Neden medyaya foto koyamıyorum? Üf
Neyse iyi okumalar Aşklarım!!
Felix:
Salaktım. Kaçmak yerine hyunjine birşey olduğunu düşünüp onu aramıştım. Beni öldürmek isteyen katili kurtarmak istemiştim. Şimdi ise kaçmak için yol arıyordum. Eğer onu düşünmeyip kaçsaydım hayatımı kurtarabilecektim. Ama salak ben bunu yapmadım.
Gözlerime bakmaya başladığında duygularımı gizlemeye,gözlerime yansıtmamaya çalıştım. Fakat başarılı olamamıştım.
Onun gözlerinde hiçbir duygu yoktu. Beni kandırdığı için pişman bile durmuyordu. Dediğim gibi asıl mal bendim. Onun pişman olacağını düşünmüştüm.
Arkamı döndüm. Elimi karnıma götürüp hafif bastırdım. Dudaklarımdan ufak bir inilti kaçmıştı. Güçsüz hissediyordum. Bacaklarım Beni daha fazla taşıyamıyordu. Sendeleyerek bir taşın üstüne oturdum.
Ona güvenmemem gerektiğini biliyordum.
Hyunjin konuşmuyor sadece gözleri üzerimde geziniyordu. Ben ise onu görmezden geliyordum.
Karnımı sıyırdığımda dikişlerimin patladığını gördüm. Adam bana vururken sert vurmuştu.
Terleyen suratımı elimin tersi ile sildim. Nefeslerimi dizginlemeye çalışıyordum ama işe yaramıyordu. Sıcaklamıştım.
H: İyi misin?
F: A-aşırı i-iyiyim.
Sırtımı duvara yasladım. Acıyordu. Kan akmaya devam ediyor ve durmuyordu. Hyunjin yanına gelince aşırı rahatsız olmuştum.
H: Hastaneye gideceğiz.
Beni kucağına aldığında itmedim. Canım hayvan gibi acıyordu. Yürüyemezdim.
Üstümdeki Kan onun gömleğine geliyordu.Hızla arabaya binip son sürat Hastaneye sürdü. Gözlerim önümü göremiyordu. Çünkü yavaş yavaş etraf kararıyordu.
___________________________
Hyunjin:
Felix'i kamerada izlediğimde içimde hiçbir duygu olmamıştı. Sadece ölüm istemiştim. Felixin onu öldürmesini ve bende bunu izlemek istemiştim.
Felix bunu yapmayınca tekrar yaralanacağını düşününce içimdeki dürtüye engel olamadım. Yanına gidip ona saldıracak olan kişiye saldırdım.
O kimdi ki hayatımda? Ne gibi bir rolü vardı? Neden ona karşı az dahi olsa tuhaf hissediyordum?
Aklımda çok soru vardı. Felix taşa oturuncaya kadar ciddi olan yarasını görmemiştim. Görünce hemen müdahale etmek istedim.
Bana kırgın bakan gözlerinden etkilenmem sadece 15 saniyemi almıştı.
Neden?
Kafamda sadece bu soru vardı. Felix benim hiçbirşeyim değildi. Bunu biliyordum. Asla ona karşı yenilmeyecektim.
Hastaneye geldiğimiz gibi kucağıma alıp içeri yürüdüm.
H: Doktor gerekiyor! Acil dikişi patladı fazla kan kaybetti!
Geon gelince hemen sedye istedi.
G: Yatır!
Ellerimdeki bedeni sedyeye yatırdım yavaşça. Doktor bu durumdan çok rahatsız olmuş gibiydi. Çünkü yarasına da o bakmıştı.
G: Yarasında ezilme var. Fazla Kan kaybı da olmuş! Ameliyathane'yi hazırlayın!
H: Ne oluyor?
G: Hastaya iyi bakmanızı söylemiştim! Maalesef şuan iç kanaması olabilir. Onu kontrol edeceğiz birde ezilme var. Ne oldu ona polise anlatırsınız. Şimdi ise bize 0Hr+ kan gerekiyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
What Will I Do? -HyunLix-
Teen FictionHyunjin kiralık seri katildi. Felix ise aile sevgisi gördüğünü zannedip kandırılan bir çocuktu. Felix ailesinin büyük bir sırrını öğrendi. Ama asıl sorun, bunun ailesinin sırrı olduğunu bilmiyordu ve polise gidecekti. Babası bu durum için Hyunjin'de...