17

295 22 3
                                    

Öğlen yemeğine gidiyorduk harry hermione ve Ron ile içeri girdik.

"Slytherin Slytherin.." dedim.

Onlar gryffindor masasına bende Slytherin masasına oturdum.

Yemeğin ortasında pucey yuksek sesle konusmaya başladı.

"Lina bana artık balo için kime söz verdiğini soylicekmisin?" Diye sordu.

Diger okuldan öğrencilerde duymuşlardı.

Harry ve draco bir anda "birine mi söz vermiş?!" Dedi

"Evet " dedi pucey

(Buarada Sirius özgür ve herkes Harry ve linanin vaftiz kardeş olduğunu biliyor)

"Kime!?" Dediler tekrar aynı anda sasirmis ifadesi yaparak "siz aynı anda mı konuştunuz?" Dedim.

"Ne diyorsun" dediler birbirlerine bakarak o sırada onlar görmeden büyük salonun kapısının arkasına saklandım.

Diğer okullardan bir kaç kişi gülmeye başladı.

"Nereye gitti potter?" Dedi draco "ben ne biliyim malfoy" dedi harry cok ama cok kısık sesle "biri gardasim diğeri kuzenim napacam gebertecekler beni" dedim.

"Nerdesin lina?"dedi draco korkudan"ben yoğum burda"dedim.

"Naneyi yedim!" Dedim beni bulduklarında "abicim kuzicim burda yapmayın insan var " dedim.

Dikkatlerini dağıtmak için "ginny ve astoria mı o?" Dedim arka taraflarına baktıkları an salonun diğer ucuna koştum.

"Vay seni şefersiz" dedi draco "draco ayıp oluyo" dedim.

"Fred naber?" Dedi harry  arkamı döndüm.

Fred yoktu o anda omzumdan 2 el beni tuttu.

"Ama bu hile şike var tekrar kaçayım!" Dedim.

Ginny ordan konuştu.

"Kız öldü be bırakın balo günü görürsünüz kime söz verdiğini" dedi.

Angelina ordan "kesin fredle gidiyoo!" Diye gaz verdi.

"Ne olmuş fred'e söz vermissem" dedim aniden "LAN HAY BEN BU ŞOM AGİZİMİ!" Dedim.

"Hah! Fred olduğunu söyleseydin şimdiye bırakmıştım seni" dedi harry "eh neyse acidim simdi sana bırakayım" dedi draco "draco!"

⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡
Nabersinizz potterlarim
Guzel oldu bu potterlarim buarada diyorumki hangi ciftleri yapsam hinny  ronnie draary vb. Ornekler verin seccem

Cho Chang and Cedric Diggory

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Cho Chang and Cedric Diggory

Güzelim | Fred Weasley Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin