Öteki bölümün sonunu okuyun Aşklarım çünkü değiştirdim. Kafanız karışmasınn.
İyi okumalarrr
F:
Kıpırdanıp gözümü açmaya çalıştığımda ellerimi kullanmamı engelleyen birşey fark ettim. Ayriyeten enseme yediğim cisim yüzünden başımda ağrı vardı.
Yavaşça ayıldığımda üstümdeki kıyafetin deli kıyafeti olduğunu görünce göz devirdim. Bune amına koyayım?
Ağzımında bantlı olduğunu farkendince içimden küfürler sayıp yerimde çırpındım. Bu hyunjin nereye getirmişti beni?
İçeri giren adama baktım. Gelen ji-hun'du.
J: felix burdan kurtulmak ister misin?
'Evt' dercesine başımı salladım.
J: bekleyin bantı çıkarayım.
Ağzımdaki bantı yavaşça açınca sonunda rahat bir nefes aldım ve konuştum.
F: Evet istiyorum. Çöz beni çıkalım. burası neresi be?
J: Buraya sizi hyunjin bey getirdi. Bir süre burada kalacakmışsınız. Yanii aranızdaki sorunlar çözülene kadar.
F: İstemiyorum.
J: Özgür olmak istiyor musun? İstediğin şekilde yaşamak. Okumak ve meslek sahibi olmak? Ya da.... katil olmayan birisine aşık olmak?
F: Bende katilim...
J: Sen değilsiniz. Hyunjin öldürmekten zevk alan biri. Siz ise mecbur kaldığınız için yaptınız.
F: ...
J: Özgür olmak istiyor musun? İstemiyor musun?
Düşündüm. Gereksiz yere düşündüm. 2 sene boyunca kısıtlı yaşamaktan bırak ben, bu isteğe uçarak 'evet!' Demem gerekiyordu ama düşündüm.
Gitmeli miydim? Tekrardan olaysızca yaşar mıydım?
_________
H:
Felixi bıraktığım evden çıkıp, o ayılana kadar kendi işlerimle ilgilenmek için şirkete geçtim. Minho çileden çıkmıştı.
Klasik şekilde girdim şirkete.
H: Hi Bitch!
Minho aşırı sakin şekilde? Koltukta düzgünce Oturuyordu? Koltukta? Düzgün? Oturuyor?
Normalde tanıdım minho şuan bu odayı yıkmış olurdu. Sonra yorulduğu için koltuğa oturur ve arkasını dönerdi kapıya. Böylece biri girdiğinde havalı şekilde sandalyeyi kapıya çevirir ve cool dururdu.
Ama şuan öyle bir durum söz konusu değildi?? Allahım ölecek miyim?.
M: Neden o şekilde giriyorsun şirkete?😊
H: Benim şirketim aq?
M: O 'aq' kelimesini alır götüne peçete ile sokarım. 😊
Birde yandan gülümseyip söylemesi ayrı bir kötüydü. Korkuyordum.
H: tamam h-h-hyung. Canımı bağışla bende bu dosyaları bugünden bitireyim.
M: O dosyalar bitmeden 😊 çıkarsan😊 senin😊 artık bir götün olmayacak😊 ve peçete de kalmayacak şirkette 😊
H: t-t-t-amam....
Masama oturup işe koyuldum. Aşırı korkunç bakıyor !
H: Senin şu davan noldu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
What Will I Do? -HyunLix-
Genç KurguHyunjin kiralık seri katildi. Felix ise aile sevgisi gördüğünü zannedip kandırılan bir çocuktu. Felix ailesinin büyük bir sırrını öğrendi. Ama asıl sorun, bunun ailesinin sırrı olduğunu bilmiyordu ve polise gidecekti. Babası bu durum için Hyunjin'de...