Selam! Ben Lina Black Azkabana atılan Sirius Black'in kızıyım Tonks İle yaşıyorum.
Bu yıl hogwartsa başlıyorum.
Peronda Birşeyler anlatırken sorduğum soruya cevap gelmemesiyle yan tarafıma baktım tonks gitmişti "Tonks?" Diye seslendim fakat kendisi yinede yoktu.
Hogwarts ile ilgili konuşmalarını duyduğum ikizlerden birine seslendim "Hey kızıl kafa!" Dedim önümdeki kızıl saçlıya arkasını dönüp "bana mı dedin" dedi.
"Evet sana dedim peron 9¾'e nasıl gideceğim?" Diye sordum "şu duvardan geçeceksin bak şöyle" deyip duvarın arasından geçti.
Bende onun arkasından geçtim ve Peron 9¾'e gelmiştim.
Bavulumu ve baykusumu koyup bir kompartıman aramaya başladım.
Bir adet buldum iceride sadece 2 kişi vardı biri kızıl saçlı diğeri gözlüklüydü.
Kompartimanin kapısını açtım ve "merhaba baska boş yer yokta oturabilirmiyim?" Diye sordum "Tabiki " dedi gözlüklü çocuk "adınız ne?" Onlara bakarak sordum kızıl saçlı"Ron Weasley" dedi.
Gözlüklüde "Harry,Harry Potter" dedi.
"Vay sen şu sağ kalan çocuksun" elimi uzatıp"bende Lina Black" elimi tutup tokalaştık.
Bir süre sonra bir kız girdi içeri "Merhaba neville denen çocuğun kurbağası kaybolmuş Gördünüzmü?" Diye sordu "hayır" dedik.
Üstümüzü giyindik ve trenden indik.
Hogwartsa girdik.
*Seçimler yapılıyor*
"Harry Potter" dedi profesör Mcgonagall harry gidip tabureye oturdu.
"Seni Nereye koyucaz? Slytherin olmasın ha peki GRYFFİNDOR!" Dedi seçmen şapka profesör Mcgonagall "Lina Black" dedi.
Gidip tabureye oturdum "vay! Bir black ha?Seni nereye koysak?hah! SLYTHERİN!" Dedi seçmen şapka tabureden kalkıp slytherin masasına oturdum.
Ziyafet başladı ben hala aklımdan 'keske gryffindor olsaydim' diyordum.
Çünkü Ronald'ın söylediği şey aklıma gelmişti 'Slytherin olupta Yoldan çıkmayan tek bir büyücü yok' ya yoldan çıkarsam?!
Slytherin ortak salonuna çıktık bazıları ortak salonda kaldı ama ben yatmaya çıktım.
⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡
Helo iyimisinizz??25 agustos 2024'ten selamün aleyküm bazı yerleri düzeltiyorumda🤧

ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güzelim | Fred Weasley
Fanfiction-Sana güzelim diyebilir miyim acaba? +Diyebilirsin kızıl kafa:) ©Tüm hakları Weasley ikizlerinin şakalarında saklıdır.