12

394 27 16
                                    

Sabah kalkınca hemen üstümü giyinip büyük salona indim.

Hala fred'in dünkü yaptığını düşünüyordum.

Büyük salona girdiğim anda Harry önüme çıktı.

"Lan! Harry bir anda önüme çıkma lütfen" dedim.

"Üzgünüm bugün ders yok bahçede konuşabilirmiyiz?" Diye sordu "Tamam peki" dedim.

Bahçeye yürüdük "gel şuraya oturalim" dedi.

"Nasıl baslicam bilmiyorum ama sirius yani baban benim vaftiz babammış" dedi şok olmuştum "vay anasının gözü" dedim şaşkınlıkla "pardon biz kardesmiyiz?" Diye sordum "vaftiz kardeşiz" diye duzeltti Harry "vay! Kardeşim!" Diyip sarıldım.

Harry gülmeye başladı bende onunla beraber gülmeye başladım.

"Eh hadi gidelimmi?" Diye sordu "Ben tuvalete gideceğim sen git kardeşşşim" dedim ş harfini uzatarak harry tekrar gülmeye başladı.

Kızlar tuvaletine giderken koridordan yürürken birisi beni bir sınıfın içine çekti.

"Noluyo lan!" Dedim sessizce "Benim güzelim Fred Weasley" dedi.

"Dun gece hakkında konuşmak istiyorum seni öpmem ani bir hareketti" dedi.

"Sorun değil kızıl kafa" dedim.

"Büyük salona gitsek mi acaba kızıl kafa?" Dedim "Seni saatlerce izleyebilirim" dedi çıkarken "hadi hadi yürü" dedim itekleyerek "sanarsın ben fareyim beni kovuyosun" dedi gülmeye başladım.

"Ajvdhsndbc olurmu öyle şey" dedim.

Büyük salona girdik.

Ben Slytherin masasına ilerledim oda gryffindor masasına ilerledi.

Öğle yemeğini yerken Slytherinden Adrian Pucey masanın üstüne çıktı.

Ve şöyle dedi "Ben Lina Black'e aşığım!" Dedi. Tum salonun duyacağı şekilde "Ama ben sana aşık değilim!" Diye karşılık verdim.

"Olucaksin güzelim!" dedi "Bana güzelim diyen tek bir kişi var onun tırnağı dahi olamazsın pucey!" Karşı masadaki fred'in sırıttığını görebiliyordum.

"Demek öyle-" derken sözünü lee kesti "Lan sen hayırrrrdır bizim yengemize yavsiyon!" Dedi.

Pucey güldü "yakında pucey'in sevgilisi olacak sen bekle"dedi.

"Adrian hayallerini suya düşürmek isterim sevdiğim biri var ama o kişi sen değilsin" dedim "oluruz güzelim" dedi "Pucey bana güzelim demeyi bırak ağzının ta orta yerine çarparım yüzün yamulur" dedim.

"Yeterki sen vur güzelim" dedi adrian "Lan salak mısın nesin git başımdan ya lanet yaparım sana!" Dedim sinirle "olur güzel-"derken fred Adrian'nin sözünü kesti.

"Bi sus amk yemek yiyoruz burda!" Dedi "sen bana baksana" dedi frede "sana hayvanları koruma derneği baksın pucey" dedi.

Pucey masadan yere indi.

"Sen ve kardeşlerin cok mal-" demesine kalmadan asamı çıkarıp pucey'i duvara sertçe yasladım.

"Heleki onlara bir laf et senin derini giderim anladın mı?!" Dedim "Anladınmı!?" Diye tekrarladim "evet anladım" dedi pucey "güzel" dedim.

Çantamı alıp bahçeye gittim.

Güzelim | Fred Weasley Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin