9

417 30 8
                                    

Gece profesör snape tarafından kaldırıldık.

Babam yani sirius black gryffindor kulesine girmişti.

Büyük salona aldılar bizi "herkes uyusun uyumaya çalışsın" dediler.

Uyuyamadım ayağa kalkıp Mcgonagall'ın yanına gittim.

"Profesör neler oluyor?" Diye sordum "Mrs. Black lütfen uyuyun!" Dedi.

"Neler oluyor?" Dedim üzerine bastıra bastıra "lütfen uyuyun dedim Mrs. black!" Dedi.

"NELER OLDUĞUNU ÖĞRENMEK BENİM HAKKIM!" Dedim sesimi yükselterek oyuzden neredeyse tüm hogwarts bana bakıyordu.

"BABAM NEREDE? NEDEN GİRMİŞ? NASIL GİRMİŞ HER NE BİLİYORSANIZ BANA SÖYLEMEK ZORUNDASINIZ!" Dedim yüksek sesle arkadan madam pomfrey'in geldiğini farketmemistim bile bana bir sakinleştirici ve bayıltan bir iğne yaptı.

Gözlerimi açtığımda revirdeydim.

"Ah günaydın tatlım" dedi madam pomfrey "çıkabilirmiyim?" Diye sordum "ah evet çıkabilirsin ama sinirlenmek yok" dedi.

Revirden çıkıp kitaplarımı aldım.

Ve prof. Lupin'in dersine gitmeye başladım.

Kapıyı çaldım.

"Girin" dedi içerden profesör içeri girdim.

Bir uğultu başladı.

"Sessiz olun! Ah! Merhaba lina iyimisin?" Diye sordu prof. Lupin "Evet iyiyim profesör yerime geçmeden önce Mcgonagall'ın nerede olduğunu soracaktım ondan özür dilemem gerek" dedim.

"5. Sınıfların dersinde" dedi.

Çıktım ve biçim değiştirme sınıfına gitmeye başladım.

Kapıyı çalıp içeri girdim.

"Ah merhaba" dedi profesör Mcgonagall"şey profesör ben özür dilerim dünkü salaklığım için" dedim.

İkizlerde bu sınıftaydı.

"Özurunuz kabul edildi" dedi.

Bende bahçeye ilerledim.

Bir yere oturunca omzuma dokundu arkamı döndüm "güzelim iyimisin?" Dedi fred "iyiyim kızıl kafa" şimdiye teneffüs olmuştu.

Ağacın kenarından bizi izleyen marry'i gördüm.

"Bugün cuma yarın tatil degilmi?" Diye sordum fred'e "evet güzelimde neden sordun?" Dedi.

"Belki hogsmade'de birşeyler yaparız diye düşündüm uygunmu?" Dedim.

Fred'in eli ayağı birbirine dolaştı.

"Olur ama quiddicht'den sonra olurmu sonucta kupa maçı son maç" dedi "tabiki kesinlikle geleceğimden emin ol" dedim gülümseyerek "ama biraz babam için endiseleniyorum" dedim.

"Baban gerçekten bir katil mi?" Diye sordu fred "bilmiyorum ama bence değil" dedim usulca "hagrid'e gideceğim gelecekmisin?" Diye sordum "ah hayır güzelim ikizimin yanına gideceğim"dedi.

Hagridin yanina ilerlemeye başladım.

💃⚡💃⚡💃⚡💃⚡💃⚡💃⚡💃⚡💃
Ohh yandan yandann

Güzelim dedii.

Burada teen wolf diye bir diziye başladım guzelmis ama benim icin harry potterin yerini alamaz (oznel)

Burada teen wolf diye bir diziye başladım guzelmis ama benim icin harry potterin yerini alamaz (oznel)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Draco Lucius Malfoy

Güzelim | Fred Weasley Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin