21.

84 2 0
                                    

Mikor fel keltem a kis picik engem néztek, elnevettem magam, és fel ültem, majd meg szólaltam.
-Anyu most át öltözik, utana vissza jön! - mondom, és be teszem a kis agyba őket.
Makd be siettem öltözni. Végül egy fekete fehér ruhát vettem fel.

Majd egy magassarkút, és utána fel öltöztetem a piciket, mind a kettő haja fehér volt, bár a fiunak egy kettő fekete tincse is volt. A szemük kék, és nagyjából ugyan olyanok voltak mint én.
Elmosolyodtam, majd fel öltöztetem őket, és elindultam reggelizni. Mindenki ott ült, én benyitottam a hosszú fehér hajam most világitott és a picik csak úgy bujtak hozzám, le ültem a helyemre, mindenki ide nézet, a férfiak ijedten néztek rám, én fáradtan ásitottam egyet, majd csettintettem egyet, igy lett mindenki előtt étel. A picik is kaptak tejet,én vért ittam meg sok gofrit ettem.
-Jó reggelt! - mondom, és iszom még egy kis vért, a lányok mosolyogva köszöntek, és ide rohantak.
-Meg nézhetjük őket? - kérdezik.
-Persze, de ne vegyétek  ki őket, mert akkor sírni fognak! - mondom, és fel állok, majd be akartam menni a konyhába, de sírni kezdtek, igy vissza siettem, majd meg fogtam őket, igy lenyugodtak.
Én csak sohjtottam egyet, és el vittem őket sétálni.....

5 évvel később....

Már jó nagyok az én ikreim, az egyiket Ave-nak hívják a másikat Jack-nek, nagyon szeretem őket és nagyon anyásak, Mason nagyon sokszor jött bocsánatot kérni, mindig küld ajándékot a piciknek, de soha nem fogok neki meg bocsájtani ezért az egészért és holnap esküvője lesz, engem is meg hívtak, igy mivel alfa vagyok, muszály elmennem, szóval most éppen pakolok a picikkel.
Jack és Ave már át tud változni, gyönyörű fehér farkasok, bár Jack egy része korom fekete, az apja miatt, igazából nem bánom, igy szeretem ahogy van és ő is erős, bár Ave és ő birtokolja az erőm, de csak a felét mind a ketten nem az egészet.
De tanitom őket, és már elég jól használják.
Szóval most éppen pakolunk, és a falkából néhányan velünk jönnek.
Ma utazunk farkas modjára, néhány mérföld nyire van a hely de inkább előbb oda akarok érni.
Mikor kész lettem levittem a kis táskám amibe mindent eltettem ami kelhet.
-Indulunk, Ave, Jack, srácok gyertek! - kiabálom, mire a kettő picurom ide rohan és utánuk a srácok, nagyon szeretem őket is, bár ők már felnőttek, úgy játszanak a gyerekeimmel, mint ha ők is gyerekek lennének.
Az egész falka elrohant és szomorúan néztek rám.
-Jaj srácok, holnap után itthon leszünk, ha meg baj van akkor jelzek, és ott az átjáró, hamar át tudtok jönni! - mondom, mire mindenki bólint, és mi elindulunk, még integetnek, de mi már átváltoztunk és futottunk az erdőbe.
Csak futottunk, mig oda nem értünk, Mason és a jegyse ott állt, vissza változtam a gyerekeknek nem engedtem őket mögém állítottam.
-Sziasztok, meg jöttünk!-mondom, és ekkor Mason észre vette a kettő kis fehér szőr pamacst. Oda akart rohanni, de lemorogtam, mire a jegyese is szurosan nézett rá.
-Meg mondtam, nem láthatod őket,  és nem érhetsz hozzájuk!- morogtam és kezet fogtam a nővel.
-Gratulálok! - mondom, a nőnek kedvesen, ő mosolyogva válaszol.
-Köszönjük, és örülök, hogy elfogadtad a meghivást! - mondja.
-Ez csak természetes, az alfákn ez hagyomány! - mondom.
-De hol az alfa? - kérdezi, mire el nevetem magam, és lassan hátrébb lépek, és át változók, a szemem meg villantom, majd vissza változóm.
-Ti jöttök gyerekek! - mondom, és meg villantják vörös szemüket, majd át változnak, én mosolyogva meg puszilom őket, az apjuk ide akart jönni, de Jack lemorogta, amin jót nevettem magamba, aztán a nőre néztem, aki eltátotta száját, aztán be engedett minket.
-Lassan kéne egy pár nekem is! - motyogom és megforgatom szemeim,ekkor a gyerekek ujjongani kezdtek és ugrálni.
-Apukát akarunk, szóval siess anya! - mondják, amin még szomorúbb leszek de magamra eröltetek egy mosolyt és elnevetem magam.
-Csak viccből mondtam de majd meg látjuk! - mondom, és be mentünk a kastélyba.
Be vezettek minket egy lakosztályba és itt lepihentünk...

Egy vérfarkas hercegnőjeOù les histoires vivent. Découvrez maintenant