NOCNI ŁOWCY
Nocni Łowcy (znani również jako Nefilimi) to rasa, która ma w sobie krew człowieka i anioła. Zajmują się zabijaniem demonów, ochroną świata Przyziemnych (zwykłych ludzi) i zachowaniem równowagi w Świecie Cieni, oraz zapewnieniu bezpieczeństwa podziemiu (wampirom, wilkołakom, faerią oraz czarownikom). Znani są również jako Łowcy Cieni.
HISTORIA
Historia: Ponad 1000 lat temu Jonathan (pierwszy Nocny Łowca, wtedy jeszcze śmiertelnik) wezwał (z pomocą czarownika) Archanioła Razjela, aby ten pomógł mu z inwazją demonów. Razjel uznał, że prośba Jonathana jest szczera, dlatego zmieszał swoją krew z krwią Jonathana w kielichu, później zwanym Kielichem Anioła i kazał mu wypić tę mieszankę. Tak powstał pierwszy Nefilim, od tamtej chwili każdy, który wypił z Kielicha Anioła stawał się Nocnym Łowcą, jednak gdy ktoś był za słaby, umierał. Nocnymi Łowcami nie byli tylko ci, którzy wypili z kielicha, ale również ich potomkowie.
Anioł podarował Nocnym Łowcą nie tylko swoja krew. Obdarzył ich runami. Były to symbole, które wypalone na skórze obdarzały Nefilim - w zależności od symbolu, który każdy był inny i odpowiadał za inne aspekty - szybkością, siłą lub wzmocnionym refleksem. Runy mogły także leczyć czy zabezpieczać drzwi. Wszystkie runy podarowane przez anioła zawarte są w Szarej Księdze.
Gdy przyziemny chce wstąpić w szeregi Nocnych Łowców musi napić się z Kielicha Anioła. Czasami osoby pijące z kielich nie przyjmują dobrze anielskiej krwi w nim zawartej i kończy się to ich śmiercią. Dlatego Nocni łowcy nie są tworzeni masowo. Za dużo przypadków prób wstąpienia skończyło by się śmiercią.
DARY ANIOŁA RAZJELA
Darami Anioła są trzy przedmioty, które anioł dał Nocnym Łowcą gdy wynurzył się z jeziora. Miały one moc wezwania Razjela w wielkiej potrzebie i ochrony wzywającego przed jego gniewem za owe wezwanie.
Pierwszym jest kielich, z którego pił Jonathan Nocny Łowca by się przemienić.
Drugim był Miecz Anioła znany jako Miecz Dusz, który wykorzystywany był do przesłuchań bowiem trzymany przez Nocnego Łowcę zmuszał go do mówienia prawdy. Nie odpowiedzenie było bardzo bolesne, ale i odpowiedz sprawiała ból bowiem Nefilim wierzyli, że '' prawda boli''.
Ostatnim darem było Lustro Anioła. Wiedza o miejscu pobytu lustra zaginała podczas 1000 lat jego istnienia. Ostatecznie okazało się, że lustro to nic innego jak jezioro Lyn, z którego wyłonił się anioł.
Ostatnim darem od anioła był Idris ze stolicą Alicante. To państwo Nocnych Łowców, ich bezpieczna przystań. Otacza je osłona, która uniemożliwia przyziemnym na jego odkrycie. Gdy przyziemny zetknie się z barierą z jednej strony zostanie przeniesiony na drugą stronę bariery jakby nic tam nie było. Do Idrisu mają dostęp również podziemni, ale wejścia do miasta strzegą Demoniczne Wierze. Nie pozwalają one na wstęp do Alicante żadnemu demonowi, a podziemny może wejść tylko pod kontrolą Nefilim.
CISI BRACIA
Cisi Bracia - Nocni Łowcy strzegący Miasta Kości (Cichego Miasta) . Przyjęli na siebie najcięższe runy, żeby polepszyć swoje zdolności, więcej wiedzieć. Dlatego mają zdeformowane ciała. Bardziej przypominają chodzące szkielety, niż ludzi. Mają zaszyte usta oraz nie posiadają oczu. Komunikują się za pomocą mowy myśli. Noszą długie szaty z kapturami. Właściwie są Zakonem Nocnych Łowców. Proces wstąpienia do Cichych Braci jest długi i trudny.
W świecie Nefilim są lekarzami, uczestniczą we wszystkich ważnych uroczystościach takich jak nałożenie runów czy śmierć Nocnego Łowcy. Nie mogą opuszczać Miasta Kości . Tylko ten, który jest kimś w rodzaju ambasadora opuszcza to Miasto. Ich zadaniem jest strzeżenie Miecza Anioła i historii Nefilim. Są bardziej uczonymi, bibliotekarzami, strażnikami wiedzy i historii. Porzucili walkę by oddać się tym zajęciom.
Cisi Bracia noszą szaty w kolorze pergaminu i się nie starzeją. Po pewnym czasie wpadają w zastój. Przestają się poruszać i w takim stanie zostają pochowani.
ŻELAZNE SIOSTRY
Żelazne Siostry - są wytwórcami broni dla Nocnych Łowców. Jako jedyne mają umiejętność kształtowania adamasu, materiału, z którego powstaje broń, magiczne kamienie lub stele, których używają Nefilim. Siostry mieszkają w Adamantowej Cytadeli. Wstęp do niej mają jedynie Nocne Łowczynie. W przeciwieństwie do Cichych Braci, Żelazne Siostry wciąż są wojowniczkami.
PARABATAI
Parabatai - więź łącząca dwoje Nocnych Łowców . Parabatai to najlepsi przyjaciele, towarzysze w walce, złączone dusze. Ich więź pod wieloma względami przypomina małżeństwo, z tym że miłość pomiędzy parabatai jest surowo zabroniona. Łączy ich bowiem silna magia, która pod wpływem miłości romantycznej prowadzi do makabrycznych konsekwencji
Rytuał parabatai stworzono po to, żeby para Nocnych Łowców była silniejsza razem niż kiedy są osobno. To zawsze była jedną z najpotężniejszych broni Nocnych Łowców. Nie każdy ma swojego parabatai, lecz sam fakt ich istnienia jest częścią natury Neifilim. W idealnych warunkach moc każdego parabatai, a także run, które sobie wzajemnie rysują, zwiększa się. Im silniejsza jest ich więź, tym większa moc. Parabatai potrafią wyczuwać gdy jeden z nich jest w niebezpieczeństwie, a nawet gdy przeżywa silne emocje.
Parabatai są sobie bliżsi niż barcia. Gdy jeden z parabatai umiera, jest to jak starta połowy duszy. To przeogromny ból i cierpienie stracić parabatai.
Nawiązać więź parabatai można tylko do 18 roku życia. Jest to więź na całe życie, więc można mieć tylko jednego parabatai.
CIEKAWOSTKI
Miecz Anioła ma serafickie pochodzenie i jego moc jest tysiąc razy potężniejsza, gdyż czerpie siłę od samego Razjela. Jest możliwość przeprowadzenia Rytuału Piekielnej Konwersji, odwracając anielską moc na demoniczną, która pozwoliłaby dzierżącej mu osobie mieć władzę nad demonami. W celu przeprowadzenia rytuału, należało rozgrzać miecz do czerwoności, a później zanurzyć go czterokrotnie we krwi Podziemnych. Raz we krwi Dziecka Lilith, raz we krwi Nocnego Dziecka, raz we krwi Dziecka Księżyca i raz we krwi Faerie. Podziemni, których krew powinna być użyta, muszą mieć mniej niż 18 lat.
Jeśli runy zostaną nałożone na kogoś bez anielskiej krwi, ta osoba staje się Wyklętym. Nałożenie run jest tak bolesne, że doprowadza do szaleństwa. Taka osoba staje się bezmyślnym, zniekształconym potworem o najniższych instynktach.
Pierwsze runy nadawane są dzieciom w wieku 12 lat i wtedy rozpoczynają formalne szkolenie.
Drzwi do Instytutu może otworzyć tylko ktoś z krwią anioła, ale bez zanieczyszczenia krwią demona jak np. u Faerie.
Umiejscowienie runy na ciele wpływa na skuteczność symbolu - im bliżej serca, tym potężniejsza się staje.
Znane Rodziny Nocnych Łowców: Herondale, Lightwood, Fairchild, Morgenstern, Carstairs.
CZYTASZ
Bestiariusz
ParanormalOpis istot nadprzyrodzonych. Ich mocne i słabe strony. Jak je pokonać lub zabić. Klątwy z nimi związane. Mity, które są o nich opowiadane.