Sabah kalkınca hemen aşağı indim.
Harrynin bugün ilk görevi vardı.
Büyük salona girince Harry'nin yanına gittim.
"Harry İyimisin?" Diye sordum yanına otururken "eh iyiyim ve korkuyorum"dedi.
Ona sarıldım.
"Herşey geçecek" diye fısıldadım kulağına "eh motivasyon için teşekkürler..." Derken duraksadı"sana kardesim yada abla falan demem gerekiyormu?" Diye sordu güldüm "ben sana kardeşim yada abi diyormuyum ama sen benim vaftiz abimsin benden bir yaş büyüksün" dedim.
Ben hogwartsa 10 yaşında başlamıştım.
Nedenini bilmiyorum ama o yaşta başlamıştım.
"Ozaman sen bana abi de" dedi harry "eh peki madem" dedim.
"Ariel sende göreve gitmeden benim yanıma gel beraber gidicez ablacım" dedim "tamam abla" dedi.
Slytherin masasına oturdum.
Yemek yedikten sonra göreve gidilecekti.
Yemeğimi bitirdim.
Göreve giderken ariel'i de aldım göreve giderken ikizlerin bir şeyler sattığını gördüm.
Hermione ve ron'un yanına geldim.
Bir süre sonra fred ve george geldi.
Sıralanma şu şekildeydi george angelina fred ben hermione ron
İlk Cedric Diggory çıktı.
Sonra Fleur Delacour
Ve ondan sonrada Viktor Krum
Sıra Harry Potterdaydi.
Yani abimde vaftiz abimde.
Harry çıktı dışarıya çıktığı gibi yumurtayı gördü.
Ama ejderhasi kuyruğunu onun olduğu yere çarptırdı.
Harry'e doğru hermione ile "ASAN HARRY ASANI KULLAN!" Diye bağırdık.
Harry asasını yukarı doğrulttu.
"ACCİO ATEŞOKU" dedigini duydum.
Süpürgesini gördüm.
Süpürgesine atladı.
(Geciom fazla uzatmak istemiyorum)
Harry yumurtayı almıştı.
Hermione'den
"Hadi Harry açsana içinde ne olduğunu görelim" dedi seamus yumurtayı harry'e verirken harry yumurtayı tek eliyle havaya kaldırıp "açmamı istiyormusunuz?" Diye sordu "EVET!"dediler bağırarak Harry açtığı an herkes kulaklarını kapatti.Lina'dan
Ben bir slytherin olduğum için gryffindor ortak salonuna gidemiyordum.Harry hermione ve Ron büyük salona girdi.
"Merlinin Sakalı! Sonunda harry ne çıktı içinden?" Diye sordum.
"Ses sadece ses" dedi "ses mi?" Dedim kısık sesle osırada marry ve onun arkadaşı allison yanımızdan geçiyordu.
Bilerek bana çarptı "önüne baksana kızım!" Dedim arkasından "benimle doğru konus black!"dedi.
"Konusmazsam nolur?" Diye sordum.
Bana hızlı adımlarla yürürken "bu olur" dedi.
Elini havaya kaldırdı.
Tam yuzume vuracakken elini tuttum.
Güldüm"bana vuracaksın yani marry güzelmiş" dedim ve elini aşağı ittim.
Birkaç hogwarts öğrencisi birkac beauxbatons ve durmstrang öğrencisi bizi izliyordu.
Aralarında 3 büyücü turnuvası şampiyonları vardı.
Fleur Delacour Viktor Krum ve Cedric Diggory
"Ama deneme" dedim sertçe elini benden kurtardı.
Bende arkamı dönüp gittim.
Öğlen yemeğine giderken büyük salona girdiğim anda üstüme su döküldü.
"Peeves!" Dedim sinirle "efendimm?" Dedi.
"Seni gebertirdim ama hadi neyse" hermione yanıma geldi.
"Gel" dedi Slytherin kulesine ciktim üstümu değiştirip kapıda bekleyen hermione'nin yanına geldim.
Tekrar içeri girdim.
Slytherin masasına oturdum.
Pucey yüksek sesle "hey weasley! Naber?" Dedi fred ve george'a karşı "iyiyiz pucey hayırdır kafana taş falan düştü herhalde sen naber diye soracak biri değilsin" dedi fred.
"Eh Weasley bazen bazı yerlerde iyilik yapmam gerekiyor!" Dedi durumu anlayıp "bazı yerlerde değilde sadece benim önümde iyilik yapman gerekiyor olmasın o!" Dedim.
"Eninde sonunda sevgili olucaz güzelim" dedi pucey "hay ben senin güzeline sıçayım pucey tamam mı?" Dedim çekinmeden tam ağzını açarken fred ordan "şimdi şey falan der güzelim 'yeterki sen sic' dersin herhalde pucey" dedi fred "sen linaya güzelim mi? Dedin" diye şaşırdı.
"Oo pucey daha yenimi haberin oluyor" dedi george "inşallah sevgili olacaklar" dedi lee fred ile aynı anda "Lee!" Dedik.
"Demek tırnağı dahi olamayacağım kişi Fred Weasley ha?" Dedi ve kahkaha attı.
"Sen beni tanimamişsın güzelim" dedi pucey "tanisam ne olacak fred'den daha iyi olduğuna karar falanmi vericem Asla!" Dedim.
"Draco ben kalkıyorum derste gorusuruz" dedim.
"Tamam kuzen" dedi.
Masadan kalkıp derslere girdim.
Akşam yemeğine Büyük salona gittim.
Dumbledore balo olacağını söyledi.
Balo Cumartesi günü olacaktı yarın Perşembeydi dersleri iptal etmişlerdi.
Yarın sabah kalkıp kahvaltıya indim.
Gryffindor öğrencileri yoktu.
Mcgonagall onlara dans eğitimi verecekti.
Ben çok iyi dans edebiliyordum.
Harry fred hermione ve diğerlerini beklerken babama yazdığım mektuba cevap verip vermediğini merak ediyordum.
Koşarak baykuşhaneye çıktım.
Orada sadece Cho vardı.
"Merhaba cho" dedim.
Şaşırmıştı "merhaba Slytherinler böyle konuşuyormuydu" dedi gülerek"bitek ben böyleyim sanırım" hedwig geliyordu.
Hedwigin bacağından mektubu aldım.
Lina
Harry'e başarılar dilediğimi söyle sende kendine kesinlikle dikkat et sizi seviyorum.Sirius sizi derken Ariel ben ve Harry'i kastediyordu.
Büyük salona gitmeye başladım.
⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡
Cok uzun oldu bea"Don't call me Nymphadora"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güzelim | Fred Weasley
Fanfiction-Sana güzelim diyebilir miyim acaba? +Diyebilirsin kızıl kafa:) ©Tüm hakları Weasley ikizlerinin şakalarında saklıdır.