Pierwotne Wampiry - TVD

7 1 0
                                    

PIERWOTNI

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

PIERWOTNI

Pierwotni to pierwsze powstałe wampiry. To od nich pochodzi cały gatunek wampirów. Są najstarszymi wampirami na ziemi.  Wampiry są połączone z jednym z pierwszych wampirów poprzez linie krwi. Gdy pierwotny umrze w ciągu godziny umierają wampiry, które oni przemienili jak i wampiry, które zostały przemienione, przez wampiry przez nich przemienione.

MOCE INNE NIŻ U NORMALNYCH WAMPIRÓW

Pierwotne wampiry mają zdolność użycia perswazji na innych wampirach jeśli  ci nie biorą werbeny. 

Chodź światło słoneczne ich pali, nie mogą od niego umrzeć.

Ugryzienie wilkołaka wpływa na nich tak samo jak na inne wampiry, ale nie kończy się śmiercią. Po około dwóch dniach wracają do zdrowia. (Klaus jako hybryda jest odporny.)

SŁABOŚCI INNE NIŻ U NORMALNYCH WAMPIRÓW

Zabicie pierwotnego jest możliwe tylko kołkiem z białego dębu wbitym w serce. 

Specjalne srebrne sztylety zanurzone w popiele z białego dębu chwilowo zabijają pierwotnego. Sztylet działa dopóki się go nie wyjmie. Wampir sztyletujący pierwotnego również umrze. Pierwotny może sztyletować pierwotnego. Gdy pierwotny jest sztyletowany jego perswazja przestaje działać. Po pewnym czasie sztyletowania ( około 900 lat) osoba sztyletowana zaczyna być świadoma swojego otoczenia.  (Klaus jako hybryda jest odporny.)

Znani Pierwotni: Mikael, Finn, Elijah, Niklaus, Kol, Rebekah.




BestiariuszOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz