Hagrid derenin kenarında oturuyordu.
"Hagrid!" Dedim seslenerek "merhaba lina" dedi.
Hagrid ile konuştuktan sonra Slytherin kulesine gittim.
(Slytherin maç için bir kovaliyici seciyor)
Bende sıraya girmiştim.
Aralarından en iyi uçan bendim.
Bir maç yapmaya başladık.
Flint zar zor beni takıma aldı.
Sahanın ortasına indim.
Kazağı çıkardım.
Altımda sadece beyaz oversize bir tişört vardı.
O şekilde giderken bahçede arkamdan biri herkesin duyabileceği bir şekilde "FRED BENİM OLACAK TATLİM!" diye bağırdı.
Arkamı döndüm arkamda kız arkadaşlarıyla oturan marry duruyordu.
"Seninle uğraşamam tatlım sonraki sefere!" Dedim.
Tam gidecekken kolumdan tutup kendine çevirdi.
"Sen kendini ne sanıyorsun?" Dedi.
Neredeyse hogwarts bizi izliyordu ve ikizlerde buradaydı.
"Kendimi sirius black'ın kızı Lina Black sanıyorum tatlım peki ya sen?" Dedim.
"Senin dilin baya uzamış o dilini keserim"dedi.
"Şuan bana karışmanın sebebini ögrenebilirmiyim acaba?" Diye sordum "ah hemen senin fred ile görüşmeni yasaklıyorum!" Dedi.
Hiç utanmiyormuydu "Sana Fred ile görüşebilir miyim gorusemezmiyim diye sormadım sorduğum sorulara cevap verirsen sevinirim" deyip ardından gülümsedim.
Tam arkamı döndüm ve yürümeye başladım.
Fred arkamdan geliyordu duyabiliyordum.
"Lina! Beklermisin?!" Diyordu arkamdan "Efendim kızıl kafa?" Dedim merdivenlerde arkama dönerek arkamı döndüğüm an merdivenlerden yuvarlandım.
"Lina iyimisin güzelim?" Dedi fred "bacağım!" Dedim inleyerek fred beni kucağına aldı ve revire götürdü.
Madam pomfrey benim bacağımı iyileştirdi.
Fred'de akşam yemeğine inmişti.
"Çıkabilirsin tatlım" dedi M. Pomfrey "Tamam teşekkürler" dedim ve çıktım.
Hemen akşam yemeğine yürümeye başladım.
İçeri girdim.
Tam Sly masasına ilerlerken Fred yanıma geldi.
"İyimisin güzelim?" Diye sordu "iyiyim kızıl kafa" dedim.
"Yarınki maçta oynayabilecekmisin" diye sordu "Sen-" derken "Neredeyse tüm hogwarts Slytherin takımına seçildiğini biliyor" dedi.
"Oynayacağım ama sizi yenebilecegimi düşünmüyorum" dediğimde kız kardeşim ariel yanıma geldi.
"Abla şey soracaktım sen Slytherin takımına seçildin ve ablamsın ama ben gryffindor'um kimi desteklemem gerek?" Diye sordu "hmm sende fred abini destekle olur mu? Kovuktayken istediğin kadar beni destekleyebilirsin" dedim.
"Peki " dedi ve gry masasına ilerledi.
"Afiet olsun bakalım güzelim" dedi fred "sanada kızıl kafa" dedim ve sly masasına ilerledim oturdum.
Ondan sonra uyumaya gittim.
⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡
Yıllar yillar sonra bölüm atiommHarry James Potter
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güzelim | Fred Weasley
Fanfiction-Sana güzelim diyebilir miyim acaba? +Diyebilirsin kızıl kafa:) ©Tüm hakları Weasley ikizlerinin şakalarında saklıdır.