Yorum atın bol bol asklarım lütfennn okumak çok güzel oluyorrr
Hadi iyi okumalarr!
H:
H: felix? Artık kalkman gerekiyor ama. Saçın ıslak yatamazsın.
Felixi yıkamak istemiştim ama izin vermeyip kendisi girmişti duşa. Şimdi ise saçı ıslak yatıyordu yatakta. Ne benle konuşuyor, ne de gülüyordu. Açıkçası çok üzgündüm. Yaptığım şey sapıkçaydı.
Ama ben onu başka birisiyle hayal edemiyordum.
Yatağa oturup üstüne çektiği yorganı açmak için elimi uzattım. Parmaklarıyla sıkı sıkıya tutup açmıyordu.
H: felix hadi ama hasta olacaksın. Öyle yatma. Gel.
Elimi saçına koyacakken hızla ayağa kalmasıyla elim havada kaldı. Açıkçası onun bu hareketlerine kalbim ağrıyordu. Ama suçlu olan ise bendim.
Banyodan saç kurutma makinesinin sesi gelmişti. Kendimi affettirmek gibi bişi istemiyordum. Affettirsem bile o an hissettiği şeyleri yaşamış olacaktı.
Kafamı ellerim arasına aldım ve derin bir nefes verdim. Ardından yataktan kalkıp saçını kurutan felixi izledim kapı eşiğinden.
Sanırım beni görmemişti çünkü yüzü aynaya dönüktü. Arkasından sarılıp ellerimi ince beline sardım. Ama anında benden kurtulup bağırmaya başlamıştı.
F: Bir daha benden izinsiz bedenime dokunma. Bunu haketmiyorsun.
H: ama-
F: aması mı var? İstemiyorum. Gerçi bu kelimenin senin için bir anlamı yok. Gene de duy 'istemiyorum' .
Beni banyoda bırakıp odaya geçmişti. Aynadan kendime baktım.
H: Nasıl yapabildim?
Kendi kendime konuşup sorularımın yanıtını verdim.
H: Çünkü kıskanıp başkasına gitmesini, sevmesini istemedim.
H: illa zorla birlikte mi olmalıydım?
H: Değildim. Ama ona vurmak yerine böyle bir yolu seçtim.
İyimser olmaya çalışıp yatağa geçtim. Kendisi çoktan yatağın bir köşesine kıvrılmış yatıyordu. Bende yanına yaklaşmak istedim. Sarılıp saçından yükselen şampuan kokusunu yakınımda istedim. Yapmadım. Dediği gibi haketmiyordum.
Yanında olup dokunmamak ayrı bir yakardı insanın canını. Kalbin ağrırdı en başta.
Beni nasıl affedip sevmeye devam edecek bilmiyordum. En iyisi akışına bırakmaktı.
Sırtını dönmüştü bana. Ben ise sırtını izliyordum. Konuşmak, ağlayıp özürler dilemek istedim. Ama boğazım düğümlendi sanki. Yutkunamıyordum.
Kendi hatamın cezasını çekiyordum.
Ama ona sırtımı dönmeyecektim. O bana dönmüştü çünkü sinirli ve kırgındı. Ona baktıkça kalbimin ağrısı şiddetlendi. Ağırlığı gerçekten hissediyordum kalbimde.
Kendimi hiçte huzurlu olmayan bir uykuya bırakmaya çalıştım.
_____
H:
Aradan biraz zaman geçmesine rağmen uyuyamamıştım. Gözlerim kapalı duruyordum.
Birden sağ tarafımda-yani önümde-bir hareketlilik sezdim. Gözlerimi açacaktım ama felixin sesini duymam ile uyuma taklidini devam ettirmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
What Will I Do? -HyunLix-
Novela JuvenilHyunjin kiralık seri katildi. Felix ise aile sevgisi gördüğünü zannedip kandırılan bir çocuktu. Felix ailesinin büyük bir sırrını öğrendi. Ama asıl sorun, bunun ailesinin sırrı olduğunu bilmiyordu ve polise gidecekti. Babası bu durum için Hyunjin'de...