(hemen azkaban Tutsağı'na gecmek istiyorum ikizler 4 lina harry ron ve hermione 3. Sınıflar)
Haberleri izliyorduk bir anda babam çıktı 'katil sirius black azkaban hapisanesinden kaçtı!' şeklinde yazıyordu.
"Bu benim babam" dedim şok içinde "Evet senin baban" dedi tonks şok içinde
"Hadi kalk çatlak kazana bırakmam gerek seni" dedi tonks.
Çatlak kazana geldiğimde hemen odama çıktım.
Eşyalarımı bir kenara koydum.
Ve aşağı indim.
Tek başına masada oturan harry'i gördüm.
"Harry! Sen burada mıydın?" Dedim heyecanla "ah evet lina buradaydım" dedi.
"Diagon yoluna çıkmak istermisin?" Diye sordu "olur" harry ile diagon yoluna çıktık.
Gezerken harry beni dürtüp "şuna bak" dedi yeni çıkan ateşokunj gösteriyordu.
"En hızlı süpürge" dedi heyecanla.
Bir süre daha gezdikten sonra çatlak kazana geri döndük.
Döndüğümüzde de weasley'ler gelmişti bile "Harry lina canlarım!" Diye ikimize sarıldı molly "Molly dur bogulucam!" Dedim.
Öyle bir sıkıyordu ki "merhaba ronald!" Dedim ona sarıldım.
"Hermione nerede?" Diye sordum oda kapıdan içeri crookshanks ile girdi.
"Merhaba lina sonra sarılalım" dedi crookshanks'ı göstererek kızıl kafa'yı gördüm.
"Naber kızıl kafa?" Dedim fred'e "iyi sen?" Dedi "iyi bende iyimisin George?" Dedim.
"İyi olmak ne kelime mükemmelim" dedi.
Masaya oturdum.
Molly bana bakarak "tatilin nasıl geçti tatlım?" Diye sordu "kötü" dedim tekte "aa neden?" Dedi.
"Eh molly tam tamına 3 hafta draco'da kalırsan sende kötü derdin" dedim.
"Sen ciddimisin? Malfoy ile 3 hafta... Düşünmek bile istemiyorum" dedi ron "bütün 3 hafta boyu neden size iyi davrandığımı sordu" dedim.
"Ona neymiş?" Dedi fred "bilmem kızıl kafa" dedim ardından "babam azkabandan kaçmış!" Dedim.
"Ah evet" dedi harry.
"Hadi diagon yoluna çıkalım esyalarimizi almamız lazim" dedi ron "biz aldık ama ben yine çıkarım" dedim.
Hep birlikte Diagon yoluna çıktık.
Ben ikizlerle gitmeye karar verdim.
"Evet ilk önce kitapları alalım" dedim.
Kitapçıya girdiğimizde bir kız gelip Fred'e "Merhaba Fred" deyip kıkırdayarak dışarı çıktı.
"Bu kim fred?" Diye sordu george "bana takıntılı bir kız işte georgie" dedi.
"Sinir oldum dakka bir gol bir" dedim.
Güldüler.
Kitapları alıp çıktık yine yolda o kızla karşılaştık.
"Merhaba fred sen ben ikizin ve black ile birşeyler içelim mi?" Diye sordu.
George ile aynı anda fred'e döndük.
"Ne dersiniz?" Diye sordu bakışlarımızdan dolayı "peki madem olur" dedim.
George'da beni onayladı.
Gidip bir yerde oturduk.
İçerken fred tuvalet gideceğini söyledi.
George'da onla gitti.
Kızın adı marry wallgriht marry ikizler gidince fred'in içeceğine aşk iksiri damlattı.
Benim görmediğimi sanıyordu.
İkizler gelince oturdular.
Fred tam icecekken "kızıl kafa!" Dedim asla fred demeyecektim.
"Efendim Lina" dedi usulca "saate bak annenler bizi bekliyodur" dedim.
George'da beni destekledi.
"Aynen fred hadi kalkalım" dedi anlamışcasına "eh peki gorusuruz marry" dedi.
Ve çıktık marry'nin sinirli halini görebiliyordum.
Çatlak kazana geri döndük.
Yemeğe oturduk.
⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡
Aklima bir bolum gelmiskeWolf bakislim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güzelim | Fred Weasley
Fanfiction-Sana güzelim diyebilir miyim acaba? +Diyebilirsin kızıl kafa:) ©Tüm hakları Weasley ikizlerinin şakalarında saklıdır.