Hogwartsa girdik ben Slytherin masasında yerimi aldım.
Draco gelip yanıma oturdu "seni o Weasley ile görmedim sanma"dedi kulağıma doğru "seni ilgilendirmez draco" diye cevapladım.
"Eh yakında onların nasıl biri olduğunu görürsün" dedi "Harry ve diğerlerini kıskanıyorum demiyorsun da" diye cevap yapıştırdım.
"Ben ben o bulanığı ve seçilmiş kişiyi ve weasley'leri kıskanıcam ha sen kuzenini tanımıyorsun" dedi.
Onun görmediği şekilde sırıttım.
"Kesinlikle öyledir kuzen" dedim.
Albus Dumbledore konuşmasını yaptı ve bizde yemeğe başladık.
Yemek bitince yukarı çıktım ve uyudum.
Sabah kalkıp kahvaltıya indim.
Büyük salonun kapısından içeriye girince kızıl kafa "hop naber?" Dedi.
"İyidir kızıl kafa ee gösterdiğim şekerden yaptinizmi?" Diye sordum "Evet 19 mu 23 mü hatırlamıyorum ama yaptık" dedi.
"Güzel" dedim "Ben kahvaltıya gidiyorum gorusuruz" dedi.
"Görüşürüz kızıl kafa"dedim.
Slytherin masasına geçtim "sen yine o Weasley ile mi konuştun yoksa bana mı öyle geldi?" Diye sordu draco "draco seni kendimden 1 kilometre uzağa fırlatmamı istemiyorsan sus" dedim.
"Onlar bizim gibi değiller" dedi ardından "Evet değiller daha iyiler" dedim.
"Şu bulanık onda ne buluyorsun?" Dedi "Bir anne sıcaklığını hissediyorum" Dedim.
"Peki şu potter ve weasley'den?" Diye sordu "onlardanda abi sıcaklığını hissediyorum" diye cevapladım.
"Peki-" derken "draco yeter kahvaltını edermisin?" Dedim.
Karanlık sanatlara karşı savunma dersine girdim ama geç kalmıştım.
"Profesör girebilirmiyim?" Diye sordum profesor lochart "Tabiki girebilirsin" dedi.
Girip tek boş yer olan draco'nun yanına oturdum.
"Seni onlarla asla tek başına bırakmıcam" dedi draco "Ben illaki senden kaçarım draco"diye cevapladım onu.
Dersten çıkarken harry yanıma geldi.
"Hagrid'in yanına gidicez gelmek istermisin?" Diye sordu o anda draco yanıma gelmişti "kuzenime yaklaşma potter" dedi.
Draco'nun ayağına bastım "kapa çeneni geliyorum harry" diyip harry'nin peşinden gittim.
Hagrid'in kapısını çaldık.
Kapıyı açtı "Merhaba hagrid" dedik.
"Gelin bakalım içeri" dedi.
Biraz konuştuktan sonra yemeğe gittim.
Harry cezadaydı.
Hermione ve Ron bana harry'i arayacaklarını söylediler.
Bizimde yemeklerimiz bitmişti.
Koridordan ortak salona giderken ön taraf durdu.
İtip kakıp ön tarafa geçtim.
"Sırlar odası açıldı varisin düşmanları kendinizi koruyun" duvardaki yazıyı okudum seslice draco ardımdan"sıra sizde bulanıklar" dedi.
Draco'yu cimcikledim "ah" dedi sessizce Arkadan dumbledore geldi.
Bizi ortak salonlarımıza gönderdi.
Ben ortak salona çıkınca uyudum.
⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡
Naber iyimisinizzzDumbledore's Army
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güzelim | Fred Weasley
Fanfiction-Sana güzelim diyebilir miyim acaba? +Diyebilirsin kızıl kafa:) ©Tüm hakları Weasley ikizlerinin şakalarında saklıdır.