12.

116 1 0
                                    

-Előbb kelett volna gondolod rá! - mondom, és ki nyújtom a nyelvem, mire fel mutatja mutató ujjat mosolyogva és meg szólal.
-Leharapom! - mondja, mire nevetve meg rázom a fejem.
-Na induljunk! - mondja Maverick,kuncogva mire bólintok mosolyogva és fel emelem az erőmmel, az összes tárgyat, majd teleportálok is a palotának abba a termébe amelyikbe lementem...
Mikor oda értem, le engedtem a cuccokat és leültem. Majd mikor meg láttam, hogy itt vannak Maverickém fel álltam, és mosolyogva oda siettem.
-Na végre! - mondja Maverick és levágodott a kicsi kanapéra,ezen csak kuncogtam,majd újra fel emeltem a cuccokat és meg szólaltam.
-Mason meg mutatod hol van Maverick lak része? - kérdezem, mire bólint, és elindulunk. Át sétáltunk egy csomó folyoson. A falakon képek voltak, ablakok is plusz egy kettő vászon anyag is lógott le a falról. Egy kettő szekrény is volt a folyoson, azokon vázák és ebbe virágok. Függönyök a földig értek, bordók voltak, a padló márvány volt és azon is vörös szőnyeg futott végig. Nagyon tetszettek, de nem szoltam semmit, csak mentem és csodáltam a palotát.
Majd egyszer csak Masonnak ütköztem, aki elmosolyodott majd ki nyitotta előttem az ajtót és ekkor elém tárult egy külön szárny, éppen Maverick stílusú, tetszett.
Be repitettem a cuccokat és be léptem, majd amilyen gtorsan csak lehetett elhelyeztem a cuccokat.
De egyszer csak egy puffanást hallok, oda kapom a fejem, és Mason húga állt előttem, én elhelyeztem az utolsó dolgokat is majd egy csettintésre eltűntem a dobozok.
-Szia Aria. - mondom kedvesen, és lassan elindulok az ajtó felé, ahol ott állt.
-Ömmmm... Szia Maya, hogy csináltad ezt, nagyon menő! - mondja, amin kuncogok egyet.
-Ahhh.....értem, tudod sok féle erő létezik pl ez is de ezt csak Vámpírok használhatják! - mondom, mire fehérebb lett és bolint, én sóhajtok egyet, majd le ülök a földre, és rá nézek.
-Figyelj, Aria nem kell tőlem félned, nem bántalak, és mielőtt mondod, hogy nem is félek, érzem, szóval nem bántalak, főleg hogy az igaz társam testvére vagy! - mondom neki, mire oldalra forditja fejét.
-Az enyémbe nem tudsz! - mondom, mire lassan bólint, és le ül velem szemben.
-Kerdezhetek valamit? - kérdezi, mire mosolyogva bólintok.
-Nem muszály válaszolnod, de, miért vagy ennyire szomorú és magányos? - kérdezi, mire lassan bólintok.
-Hát igen, ez jó kérdés tudod nem bizhatok meg mindenkiben mert pl most is, el szúrtam ezt onnan tudom, hogy volt eddig régen egy látomásom, és az is meg történt, szóval ez is meg fog, hiába kerüljük Masonnal azt a falkát, meg fog történni! - mondom.
-Plusz ha túl közel engedek magamhoz valakit, azt vagy élveztem vagy hátba támad, én meg tulságlsan olyan vagyok, ha baj van én bele ugrok a közepébe, mert eddig egy farkast, és egy vámpír is meg mentettem.
Valószínű, hogy mind a kettő népet nekünk kell majd irányítani, mert pont emiatt volt a látomásom! - mondom, és kicsordul pár könnycsepp.
-De mi volt a látomásban? - kérdezi félve, én szaggatottan vettem és fújtam a levegőt,gyorsan emelledett a mekhasom és ment le..
-Az, hogy a bátyád meg sebesül, lehet meg hal, és azt én nem élném túl! - mondom, és el bőgőm magam,ő is fal fehér lett, de ide jött és meg ölelt..
-El mesélted, hogy történt? - kérdezi, mikor már meg nyugodtam,én lassan bólintok.
-El mentünk egy falkához, akiknél éltem egy ideig és körbe vettek, én fel vettem egy burkot magunk köré, igy nem tudtká betörni. Utána elorditottam magam, hogy "Mi bajotok van?" ezután jött is a válasz, egy vámpírtól, pont tőle akit meg mentettem és attól a falka vezértől akinlé laktam. " Nem akarjuk, hogy ti uraljátok a vámpírokat és a farkasokat!" ezt mondták, ekkor teljesen le fagytam, és a burkot is leengedtem és akkor Mason oldalába szurodott egy nem is tudom mi, de miután észbe kaptam, oda rohantam és elteleportáltam! Utána sírva és ordibápva keltem fel, tiszta víz voltam és ziláltam.! - mondom, szipogva, és egg kettő könnycsepp is  kikuszott a szememből.
-Csak is az én hibám lesz, tudom, és ha meg hal én meg ölöm magam, én ezt nem nagyon bírnám! - mondom, és fel akarok állni, de elment az erőm, és ekkor jutott eszembe, vér kell.
-Aria, hozz vért, de most! - mondom neki és már szédülni kezdtem, mire be rohant a konyhába és hozott is egy pohárral és igy meg ittam, mire vissza jött az erőm, lassan le nyugodtam és fel álltam.
-Köszönöm! - mondom és be megyek a konyhába, és iszom még egy pohárral.
-Minden rendben? - kérdezi, mire meg iszom az egész kancsó vért.
-Igen, csak most pihennemm kell, hosszú volt ez a nap! - mondom, és el mostam az edényeket,majd el indultunk kifelé.
-Figyi, Maya ne félj minden rendben lesz és ügyesek lesztek, és ezektől ne félj, lehet hogy valóra válik de utána minden jó lesz! - mondja, mire meg ölelem.
-Köszönöm, meg mutatod hol alszunk Masonnal, és kérlek mond meg neki, hogy lefekudtem aludni. - mondom és ő mosolyogva bólint.
Igaz volt már erőm, most már sok is de muszály volt aludnom, mert álmos voltam, meg nem akartam beszélni a szülőkkel, mikor az ajtóhoz értünk akkor még ezt mondtam Arianak.
-Jaj és kérlek amit beszéltünk, már mint a látomáról ne beszélj senkinek, jó? - kérdezem halkan és lehajtott fejjel, mire meg ölel.
-Ígérem, majd még beszélünk, most megyek szio! - mondja és elmegy én elmentem lefürdeni, majd le feküdtem aludni....

Egy vérfarkas hercegnőjeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin