BÖLÜM-11

735 128 193
                                    

Cabbar eline ateşte kızmış demiri alıp Ali'nin yüzüne yaklaştırmıştı. Ali'de ise mimik oynamıyordu. 

Cabbar: En çok nereni seviyorsun komutan? 

Ali: Sevmiyorum diyelim.

Cabbar: Ama böyle eğlenceli olmuyor ki. Azıcık heyecanlan. Ben senin acı içinde bağırmanı. çığlıklar atmanı, korku dolu gözlerle bakmanı istiyorum. 

Ali: Cabbar bence elini çabuk tut. Böyle işkenceyle falan uğraşma direkt öldür. Çünkü beni şu an öldürmezsen ben senin biletini keserim.

Cabbar: Biraz kesin bir karar oldu bu komutan. Neyse ben senin canını yakmasını bilirim.

Cabbar elindeki demiri bırakıp adamlarına dönmüştü.

Cabbar: E hani bizim ultra servislerimiz? Bi canlı yayın açın da komutan son kez sevdiklerini görsün.

Ali: Aşşağılık herif! 

Cabbar ona dönünce Ali suratına tükürmüştü. Öfkeyle gözlerini yumup demiri tekrar almış ve göğsüne bastırmıştı. Ali'nin yüzü mosmor olurken bağırmamak için dişlerini sıkıyordu ama inlemeleri başlamıştı.

Cabbar: Bağırsana lan! 

Ali: Asla!

Cabbar: Siz şu askerlerin beş para etmez gururları yok mu. Canın acımıyor mu lan senin?!

Ali: Burada acıdan ölürüm gene de bağırmam!

Cabbar demiri ateşte kızdırıp yine Ali'nin göğsüne bastırmıştı. Ali'nin inlemeleri o kadar yüksekti ki bu acıya dayanamayıp en sonunda bayılmıştı. 

Cabbar: Kamerayı hazır edin! Bu adamın canını ancak diğerlerinin canını yakarsak yakarız.

Sancar: Hallederiz. Hadi getirin kameraları!

Adamları ekipmanları getirmek için gidince Sancar birkaç adam daha getirtip Ali'yi elektroya bağlamışlardı. İşkenceden zevk alıp öyle öldüreceklerdi.

.

.

.

Tim harekat merkezinde Açelya ile bir bilgi beklerlerken yanlarına yüzbaşı geldi.

Yüzbaşı: Açelya birisi bizimle bağlantıya girmeye çalışıyor.

Açelya: Sancar olabilir. Açalım bence.

Yüzbaşı: Tamam, ekrana veriyorum.

Herkes ekrana dönünce karşılarında bir anda Ali'yi bulmuşlardı, baygındı.

Açelya: Ferman o!

Ferman: Ali! Ali duyuyor musun bizi?!

Sancar Ali'nin tam yanına geçip gülümsemişti.

Sancar: Sizi şu anda duyamaz. Uyuyor maalesef. Ama uyandırırız.

Ferman: Bırakın lan adamı! Şerefsizler!

Sancar işaret verince adamlar Ali'nin üzerine bir kova su atmışlardı. Ali nefes nefese uyanırken Açelya gördüğü şeyle şok olmuştu.

Açelya: Ferman işkence edecekler.

Ferman: Ne?

Doruk: Komutanımı elektriğe bağlamışlar komutanım. Bırakın lan!

Sancar: Ooo Merve Hanım değil mi oradaki?

Açelya: Siktir git lan!

Sancar: Senin de biletini keseceğim. Sıra sana da gelecek.

Açelya: Ali! Ali ses ver!

KİMSESİZLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin