14

336 20 3
                                    

Sabah kalkıp üstümü giyindim ve aşağı kahvaltiya indim.

Yemek yerken Lee masanın üzerine çıktı "Benim canım mükemmel yengem..." Dedi.

Lee bana hep yenge diyordu.

"Efendim Lee" dedim bozuntuya vermeden "bu pucey bozuntusu sana birşey yaptimi acabasindan?" Diye sordu "yapmadı yapamazda" dedim sertçe "beni öpmek için yalvaracaksin güzelim" dedi pucey "Pucey daha dün birini öptüm zaten sana neden yalvarayım ki?" Dedim.

"Ne?" Dedi şaşkınlıkla"kim o salak?" Diye sordu "sanane" dedim.

"Arkadaşlar Lee şuan cok şaşkın" dedi katie " Lee dondunmu lan?" Dedim.

Fred sırıtıyordu.

"Benden bu kadar ben kaçar" dedim ve hızlı adımlarla bahçeye çıktım.

Dersin başlamasına daha vardı.

Oyuzden oturmaya karar verdim.

Otururken harry yanima geldi ve oturdu "sen dün kimi öptün?" Diye sordu "harry kimseye söylemeyeceksin hatta ron ve hermioneye bile tamam mı?" Diye sordum.

"Tamam lina hadi" dedi.

"Fred" dedim tekte "bizim fred mi?" Diye sordu "kaçta ne fred var zeki kardeşim" dedim.

"Söylemeyeceksin!" Dedim ağzına fermuar çekti.

Ve gitti.

Bende hemen KSKS dersine gittim.

"3 affedilmez lanet nedir?" Diye sordu prof. Moody "Mrs. black?" dedi.

"crucio laneti profesör" dedim.

"güzell" ders anltmaya devam etti.

ders cıkısı kapıda fred george ve angelina duruyordu.

"sonunda be güzelim" dedi fred "noldu siz niye buradasınız?" diye sordum.

"dün kimi öptüğünü merak ediyorlar benim diyorum ama inanmıyorlar" dedi fred "dün fredi öptüm" dedim.

şaşırdılar arkalarındakı lee'yi görmemiştim "ne siz sevgilimisiniz?" dedi angelina "değiliz ani bir haraketti"dedi fred "aynen öyle" dedim.

"Hadi büyük salona" dedim.

Büyük salona girince marry  "kızıl kafam naber?" Diye sordu yüksek sesle herkes duymuştu sinir olmuştum çünkü fred'e tek kızıl kafa diyen bendim.

Fred'in kaçmak istediği anlaşılıyordu.

Arkada kalmıştım.

Beni görmemişti.

Sanki yeni gelmiş gibi "kızıl kafa bir dakika gelir misin bir şey konuşmam gerek seninle" dedim.

Kolundan tuttum.

Büyük salondan çıkarken marry'nin sinirli halini tahmin edebiliyordum.

Bahçeye gelince fred "Güzelim sen olmasan ben ne yapicam acaba?" Dedi hayran bakışlarıyla "eh bilmem naparsin?" Diye sordum "yine gelip seni bulurdum herhalde" dedi.

Diğer derslerede girdim.

Sonunda akşam yemeğine indim.

Yemeğimi yiyip uyumaya çıktım.
⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡

Helolololololo
Naber nasilsinizzz

Helolololololo Naber nasilsinizzz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bellatrix Lestrange🪄

Güzelim | Fred Weasley Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin