Bölüm-10

2.6K 261 172
                                    

F:

H: soyun

Tüylerim diken diken olmuştu. Dominant sesini duymam işin ciddiyetini anlamıştım.

Dikkatle ve yavaşça üstümü ardından altımdaki şortu çıkarttım. Hyunjin gözlerini ayırmadan beni izlemesi beni ayrı strese tutuyordu.

Sadece iç çamaşırımla  kalmıştım. Hyunjin kısaca gülümsemiş ardından yanıma gelmişti. Elini iç çamaşırımdan sokup vibratörü çıkartmıştı.

Dudağımı öpmeye başlaması ile karşılık verip alt dudağını emmeye başladım. Hyunjin beni uzandırdıktan sonra çenemden başlayıp göğüsüme doğru  dilini sürterek iniyordu. İç çamaşırımı anında çıkartıp kenara atmıştı.

Bacaklarımı aralayıp dilini deliğimde hissetmem ile inlemiştim boğukça. Dilini ustaca kullanıyordu. Bu da haliyle boşalmama sebep oluyordu.

Boşalmaya yakındım ve inlemelerim artıyordu.

Hyunjin deliğimden çekildiğinde yarım kalmıştı zevkim. Haliyle nazlanmıştım. Penis yüzüğünü görmem ile 'ciddimisin' şeklinde baktım. Anlayacağınız boşalmak yasaktı.

Yanımdan 2 dakika uzaklaşıp geri geldiğinde elinde ağız topu vardı. Ağzımı açıp takması için bekledim.

Yatağa yüz üstü uzandırdıktan sonra kalöama yediğim tokat ile inledim. Tabi ağzımdaki yüzünden bu zordu.

H: Şimdi...

Elinde tuttuğu kırbacın püskülünü sürttü bedenime.

H: eğlencemize başlayalım. Değil mi bebeğim?

Bir şey demediğim için vurmuştu kalçama.

H: cevap alamıyorum?

F: hmhm

H: Güzel.

Kırbaç ile tekrar vurdu kalçama. Ardından hızla art arda vurmaya başladı 2,3 kere.

Sesli inlemeye çalışıyordum ama ağzımdaki bunu engelliyordu!

H: Benden kaçtın.

Bir kere daha vurdu.

H: Benden ayrılıp,

Tekrar vurdu sertçe. Ağlamak üzereydim artık.

H: Arkadaş olmak istedin.

Vurduğunda artık gözyaşlarım da eşlik ediyordu inlemelerime. Kalçam yanıyordu.

H: Benden kurtulamazsın bebeğim. Çünkü... biliyoruz ki, birbirimizi seviyoruz. Sen benim,ben seninim.

Kırbacı kenara attığında bende gözyaşlarımı sildim. Beni tutup yatakta oturur pozisyona getirdi. Ağzımdakini çıkardığında rahatlamıştım. Hiç sevmedim o aleti.

Dudağımı öpüp sırtımı yatak başlığına değmesini sağladı. Parmağını bana uzattığında ağzımın içine alıp emmeye başladım. Yeteri kadar ıslattığımda boynuma gömdü kafasını. Ardından parmağını deliğimin etrafında gezdiriyor ama içeri sokmuyordu. Birden sokması ile gözlerim sonuna kadar açılmıştı.

Parmağını bir süre sabit tutup, ardından içimde hareket ettirmeye başlaması ile iyice azıyordum.

Boşalamadığım için ayriyeten canım acıyordu. Parmağını içimde hızlandırmaya başlamadı ile inlemelerimi tutmadım. Her inlediğimde daha da hızlı sokuyordu. Boynumda kendi hickey'lerini bırakmak için ısırıyordu.

Gerçekten zevk veriyordu.

Boşalmak istiyordum. Ama bunu yapamıyordum. Hyunjin Parmağını çektiğinde içimdeki boşluk hissi ile rahatsız oldum.

What Will I Do? -HyunLix-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin