15.

112 2 0
                                    

Este keltem fel, át öltöztem...
Egy fekete haspólót vettem fel, szürke farmerral, övvel és egy fekete Vans cipővel.

Utána meg néztem magam a tükörbe, barnább volt a bőröm, a hajam fehéres, szökés, és benne voltak a szines tincsek, meg ami folyton váltja a színét

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Utána meg néztem magam a tükörbe, barnább volt a bőröm, a hajam fehéres, szökés, és benne voltak a szines tincsek, meg ami folyton váltja a színét. Nagyon tetszett, a szemem kékes, lilás volt, nagyon tetszett.
A testemen is vol egy kis változás, ezeken kívül, az állatom ugyan olyan maradt, vagyis a mellem egy kicsit nagyobb lett, pont jó, ahogy a fenekem is...
Plusz volt egy tetkó a csuklómon, nagyon tetszett. Egy hold volt rajta és előtte egy farkas vonyitott...
Ez után elmentem vacsizni, mikor le értem mindenki engem nézett, én nem szoltam semmit, vettem magamnak ennivalót, majd halkan elmotyogtam egy "jó étvágyat" aztán olyan gyorsan meg ettem kettő adag tányérral, hogy a többiek még az elsőt is alig fejezték be, én lassan fel álltam és ki siettem onnét, le az edző terembe, aminél farkasoknak is van kialakitva rész, először oda mentem, egy farkasnak való futopadhoz, át változtam, és a legmagasabb fokozatra tettem, aztán csak futottam, és futottam, birtam a tempót, és úgy éreztem ennél gyorsabban is menne a körülöttem lévők meg álltak és eltátották a szájukat.
Én lassan abba hagytam, majd vissza változtam, nem volt sok nő, de ők is irigykedve néztek... Meg nyujtittam labaim után pedig elimdultam az emberi futopadhoz, ott is a leggyorsabbra tettem, ami ment is nem is kicsit, mindenki körül állt, én futottam, majd mikor már vagy 30 perce futottam meg untam....
Aztán le szálltam, alig izzadtam meg, majd mentem sújt emelni. Az is könnyen ment, a végén az egyik legnehezebb farkast is fel emeltem, mindenki tátott szájjal nézett, valaki beájult, én meg mikor úgy gondotam elég volt mára, mert meg volt az erősítés igy elindultam, felfelé... Csak kisiettem a sok tapsolo farkas között és mikor fel értem le fürödtem, aztán befeküdtem Mason mellé, aki már rég aludt, oda bujtam hozzá, aki egyből magához szorított.
-Annyira szeretlek, de miért nem beszéltél velünk? - kérdezi halkan.
-Csak fáradt vagyok, inkább aludjunk! - mondom, és jó szorosan meg őlelem....
Megint anyummal álmodtam, aki azt mondta ez a legjobb döntés, és csak igy tudom meg menteni a többieket... De ha ezt meg teszem minden rám szakad, minden felelősség, nem biztos, hogy ki bírnám... Hajnalban fel vettem egy teljesen fekete ruhát, ez lett a hajam egy laza kontyba fogtam, a számat vörös rúzsal, kiruzsoztam, egy fekete magassarkút és a nyakláncom hagytam magamon...

Utána kiteleportáltam az erdőbe, és átváltoztam a bundám most nagyon vilagitott, én csak futottam, majd mikor már közelebb voltam, a kastélyhoz visssza változtam emberi alakba, és burkot vontam magam köré, elindultam befelé, és hirtelen be nyitott...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Utána kiteleportáltam az erdőbe, és átváltoztam a bundám most nagyon vilagitott, én csak futottam, majd mikor már közelebb voltam, a kastélyhoz visssza változtam emberi alakba, és burkot vontam magam köré, elindultam befelé, és hirtelen be nyitottam, ahol ott volt mindenki, a farkas falka és vámpír sereg...
-Khm.. Uraim, jó estét! - mondom vigyorogva és fel lépek hozzájuk.
-Igy kell üdvözölni? - kérdezem hangosan és egy félmosollyal..
-Igen, miutan elmentlé az engedéjünk nélkül Mavetickhez! - orditja le a fejem, mire meg villan a szemem, és a falnak vágom egy kézzel őket, a másikat, a tömeg felé tartom.
-Elég legyen! - orditom és a torkukra szoritok, az erőmmel, meg fagyasztom az többieket, és Liamre plusz Matthewre nézek, és közelebb megyek.
-Meg akartatok ölni, hát ez kurvára rossz ötlet volt! - orditom tovább, és, egyre jobban fénylenek a szemeim, oda megyek Matthewhez és elharapom a torkát, majd kiszivom a maradék vérét, és hozzá vágok 5 keresztet, majd odébb lököm. Majd oda siettem Liamhez.
-Na szóval mi meg küzdünk, Farkas, Farkas ellen, ha akarod, egy embered ki olvaszom, és ő látni fogja az egészet! - mondom, mire reszketve bólint, én egy emberét ki olvasztittam, aki ilyedten forgott körbe, majd meg szólaltam.
-Kedves fiúcska, te leszel azaki végig nézi valamelyikőnk halálát, és te mondod meg a többieknek, hogy ki lesz a vezér, vagy ki marad ez egy egész jó ajánlat! - mondom neki, aki ilyedten bologat.
-Szóval most elengedlek, aztán néhány perc múlva kezdünk, de nekem kell még vér! - mondom, a számát végig nyalva, majd be sietek a konyhába.
Mikor meg ittam vissza mentem, és csak most endegtem el.
Át változtunk, ilyedten néztek rám, én elvigyorodtam.
-Mi van a bundáddal? - kérdezi ilyedten Liam.
-Egyé váltam a holdal! - mondom neki, mire hátrálni kezd, aztán támad először is sikerült neki alulra lőknie, de én hamar forditottam a helyzeten ráharaptam a torkára, és ebbe a pillanatban nyüszitve meg halt, én el engedtem, és éreztem, hogy a szemem világít, meg néztem magam kívülről, vörösen izzott, szemem, igy lassan le nyugtattam magam, és vissza változtam, majd a fiúra néztem, aki reszketett a félelemtől,oda mentem hozzá, és meg szolaltam.

-Nem kell félned tőlem, nem bántalak, vagyis amíg nem fordulsz ellenem!
Elfogadsz alfádnak? - kérdezem mire, elkezdett gyoran bologatni, mire én lassan bólintottam, és vissza mentem az emelvényre , a fiúval, majd ki olvasztottam a többieket is...

Egy vérfarkas hercegnőjeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin