sizin iğrenç eğlencenizle ilgilenmiyorum.
Chris: Yaah neden öyle söyledin? Seninle de yapardık. 😊
Seung: yavaş gel.
Chris: yaaaaah needeeen öyyylee sööyleediin? Seeninnleedee yaşaaardıık (yavaşça kelimeleri tekrar ediyor)
Seung: Son beyin hücresi buna mı kullandın?
Masadan kalkıp ekibimin yanına gittim. Herkes birisini arıyor gibi telaşla dolaşıyordu.
Seung: Ne olu-
Yeji: Komiserim! Görmeniz gereken bir görüntü var!
Kaşlarımı çattım.
Seung: Nerede, Ne zaman çekilmiş?
Onunla yürürken sordum bu sorularımı.
Yeji: 2 sene önce. O evde, birisi tarafından çekilmiş çünkü bu kamera görüntülerinin çekilmesi için bir kamera bulunmuyor. Ormanlık alan olduğu için.
Seung: Kim atmış öğrenin.
Yeji: Bilinmeyen numaradan atıldı bugün. Son sinyaller busan'a giden yolda kesiliyor.
Görüntüleri izlemek için odaya girdim hızla. Taeyung beni görünce hemen açtı görüntüleri.
Kamera sürekli hareket ediyordu. En sonunda 2 beden gözüktü. Biri hyunjindi ve önünde gri saçlı çocuk. Tahminen felix olmalıydı. İçeride duyulan silah sesi ile kamera yana çevrilmişti. Kimin vurulduğunu görememiştik.
En son ki görüntüde çeken kişi nefes nefeseydi ve erkek olduğu sesinden anlaşılıyordu. Kamera yer yer titriyordu.
Hyunjin kaçmak yerine...yerde oturan bedeni. Yani felixi kucağına alıyordu.
Ölmemişti...Lee Felix hayattaydı.
MERHABA NASILSINIZ! BEN ÇOK İYİYİM.
Üzgünüm gene kaoslu oldu... ama ben buyum.. soft bölümler yazacağım ama!
Bu bölüm kaos birsonraki bölüm soft olacak!
Sizi seviyorum kendinize dikkat edinn!!! Yoksa gece rüyanızda girer rüyanızı kaoslu yaparım!
WLLDLWMDMWDWJRNENDND
Kelime sayısı: 600
Oy sınırı: 10
(oy gelmese bile yarın yb gelecek)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
What Will I Do? -HyunLix-
Teen FictionHyunjin kiralık seri katildi. Felix ise aile sevgisi gördüğünü zannedip kandırılan bir çocuktu. Felix ailesinin büyük bir sırrını öğrendi. Ama asıl sorun, bunun ailesinin sırrı olduğunu bilmiyordu ve polise gidecekti. Babası bu durum için Hyunjin'de...