Bölüm-17

2K 228 263
                                    


yorum atmayı unutmayın lütfennn ayayayy!!

BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM

3.KİŞİ:

Hyunjın felixin dediklerinden sonra kendisini zor tutuyordu. Felixin onu bırakmasının cezası elbet vardı. Ve şimdi ise ona verecekti.

Felix nasıl kendisini hyunjinden mahrum bıraktıysa, hyunjinde tam şuan ona kendisini vermeyecekti.

Ona göre kesinlikle adildi.

Felixin istekle bakan gözlerine karşı ona en soğuk bakışlarını attı. Ardından yere indirdi onu. Felixin anlamaz bakışlarının üzerinde dolaşmasını aldırmadan konuştu.

H: buna istekli olmamı sağla.

Hyunjın şuan felixi çok arzulasa da, ondan bunu istemişti. Felix ise kafasını istekle salladı. Hyunjinin elini tutup kendi odalarına geçmek için kartı istedi. Hyunjın kart ile kapıyı açtıktan sonra içeri adımladılar.

Felixin arsuzu utangaçlığını engelliyordu. Hyunjinin karşısında utangaç olmayı bırakacaktı bugün.

Bu gece arsızlıklarla dolu geçecekti. (😈😁)

Felix, hyunjın kapıyı kapatınca atıldı dudaklarına. Büyük bir tutku içinde öpüyor, nefeslenmek için ayırıyordu kısa süreliğine.

Hyunjin, kendisini felixe vermişti. O nasıl hareket ederse karşılığını verecekti. Şuanda olduğu gibi. Dudağına çarpan sıcak nefes, onun iradesini zorluyordu.

Felix ne yavaş, ne de hızlı davranıyordu. Hyunjini yatağın üstüne oturttu. Felix onun üstüne eğilmiş, gömleğinin düğmelerini açmaya çalışıyordu. Hyunjın, felixin belini tuttuğu gibi kucağına çekmişti.

Felix bacaklarını iki yana ayırıp hyunjinin kucağına yerleşmişti ve gömleği hyunjinin üstünden atmıştı.

Hyunjın, Felix kucağına oturduğu için açılan kalçasını okşamaya başlamış, arada kendisine bastırarak felixe yardımcı oluyordu.

Felix altında hissettiği sertlik yüzünden daha fazla dayanamıyor, onu içinde istiyordu. Felix, onun dudağını öpmeye başlayıp, kalçasını sürtmeye başladı altındaki sertliğe.

Felix inliyor, hyunjinin üst dudağını emiyordu. Felix artık dayanamıyor, hyunjinin buna istekli olmasını istiyordu. Hyunjinin dudağını son kez emip, geri çekildi.

Felix, hyunjinin kemerini çıkartıp kenara fırlatacaktı ama hyunjın ondan önce davranıp, aldı kemeri.

H: Gel yanıma

Küçük olan, büyüğünü dinleyip yanına emekledi sersem şekilde. Hyunjın elindeki kemeri felixin boynundan geçirerek, kemeri boynun takmış oldu felixin.

Kemeri eline dolayıp kendine çekti hyunjin. Felixin dolgun dudaklarını öpmeye başlamıştı. Ateşli öpücük kısa sürmüştü çünkü ikisininde canı yanıyordu.

Ön sevişmeyi fazla uzatmışlardı.

Felix hemen hyunjinin pantolonunu çıkartıp baksırın üstünden aletini okşadı. Ardından sertliği eline alıp önce çekiştirip, ardından ağzına aldı.

Felixin yavaş ama aynı zamanda hızlı emmesi sayesinde hyunjin refleks ile felixin kafasını daha da bastırdı.

Felixin boğazından hırıltılı sesler çıkıyor, hyunjini sertçe emiyordu. Aleti ağzından çıkardığında nefes nefese, terli saçlarıyla ve kızarmış yanakları ile hyunjini etkilemeyi her türlü başarıyordu Felix.

What Will I Do? -HyunLix-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin