31

174 14 3
                                    

Derslerim bitmişti hemen bir parşömen kağıdı alıp Slytherin ortak salonunun masasında Fred'e mektup yazmayan başladım.

Onu özlediğimi sevdiğimi ve kendine dikkat etmesi gerektiğini yazdım ve yarın göndermek üzere kızlar yatakhanesine çıktım.

Yatakta oturup kitap okuyordum.

Pansy yanıma gelip rutin işini yani bana karışmayı yapacaktı.

"Cidden bir Slytherin olarak Fred Weasley ile mi sevgilisin" dedi.

"Tüm Slytherin'ler aynı değildir pansy" dedim sakince "o belli kardeşinde deli zaten" dedi.

"Aynaya bakıyor olmayasın" dedim kafamı kitaptan kaldırmadan

Pansy oflayıp kendi yatağına gitti.

Bende uyudum.

Sabah kalkınca kahvaltıya indim.

İlk ders dünkü gibi iksirdi.

Harry hermione ron ve ben iksir dersine gidiyorduk.

Koridorda Profesör Mcgonagall'ı görünce "iyi günler profesör" dedim.

"Sağol Miss black" diyerek koridorda yürümeye devam etti.

Bu kadını bi farklı seviyordum.

Derse girdiğimizde profesör slughorn bize şans iksiri yapmamızı istemişti.

Herkesinki bitmişti.

Daha önceden babamin kitaplığından bakmıştım.

Profesör kontrol ediyordu.

Harry'e geldiğinde "Harry bu çok iyi aynı annen lily gibisin" dedi gülümseyerek harry'de ona gülümsedi.

Ben ise 'kopya mı çektin göt?" Şeklinde ona bakıyordum ki profesör yanıma geldi.

Benimkine de baktığında "Ah lina buda çok iyi Harry'den sonra kesinlikle sen geliyorsun" demesiyle içim gurur ile dolup taştı.

Dersten çıktığımızda ron ve hermioneden ayrıldık mektup yollayacaktik.

Mektupları baykuşlara takarken "kopya mı çektin göt?" Dedim.

"Kitapta ayrı bir şekilde yazıyor melez prens mi ne? Ayrıca sen mi kopya çektin salak?" Dedi.

"Hayır ben snape'i sevemiyorum kardeşim yoksa bende iyiyim" dedim kuleden inerken "ben harikayım ben lina weasleyim" dememle harry koluma vurdu.

"Sen bir potter ve Blacksin" dedi.

"Ya evlenirsem" dedim.

"Soyadını potter yaparız" dedi.

"Şey yapalım lina potter weasley" dememle kıkırdadı.

"Nedir senin bu weasley olma merakin?" Dedi.

"Aşığım aşık Harry" dememle kikirdamasi gülmeye dönüşmüştü.

"Bak benide bozuyorsun bazen Weasley olasım geliyor" dedi.

Güldüm "ne güzel weasley soyunu devam ettiririz ve şu zengin aileleri hicbir şekilde anlamadım 1 çocuk yapıyorlar soyumuz devam etsin diyorlar" dedim.

"He valla" dedi Harry

Ve harry şans iksirini kazanmıştı.

Gryffindor maçı (Slytherin ile değil)

Kahvaltı ettikten sonra gryffindor masasına harrylerin yanına oturdum.

"İyi sanslar" dedim Ron'a "bu mactan sonra quiddichti bırakıyorum" dedi.

harry ile aynıanda "nasıl istersen" dedik.

Luna gelip yanıma oturdu.

Harry'e bakarak "Ronun içeceğine ne kattın vitamin falan mi?" Demesiyle kafamı harry'e çevirdim.

Cebinden şans iksirinin boş şeyini çıkardı.

Yanındaki hermione nekadar yanlış oldugundan bahsediyordu ama Ron portakal suyunu tek dikişte içmişti.

"Yarasın koçuma!" Dedim.

Harry hermione'ye "neyden bahsediyorsun anlamıyorum" dedi.

Bilmemezlikten geliyordu.

Ron ayağa kalkıp"hadi Harry kazanmamız gereken bir maç var" dedi ve quiddicht sahasına yöneldiler.

⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡

Helo yine gece gece bölüm atiyorum ve

SARJİM 1

Daha ne yapabilirim sizin icin 🥲

Sarjim az ken hikaye yazıyorum

Neyse

THE AMAZİNG SPİDERMAN 3 CİKİYORMUS??

BİDE FAV KARAKTERİM ANDREW OYNUYORMUS??

Güzelim | Fred Weasley Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin