Druid i Darach - Teen Wolf

26 1 0
                                    

DRUIDZI

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

DRUIDZI

Druid (łac. druides , celt. druida) - to starożytny kapłan celtycki, który przewodził obrzędom i ceremoniom religijnym. Druidzi sprawowali także sądy oraz przepowiadali przyszłosc z lotu lub z wnętrzności zwierząt. Jedna z trzech kast kapłańskich, obok bardów i filidów, u Celtów.

Druidzi - Ci kapłani natury są doradcami w sprawie wilkołaków. Gdy pierwszy wilkołak, Likaon zapytał Druidów by Ci pomogli mu znów przemienić się w człowieka, nauczyli go przemieniać się w człowieka i wilka. Odtąd, Druidzi stali się bardzo ważnymi doradcami. Emisariusze sprawiają że wilkołaki wciąż są połączone z ludzkością i utrzymują ich istnienie w tajemnicy. Czasami znają tożsamość Alfy jeszcze przed jego staniem się nim. Druidzi są strażnikami wiedzy. Znają się na różnych istotach nadprzyrodzonych. Potrafią ich uleczyć, ale i pokonać. Są oni łącznikami między watahami wilkołaków lub innymi nadprzyrodzonymi, a ludzkością. Druidzi to Strażnicy Dębu, czerpiący z niego moc. Ich zadaniem jest zachowanie równowagi we wszechświecie.

Druidzi są inaczej zwani emisariuszami.

DARACH

Darach - Podczas gdy Druid oznacza "mądry dąb"  w języku gaelickim, Darach oznacza "ciemny dąb". Są to dawni Druidzi którzy zdeformowali swój wygląd i odeszli od natury (odstępując od równowagi).

NEMETON

Nemeton - To duże stare drzewo jest centralnym miejscem spotkań druidów podczas rytuałów. Dla druidów stanowi on środek świata. Nementon można zidentyfikować przez Druidów symbolem pięciokrotnego Celtyckiego Węzła, któregy noszą Druidzi. Na Nementonie są narysowane kamienie. Aktywuje się on podczas składania ofiar z ludzi.

OFIARY Z LUDZI:

Najczęściej składano ofiary z ludzi by zebrać moc przygotowując się do bitwy. Wykorzystywano potrójną śmierć co oznaczało, że każde obrażenie (podcięte gardło, uderzenie w głowę, uduszenie) jest śmiertelne. Są cztery grupy ofiar po trzy osoby w każdej: dziewice, opiekunowie, uzdrowiciele, wojownicy. Opiekunowie mogą równie dobrze być stróżami prawa jak i rodzicami. Ofiary należy złożyć na liniach prądów tellurycznych, które są liniami przewodzącymi moc.

Znani Druidzi: Alan Deaton, Marin Morrell, Julia Baccari.

Znani Darach: Julia Baccari/Jennifer Blake.

BestiariuszOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz