10.

132 2 0
                                    

-Azt álmodtam, hogy mi ketten, Mason és én valami miatt a farkasokhoz kell, hogy menjünk és.. és ... Mikor oda értünk körbe vettek minket, burkot huztam magunk köré majd ember alakba változtunk...
Elorditottam magam, hogy "mi bajotok van", erre azt mondták, hogy nem akarják, hogy te és én uraljuk a farkasokat és vámpírokat!
Aztán.... Aztán... Én lefagytam a burkot leengedtem, nekünk támadtak.. És... És.. Téged leszurtak! - bögöm el magam..
Síri csend kovetkezett, Mason magához ölelt és simogatott, igy lassan le nyugodtam és vissza aludtam....

Reggel mikor fel keltem az ágyban voltam, Mason ott feküdt melettem, már ébren volt, én újra be könnyeztem.
-Ne sírj baba, minden rendben lesz, ígérem! - mondja, majd magához  ölel.
-És egyébként is nem az egészet fogjuk uralni, szerzünk magunknak egy saját falkát! - mondja, mkre lassan lenyugszom és hozzá bujok.
-De előtte, van még más is cicus! - suttogja, mire rá nézek,elmosolyodik.
-Egy, saját birodalom keresése, kettő lesz a toborzás, utána hozzám jösz és utána az uralkodás, vagyis közben gyerek is lesz! - mondja, majd rám kacsint, amin elnevetem magam.
-Jó, legyen igy! - mondom, neki mosolyogva, majd adok neki egy puszit.
-Van is egy ötletem, menjünk el apámhoz, a kastélyába, először is bemitatlak neki, másodszor is lassan le mond igy meg kapom a helyét! - mondja, mire elmosolyodok, és adok neki még egy puszit, mire ő meg csókol, én elmosolyodok és vissza csokolok.
Majd mikor elválunk ad még egy puszit és ekkor fel állunk, majdnem egyszerre.
Igy elnevetjük magunkat.
-Én megyek elsőnek a fürdőbe! - mondja, mire bólintok.
Ő elsietett fürdeni, én meg valami megfelelő ruhát kerestem.
Mikor meg volt, sohajtottam egyet, mivel ez alá csak alsó szoknyákat vehetek és azok sokkal nehezebbek...
Ekkor ki jött Mason a ruhát még nem vettem ki, de hátra fordultam.
-Hogy megyünk Mason? - kérdezem, mire elgondolkodik.
-Teleportálunk, de külön megyünk, mert azt akarom, hogy a ruhád meg lepi legyen nekem, igy Maverick mutat róla majd egy képet! - mondja, vigyorogva, mire elmosolyodok és elmegyek zuhanyozni.
-Akkor én mentem is puszi! - kiabálja.
-Puszi! - kiabálom, és elkezdtem szárítani a hajam. Majd begöndöritettem a hajam, aztán elölről nehány tincset hátra fogatam, és fel kontyoltam, a ruha felvétele miatt, majd később ki engedem..
Kisiettem a fürdöből és elkezdtem elő venni az alsó szoknyákat, fel vettem egy harisnyát, egy baba kék magassarkút, és elkezdtem fel venni az alsó szoknyákat.
Igy ment ez addig míg el nem fogyott az összes, nagyot sohajtottam, mert már most nehéz volt...
Még találtam párat, amit fel tettem, majd elő vettem egy fűzőt, jó erősen meg szoritottam, igy vékonyabb lettem a derekam kisebb és vékonyabb lett, a melleimet kiemelte.
Es ekkor felszenvedtem magamra a ruhát.
Majd azt is jól meg szoritottam, eligazitottam a kék anyagot vállaimnál és vissza mentem a fürdőbe.
Igy nézett ki a ruhám...

A hajam kiengedtem a kontyból és eligazgattam a hosszú göndör tincseimet, és  fel kentem egy kis szájfényt, szempilla spirálal

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A hajam kiengedtem a kontyból és eligazgattam a hosszú göndör tincseimet, és  fel kentem egy kis szájfényt, szempilla spirálal. A különleges tincseimet nagyon kiemelte, eddig volt egy sárga, ezüst, kék, vörös , zöld, baba kék és egy ami válogatta színét,nagyon szépen elrendeztem őket, igy mind látszott, nagyon tetszett.
Aztán lassan le indultam, kb már egy órája készülődtem igy Mason már elment...
Maverick kávét ivott és újságot olvasott,de mikor meg hallotta, hogy jövök ide nézet, majd kiköte kávéját.
-Hát, meg értem miért készülödtél ennyi ideig!-bólogat, és élő vesz egy könyvet.
-Ohm... Ugye tudod, hogy emberekre is tudok teleportálni? - kérdezem, mire rám néz.
-De tudom, de mi van ha éppen vécén van? - kérdezi, mire elnevetem magam.
-Akkor gyerek lesz! - mondom röhögve, mire ő is elneveti magát.
-Jaj istenem, inkább a kastélyhoz teleportálj! - mondja könnyeit törölgetve, és át nyújtja a könyvet.
-Indulok, de előtte ígérd meg, hogy szólsz ha baj van oké? - kérdezem, mire elmosolyodott.
-Igen is hercegnő! - mondja, mire nevetve rázom a fejem.
Meg néztem a várat, nagyon tetszett, majd le hunytam szemeim és a kastélyra gondoltam, mire ott termettem, a kastély előtt.
Elkezdtem befelé sétálni halkan mentem mint mindig, de azért gyorsan. Mikor a két szárnyú ajtó elé értem, suhintottam és ki nyílt előttem, ekkor 4 őr ugrott elő, mivel meg ilyedtem, lefagyasztottam őket.
-Jaj, bocsánat, Masonhoz jöttem, Maya vagyok! - mondom, és leveszem róluk a jeget, ők ilyedten bólintanak.
Majd kettő elindul, követni kezdem őket és ők meg állnak egy ajtó előtt.
-Itt vannak bent? - kérdezem, mire bólintanak, igy az erőmmel lassan ki nyitom az ajtót. Be léptem, a ruhám odébb huztam és vissza csuktam az ajtót erőmmel, majd elindultam le a lépcsőn, halkan mentem, de igy is kopogott a cipőm, ott ültek egy kisebb kanapén, és beszélgettek, az apuka háttal ült nekem, ahogy Mason is, de voltak ott rajtuk kívül még ketten, egy nő és egy lány, ok viszont ők látthattak, de nem foglalkoztak vele,igy gyorsabban mentem, de meg untam a felénél, igy csináltam egy jég csúszdát, aztán lecsusztam rajta, fel álltam, majd vissza vontam és halkan mentem feléjük, nem vettek észre, elmosolyodtam, meg köszörültem a torkom.
Mindenki ide nézett, Mason fel állt, pukedliztem, és meg hajoltam.
-Jó napot, fenség, hölgyek és Mason! - mondom, mosolyogva, eszembe jutott, hogy virágot is akartam a hajamba tenni, igy egyik kezem feljebb emeltem és egy kettő kék rózsát készítettem és azt oda tettem ahol össze fogtam egy két tincset.
A lányok elkerekedett szemekkel néztek, én elmosolyodtam, és bele karoltam Masonba.
-Khm... Be mutatnám Mayat az igaz társam és, aki meg mentette az életem! - mondja Mason, a szülők össze néztek.
-Mutassátok a nyakatok! - mondják egyszerre, majd nem elnevettem magam, de odébb huztam a hajam.
Ide léptek és jó alaposan meg nézték,aztán meg szólaltak.

Egy vérfarkas hercegnőjeWhere stories live. Discover now