2

979 44 18
                                    

Sabah erkenden kalkıp üstümü giyindim ve büyük salona indim.

Birkaç kişi vardı Gryffindor Masasına Yönelip Harry ve Ronald ile konuşmak istedim.

"Harry selam" diyerek yanlarına geldim.

"Gryffindor'a seçildiğin için çok şanslısın bense 6-7yil slytherin ile olacağım" dedim ve gelen sesle kabarık saçlı kıza döndüm.

Trende gördüğüm kız "ben hermione sende lina olmalısın cidden şanssızlık" dedi ve önündeki kitaba döndü.

"Her neyse görüşürüz" diyerek kendi masama Slytherin masasına oturdum.

"Benim kuzenim black'de burdaymış" dedi draco "sen neden o potter ile konuşuyorsun?" Dedi.

" Neden konuşmayayım Draco?" dedim ona bakarak "O bir Gryffindor çünkü " dedi kaslarını çatarak "yani Nolmuş Draco?" Diyip önümdeki yemeğe yöneldim

Kahvaltı bitince uçma dersine gittim.

Madam hooch"herkes süpürgesinin sağına geçsin" dedi.

Gryffindor'larlaydi dersimiz süpürgemin sağına geçtim.

"Ve şimdi yukarı deyin" dedi madam hooch herkes yukarı demeye başladı.

"Yukarı!" Olmadı"yukarı!" Yine olmadı"Yukarı!" Şimdi olmuştu.

"Şimdi herkes süpürgesinin üstüne binsin" madam hooch'un dediğini yaptım.

Gryffindor'dan neville longbottom havalanmaya başladı.

Gryffindor'lar neville aşağı in diye bağırmaya başladı.

Madam hooch bileği kırılan neville'ı revire götürdü.

Draco madam hooch gittikten sonra neville'ın hatırlatıcısini alıp "eğer şuna baksaydı o poposunun üstüne düşmeyi hatırlardı" dedi.

"Draco!" Dedim ne der gibi baktı.

(Buraları geciom bilionuz zaten)

Büyük salona girdiğimde sly'den adrian pucey ve gryffindor'dan o geçen peronda gördüğüm çocuk tartisiyorlardı.

"Ailem en iyilerini alabiliyor weasley" dedi hava atarcasına "hey! Adrian kapa çeneni" dedim.

"Sana sormadım black ayrıca sen bir slytherin'sin bunlara neden iyi davranıyorsun" dedi "benim slytherin olmam ailemden kaynaklı da oyuzden!" Dedim.

"Bana ne yapabilirsinki?" Dedi alayla animagus olup saldirasim vardı ama hayır yapmayacaktım.

"Yakında görürsün pucey!" Dedim.

Ve büyük salondan çıktım bahçeye doğru gittim.

Hogwartsin bekçisine gitmeye karar verdim.

Kapısını çaldım "kimsiniz?" Dedi "öğrenci" dedim.

Kapıyı açtı "merhaba"dedi.

"Merhaba" dedim.

"Gel içeri geç" dedi içeri geçtim.

Oturdum "adın ne senin?" Diye sordu "Lina Black slytherin'liyim" dedim.

"Slytherin'liler pek senin gibi değiller" dedi "Senin adın ne?" Diye sordum "Hagrid Rubeus Hagrid"dedi.

Kapı çaldı hagrid kapıyı açınca harry hermione ve Ron girdi.

"Sen demi buradaydın?" Dedi ron "Evet ama şuan gitmem gerek" diyip çıktım.

Hogwarts koridorlarında yürürken o peronda gördüğüm kızıl kafa'yı gördüm.

Filch'den kaçıyordu gidip koridordaki dolaba saklandı.

⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡
Heloo nasılsinizz

⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡Heloo nasılsinizz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Güzelim | Fred Weasley Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin