Mason szemszöge.
Egyszer csak azt hallom valaki a földre esik, ekkor hirtelen fel ültem, és mintha semmi bajom nem lett volna néztem körbe, egy nő feküdt melettem egy ágyon....
-Hol vagyok? - kérdezem, mire egy régi ismerős hang és ember jött elő, egy bájitalal.
-Végre Mason, fel keltél, a szined is jobb, már csak Maya kelen fel! - mondja, és oda megy hozzá, és meg itatja vele azt a löttyöt.
Ekkor lassan fel ül a lány, fejéhez kap, csukja volt rajta, igy nem láttam arcát, ki nyújtotta kezét és egy pohár vér repült ide a kezébe, majd meg itta, aztán lassan fel állt.
-Köszönöm Maverick, fel kellt? - kérdezi, és le veszi a köpenyét, igy az eddigi csuklya is le jön a fejéről.
-Hát igen, de most már magyarázd el miért hoztad el! - mondja Maverick,ekkor a lány fájdalmasan elnevette magát.
-A kastély elvan atkozva, vagyis az a vidék, oda ne engedjetek többé senkit! - mondja, majd lassan meg fordul.
Gyönyörű volt.
Szeme tengerkék, bőre kicsit fehér, a haja barnás szökés, de volt benne más szín is de azt nem láttam. Az alkata vékony, nem alacsony de nem is magas, arca gyönyörű, egy kicsit elpirult, aztán elmosolyodott, a szeme vörösen meg villant, ekkor furán néztem rá.
-Maverick, sietnem kell meg kell találnom, most már az igaz társam! - mondom, és fel állok, a lány elmosolyodik, és Maverickre néz.
-Találtál valamit?-kérdezem, mire el nevetni magát, és meg vakarja tarkítját, a lány elindult, felfelé.
-Elmentem tusolni, utána aludni! - mondja halkan és elment,én Maverickre néztem, aki mosolyogva ingatta a fejét.
-Na, de mond már! - mondom neki, és elkezdek fel le járkálni, ekkor vissza jött a lány, levest hozott, vért és vizet hozott, plusz teát. Meg masodiknak palacsintát, letette az asztalra, majd elment.
-Hát ami azt illeti találtam sok mindent! - mondja, én le ülök és enni kezdem a levest.
-Igen, mond! - motyogom és közben elkezdtem enni.
-Tudom hol van, hogy néz ki, és ráadásul ismerem is! - mondja én lassan bolintottam.
-Kedves, okos, ravasz, szép, bátor, törödő és nem hagy senkit hátra, még akkor is ha reménytelen! - mondja, mire furán nézek a tálcán lévő vérre.
-Miért van itt vér? - kérdezem, mire elvigyorodott.
-Na igen, kicsit vámpír, azért fehérebb a bőre, jaj és abból szerez néha erőt. Szóval kicsit vámpír, és nagyobb rész farkas! - mondja, mire lassan meg hallom, hogy jön valaki.
-De mi a neve? - kérdezem, mire mögém néz......Maya szemszöge.
Miután lefürödtem elindultam átöltözni.
De előtte kifésültem a hajam, majd felkontyoltam és meg mostam az arcom.
Végül ez lett...
Egy pizsama, mert fáradt voltam és igy aludni akartam, de előtte le mentem a fiúkhoz, nagyon halkan, aztán Maverick észre vett.
-De mi a neve? - kérdezi Mason, én lassan elmosolyodok.
-Maya! - mondja, mire Mason furán néz rá, aztán ő is ide néz.
-Finom volt a vacsi? - kérdezem halkan, majd oda megyek és töltök egy kis vért magamnak, majd meg iszom.
Mason egyre furrabban lett, kikerekedettek a szemei majd fel állt, és Maverickre nézett, aki mosolyogva bólint. Ide sietett és meg ölelt.
Először meg ilyedtem, igy ki nőtt a padloból néhány virág...
