MERAK ETTİNİZ Mİ?
İŞTE YB KEYİFLE OKUYUN AŞKLARIM!
Felix:
Dün ki eğlenceden sonra her tarafım ağrıyordu. Özellikle belimde büyük bir ağrı vardı. Arkama sönüp hyunjine bakmak istemiştim. Ama beni karşılayan iğrenç bir boşluktu.
"Sadece bedenini sevmiştir."
Smilla'nın söylediği sözler geldi aklıma. Gerçekten tek amacı bu muydu?
Hızla-sinirle-kalkıp kapıya ilerledim. Korumaların olmaması bu durumu doğruluyordu.
Taa ki Dong-min gelene kadar Korumaların olmadığını düşünmüştüm. Geldiği gibi hyunjini aramasını istedim. Daha konuşamadan arayıp telefonu bana verdi.
H: Ne oldu-?
F: Neredesin sen Allahın cezası! Sikip atmak kolayına mı geliyor?! Sen bu kadar adi şerefsiz misin?! Pardon cevabını bildiğim soruyu sormamalıyım sana!
(Anlık felix: yanındayken değerimi bilmezsen değerimi bildiğin gün yanında olmam! Ouahejwnxnendw)
H: Felix iyi misin bebeğim?
F: Sikilip atılmak ne kadar iyi hissediliyorsa o kadar iyiyim. Sen nasılsın paşam? Benimle dalga mı geçiyorsun!?
H: Öncelikle sakin ol. Ben seni bırakmadım ki? Şuan şirkete gidiyorum. Saat kaç haberin var mı? Saat şuan 14.27 yorgunduk ve uyuyakalmışız. Seni kaldırmadan şirkete geçiyorum şuan.
F: Ne?
H: Evet. Şirkete geçiyorum. Akşam konuşuruz. Ve bana bir özür borcun var ;>
F: Bay.
Telefonu kapatıp Dong-min'e verdim. Herşeyi yanlış anlamışım. Of! Korkmuştum. Derin bir nefes verip gülümsedim.
D: Efendim kahvaltınız.
F: Teşekkür ederim.
Yarı yamuk yürüyüp masaya yavaşça oturdum. Önüme konulan tabaktan yemeğimi yemeye başladım.
________________________
Hyunjin:
Felix beni aradığında hiç böyle bir aksiyon yaşayacağımızı düşünmemiştim.
Şirketin önüne geldiğimizde indim.Kapıdan girip çalışanlara bakındım. İşini aksatmaya çalışan olmamalıydı. En sonunda kendi odama girip malzemelerimi alıp toplantı odasına girdim.
H: Hi Bitch!
M: Bitchlerin götüne girsin! Nerdesin sen!?
H: Neden bugün herkes nerede olduğumu soruyor? Nerede olabilirim? Evdeysem tuvalette evde değilsem barda oluyorum. Uzaya çıkacak halim yok. Kusura bakmayın ama uzayı çekemem ben.
(PUAHSHJWSJKE ESPRİYE GEL)
M: Halay çek kardeşim. Hayatın amına koyayım.
H: Ula hayatt!
M: Neyse kendimize gelelim. Dava açtım ya ben o sincap kılıklıya. Bana Tazminat ödemeyi reddediyor!
H: Neden davayı açmıştın?
M: Ben cool cool gözlüğümü takıp araba sürüyordum. Okulun orada olan yaya geçidinde yeşil ışıl yanıyo arabalar geçebilir yanii. Bende geçiyordum. Birden önüme bir çocuk atladı. Arabayı durdurmak zorunda kaldım! Az kalsın katil olacaktım!
H: Eee?
M: Haberlerde 'Lee minho adam öldürdü!' Yazacaktı!! Sonra ben düzgünce uyardım.
Flashback
ŞİMDİ OKUDUĞUN
What Will I Do? -HyunLix-
Novela JuvenilHyunjin kiralık seri katildi. Felix ise aile sevgisi gördüğünü zannedip kandırılan bir çocuktu. Felix ailesinin büyük bir sırrını öğrendi. Ama asıl sorun, bunun ailesinin sırrı olduğunu bilmiyordu ve polise gidecekti. Babası bu durum için Hyunjin'de...