Hyunjin: (bismillah)
Felix'i arabaya bindirdikten sonra Acısından düzgün oturamadığını fark ettim.
Uykusu olmalıydı siyah göz altları bunu açılıyordu. Dinlenmesi ve hemen iyileşip sıradaki planım için dinç olması gerekiyordu.
Arabayı sürmeye başladım. Aradan az bir zaman geçmişti. Aynadan baktığımda felix'in uyuyakaldığını gördüm.
Eve gitmemize az kalmıştı ama doktorun verdiği ilaçları kullanması için eczaneye girmem gerekiyordu. Sen hwang hyunjin bu hallere nasıl düştün?!
Şapkamı ve maskemi takıp arabadan çıktım. Arabayı kilitlenmeyi unutmadım.
İçeri girdiğimde doktorun reçetesini uzattım.
(Çalışan: Ç)
Ç: Oh! Geçmiş olsun efendim.
H: Sağol.
Ç: Bunlar ağır ilaçlar...Bi dakika şu dolapta olacaktı.
Çalışan ilaçları ararken bir gözüm hep felixi kontrol ediyordu. Kaçmasını ve başıma iş açmasını istemezdim.
Ç: yaralı Bunları sabah ve akşam tok karına içecek. Bu krem akşam yatmadan önce karının etrafına sürülmesi gerekiyor. Yarayı temizlemeyi unutmayın mikrop kapar.
İlaçlarla olan poşeti alıp kartımı verdim. İşlem tamamlanınca kartımı alacağım sırada arabanın alarmlarının öttüğünü duydum.
Elimi yüzüme götürüp ofladım. Bu çocuk hiç vazgeçmeyecek. Kartımı alıp arabaya yürüdüm.
İçeri girdiğim zaman kapıları kilitleyemeden kafama yediğim darbe ile afalladım. Kafam acıyor!
Arkamı dönüp felixe bakacağım sırada çoktan arabadan çıktığını gördüm.
H: Nereye kadar gidebilirsin Lee Felix?
Upss! Avcı avıyla oynamak istiyor!
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Felix:
Arabadan çıkmayı başarmıştım. Karnımın acıması işimi zorlaştırıyordu.
Bir sokağa girmeyi başardığımda kendimi yere attım. Derin nefesler alıp veriyordum. Yardım bulmam gerekiyordu.F: Nasıl bir yer burası?!
İnsan yaşamıyor gibiydi. Ama en kalabalık bölge olduğunu biliyordum.
Kalkmaya çalışacağım sırada bir el uzandı bana.Kafamı kaldırıp baktığımda bu kişinin hyunjin olmadığı görünce rahat bir nefes verdim.
J: Neyin var böyle? Yaralısın?
F: Bana yardım eder misin? Öncelikle polisi ara!
J: Sen bana yardım eder misin? Çünkü ihtiyacım var.
Gözleriyle pantolonunu gösteriyordu. Anlamıştım. Gözlerimden firar etmek isteyen yaşlarımı tutamadım. Elim yaramdaydı.
Ne yapmalıyım?
F: Tabi sana yardım ederim efendim.
Adam gülümseyip yanıma geliyordu. Canımın acımasını umursamayarak tekme attım orasına.
F: Evet! Artık inmiştir diye düşünüyorum!
Canım acıyordu! Nefes al ver. Sakin ol.
Adam sinirle gözlerime bakıyordu. Duvar tarafından ayrılıp dar sokakta geriye gidiyordum. Bana yaklaşıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
What Will I Do? -HyunLix-
Novela JuvenilHyunjin kiralık seri katildi. Felix ise aile sevgisi gördüğünü zannedip kandırılan bir çocuktu. Felix ailesinin büyük bir sırrını öğrendi. Ama asıl sorun, bunun ailesinin sırrı olduğunu bilmiyordu ve polise gidecekti. Babası bu durum için Hyunjin'de...