El pirultam, és vissza öleltem, beszivtam illatát.
-Köszönöm, hogy meg mentetted az életem! - suttogja a fülembe, mire kiráz a hideg és belebujok kezeibe.
-Ma veled alszom! - mondja, és fel emel, mire sikkantok egyet, Maverickre nézek, aki mosolygott, utána a virágra, és el röhögtem magam, furán néztek rám, én a virág felé bökktem, mire Mason elvigyorodott és kiszakadt belőle a nevetés, aztán Maverickre néztem, aki össze húzta szemeit, és el röhögtem magát.
Majd Mason fel vitt a szobába amit kaptam Mavericktől...
-Elmegyek fürdeni, aztán jövök! - mondja, és homlokon puszil, én meg elhelyezkedem, és be alszom.
De megint rémálmom volt, és elég ilyesztő, vagyis számomra.Álom...
Éppen megyünk a farkasokhoz mert beszélni akarnak velünk, Mason és én nagyon sietünk. Mikor oda érünk mindenki elő ugrik, farkas és vámpír alakban és nekünk akartak támadni, de egy óriási burkot tettem fel, vissza varltoztunk ember alakba, és meg szolaltam.
-Mi bajotok van? - kérdezem ordibálva.
-Az, hogy ti fogjátok uralni a farkasokat és a vámpírokat! - mondja, a kettő főnök...
Matthew és Liam, én lefagytam, a burkot elengedtem és ekkor valaki nekünk ugrott én lefagytam, nem akarok uralkodni...
Masonra néztem és ekkor szúrták oldalba, össze esett, én meg el teleportáltam vele......Ekkor riadtam fel, Sikítva.....
Elbögtem magam, ziháltam, kirohantam a szobából, ahol éppen Mason kelt fel, hogy utánam jöjjön, én elkezdtem bögve fel-alá járkálni, és ezt mondogattam.
-Nem... Nem... Nem... Ez nem történhet meg... Nem! - rogytam össze és egyre hangosabban sirtam, a végén fel sikitottam, mert csak azok a szavak jártak a fejembe, fülemre szoritottam kezeimet, és sikitottam. Ekkor Maverick is lejött.
-Nem... Nem... Nem... Nem történhet meg! - bögöm és leszedem fülemről kezeimet, felhuzom labaimat, átkarolom lábaimat és elkezdtem hintázni...
-Mi a baj, mk történt? - kérdezi Maverick.
-Fogalmam sincs, sikítva kelt fel és elsirta magát, majd le rohant és ezt már te is láttad! - mondja Mason, én egyre jobban sirtam és zihláltam.
Majd valaki meg ölelt, és kezdtem meg nyugodni.
-Gyere picur, pihenünk itt egy kicsit és meséld el kérlek miért akadtál ki ennyire! - mondja halkan Mason, én bólintok, és lassan fel tesz a kanapéra, majd ölébe teszi fejem és simogatni kezdi, amitől meg nyugszom,majd meg szolalok.
-Ezek nem csam rémálmok, meg is fognak történni vagy igy, vagy úgy! - mondom a plafont bámulva fátyolos tekintettel.
-Ezt honan tudod picur? - kérdezi Mason.
-Mielőtt átváltoztam volna azelőtti éjszaka, meg álmodtam az átváltozásom... - suttogom és le gördül egy könnycsepp.
-Istenem picur, mi volt a mostani látomásod? - kérdezi, mire újra elbögöm magam és fel ülök mellé, neki döntöm fejem, majd halkan elkezdem, Maverick csendben figyelt...
BẠN ĐANG ĐỌC
Egy vérfarkas hercegnője
Người sóiEz a történet egy olyan lányról szól akinek eddigi élete sem volt átlagos. Mert szülei kényszerítik, hogy vámpírokat öljön, pedig ő utálja ezt csinálni. De nem tehet mást, mert ez a családi szokás nemzedékekről, nemzedékekre száll. Igy az ő köteles...