"draco!" Dedim.
"Nee?" Dedi gülerek
(Arkadaslqr sey draary yapcam ama arkadaş olarak)
Draco'dan
Harrynin yanına gittim."Potter bir dakika konuşabilirmiyiz?" Büyük salon şaşkınlıkla bakıyordu çünkü hic ama hiç harry'e iyi davranmamistim.
"Tabi"dedi sasirmis sekilde "gel" dedim.
Pesimden geliyordu.
Onu arka bahceye getirdim.
"Ben arkadaş olmak istiyorum" dedim tek seferde "ne?" Dedi ilk başta harry "ne sen ciddimisin malfoy?" Diye sordu.
"Evet şaka yok alay yok dalga yok sadece arkadaş olmak istiyorum ama diğer Slytherin'ler bunu bilmeyecek yada gryffindor'lular tamam mı?" Dedim.
"Tamam ama Ron ve hermione'yede karışmayacaksin onlara bulanık demeyeceksin kabul mu?" Diye sordu.
"Tamam kabul" derken birdaha konuşmaya başladı.
"Ama eğer ki sözümüzden dönersek arkadaşlığı unut" dedi.
"Tamam bir şey daha soracagim Harrymi diyeyim pottermi?" Diye sordum.
"Nasıl istersen draco" dedi.
Lina'dan
Harry geliyordu bana herşeyi anlatmıştı.Weasleylerde draconun harry ile arkadaşlığını biliyordu.
"Hadi hogsmade'e gidelimmm" diye tutturdu ginny "tamam ginnyy hadi gidelim hermione" dedim.
"Geliyorumm" oda geldiğinde gitmeye başladık.
Giderken harry ve ron'u gördük.
Kaymak birası içmeye gittik.
Otururken fred ve george geldi.
"Naber gençlerr" dedi george otururken "noldu george niye bu kadar enerjiksin zaten fazla enerjiktin ama şimdi sana kimse yetisemez" dedim.
"Ahhaha söylüyorum Hazirmisiniz harry hazirmisin kalpten falan gidersen mazallah sampiyonluk gider Allah korusun" dediğinde harry ve ben kahkahayı bastık.
"Aahha hadi george söyleee!" Diye israr ettim.
"Tamam söylüyorum bakın ama hepiniz bize lazimsiniz kalpten falan giderseniz sizi tasimam angelina ile çıkmaya başladık" dedi.
"Vay vay vay" dedim ayağa kalkarken"bizim şakamatik george'muz sevgili mi yapmış okadar büyüdün mü lan sen" dedim ellerim george'un omzundayken "senden büyük olduğum kesin lina" dedi george "hatta senden uzunumda" dedi.
"Herneyse hadi kızlar balo için hazırlanmayaa!" Dedim.
Kızları çeke çeke götürdüm.
Ben Slytherin kulesine çıktım.
Onlarda gryffindor kulesine çıktı.

Elbisesi
Siyah elbise giymiştim.
Büyük salona iniyordum.
Fred kapının orda bekliyordu.
"Kızıl kafa" dedim omzuna dokunarak "vay hosgeldin güzelim" dedi beni süzerek "hosbuldum" dedim.
Elimi nazikçe tutup içeri girdik.
⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡
AHSBZNNXNXND EN GUZEL YERDE BİTİRMEYİ SEVİOM
Snsamsjsndndndnfnf
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güzelim | Fred Weasley
Fanfiction-Sana güzelim diyebilir miyim acaba? +Diyebilirsin kızıl kafa:) ©Tüm hakları Weasley ikizlerinin şakalarında saklıdır.