Filch bana baktı "kızıl saçlı çocuk gördünmü?" Dedi.
"Hayır gormedim belki yukarı kata çıkmıştır" dedim.
Koşarak yukarı çıktı.
Dolaba yürüdüm "hadi çık kızıl kafa gitti" dedim kafasını çıkardı etrafa baktı.
"Sağol" dedi dolaptan çıkarken "buarada benim adım fred weasley!" dedi arkamdan "olsun ben sana kızıl kafa demeye devam edicem!" Dedim yürürken
(Şimdi lina harry ron 2. Sınıf fred ve george 3. Sınıf)
Tonks Busefer benimle gelecekti.
"Hadi gidelim" dedi tonks perondan geçtik.
Weasley'ler vardı önümüzde "merhaba Ron" dedim ron'a "Harry! Nasılsın İyimisin o muggle'lar sana birşey yapmadı değilmi?" Harry gülümsedi "hayır yapmadı lina" dedi.
"Merhaba tatlım ben molly Weasley" dedi "ah! Merhaba Mrs. Weasley bende lina black" dedim.
"Tatlım hangi binadasın?" Diye sordu Mrs.Weasley "gryffindor demek isterdim ama maalesef slytherin'im" dedim.
Yanında kızıl kafa duruyordu "Naber kızıl kafa?" Dedim fred'e bakarak "iyi senden naber?" Dedi.
"İyi" dedim.
Kompartıman bulmaya çalışıyordum.
"Merhaba kızıl kafa heryer dolu sizinle oturabilirmiyim?" Diye sordum "gel otur" dedi.
Kafası örgülü çocuk "sen Lina Black'misin?" Dedi "evet oyum" dedim.
Kendi yaptıkları şaka malzemelerine bide duzeltmek için bir şey bulmaya çalışıyorlardı.
Cebimdeki sadece öylesine yaptığım şekeri onlara uzattım.
"Bu da ne?" Dedi "bu sizin o yaptığınız o burun kanatmasını durduracak şeker evde öylesine uğraşmıştım kızıl kafa istersen dene ölmezsin kızıl kafa" dedim.
"Hadi ne bekliyorsun?" Dedim ilk önce burun kanatan şekerlerden bitane yedi.
Burnu kanamaya başladı.
Sonra ağzına benim yaptığım şekeri attı.
Burun kanaması durdu ve ayrıca burnundan gelen kanda temizlendi.
"Bunu bunu nasıl yaptın?" Diye sordu "çok kolay kızıl kafa" deyip yapılışını anlattım.
Hogwartsa yakinlastigimizda cüppemi giyip trenden indim.
⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡
Naberrr??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güzelim | Fred Weasley
Fanfiction-Sana güzelim diyebilir miyim acaba? +Diyebilirsin kızıl kafa:) ©Tüm hakları Weasley ikizlerinin şakalarında saklıdır.