TESTRAL
Testral— bardzo rzadkie, magiczne stworzenie przypominające skórzastego konia z dużymi skrzydłami, jak u nietoperza. Testrale to mądre zwierzęta. Mogły zrozumieć słowa swojego jeźdźca, gdy ten pytał o drogę. Ich środowiskiem był las. Porozumiewały się ze sobą za pomocą dziwnych, wysokich pisków. Stworzenia te miały znakomity zmysł orientacji − wystarczyło im powiedzieć, dokąd chciało się udać. Potrafiły bardzo szybko przebywać duże odległości. Żywiły się mięsem martwych zwierząt.
Podobno testrale przynosiły nieszczęście, a każdego, kto je zobaczył, czekały najróżniejsze okropne wypadki. Przesąd ten wywodził się z tego, że mogli je zobaczyć tylko ci, którzy widzieli czyjąś śmierć i zyskali emocjonalne zrozumienie tego, co ona oznacza. Zawsze były niewidzialne dla tych osób, które nie widziały czyjejś śmierci oraz dla tych, którzy widzieli, ale jej nie zrozumieli. Przesąd był jednak złudny − pod mroczną otoczką testrale skrywały życzliwą i delikatną naturę, jednak mogły ugryźć, gdy się je obraziło. Testrale przyciągała krew. Pojawiały się w miejscach krwawych bitw co również wpłynęło na powstałe o nich przesądy.
WYGLĄD
Testrale przypominały czarne konie, wychudzone tak mocno, że było im widać przez skórę, prawie każdą kość. Ich oczy były puste, białe i pozbawione źrenic. Stworzenia te posiadały długą czarną grzywę i ogon oraz smoczy łeb. Miały również olbrzymie, czarne, błoniaste skrzydła, które przypominały skrzydła nietoperza.
CIEKAWOSTKI
Ich włosów z ogona używano do wytwarzanie różdżek.
Klasyfikacja Ministerstwa Magii - XXXX - Groźne / wymaga specjalistycznej wiedzy / czarodziej specjalista może sobie poradzić.
CZYTASZ
Bestiariusz
ParanormalOpis istot nadprzyrodzonych. Ich mocne i słabe strony. Jak je pokonać lub zabić. Klątwy z nimi związane. Mity, które są o nich opowiadane.