Keyifli okumalar..
..☕..
Hazırlanarak mutfağa geçmiş, kahve yapan genç adama yaklaşarak elini omzuna atmıştı.
"Daha hazır değil mi?"
"Birazdan.."
"Acele et."
Yandan bir bakış atarak çektiği sandalyeye oturarak önüne konan fincanı kavradı.
"Gece geldiğinde sarhoştun."
"Biraz kafa dağıtmak istedim sadece."
"Biraz mı?"
"Çok içmedim."
"Körkütük.."
"Erva.. İçmemin sana zararı var mı?"
"Olmaz mı? Saçma sapan ergen hareketlerin hiç çekilmiyor, birde sarhoş halin.."
"O kadar kötü olamaz."
"Hatırlıyor musun?"
"Sadece birkaç kare."
"Mesela?"
"Seni öptüğümü hatırlıyorum yarım yamalak olsa da! Sonra.."
"Yediğin tokatı sanırım."
"Bak onu hiç hatırlamıyorum. Aklımda kalan tek şey dudakların."
"Bir daha sarhoş olarak gelirsen.."
"Söz veriyorum bir daha olmayacak."
"Buna inanmak istiyorum."
"Düzgün biri olarak hayatıma devam etmek isiyorum. Kendimi bu bataklıktan çıkarmak istiyorum. Nasıl yapacağımı bulabilirsem!"
"Rabbine sığınarak."
"O kadar günahtan sonra hangi yüzle.."
"Geçmişte ne yaptığının şuan bir önemi yok. Tövbe et ve kalbini temizlemeye bak. Kuranı Kerim'de 'Allah çok bağışlayandır, çok merhametlidir.' buyrulur."
"Nasıl yapacağım? Nereden başlayacağım? Kalbimi nasıl temizleyeceğim? Öyle kolay mı yani?"
"İstedikten sonra gerisi kolay elbet."
"İstiyorum. Hayatımı bataklığın içinde geçiremem. Öldüğüm zaman Allah'ü Teala'nın yüzüne nasıl bakacağımı düşünüp duruyorum."
"Güzel bir düşünce.."
"Düşünmekle kalmamam lazım değil mi?"
"Abdest al, sabah namazının kazasını kılarak başla. Kalp ibadet ve zikir ile temizlenir unutma."
"Peki.. Başka yapmam gereken bir şey var mı? Sen sabah bir şeyler okuyorsun ya.."
"Kuran ve cevşen.. Sabah namazından sonra mutlaka okurum. Sende okuyabilirsin. Kitaplıkta en üst rafta yan yana duruyor ikisi de."
Genç adam başı ile onayladığında Erva kahvesini bitirerek soluğu karargahta aldı. Odasına geçmeden Arda'nın yanına uğrayarak görev için gerekli dosyaları almak istemişti.
"Dosyalar hazır mı?"
"Hazır."
"Bu defa nereye gidiyorum?"
"Suriye."
Masanın üzerindeki dosyalara uzanarak sandalyesinde oturan adama bir bakış attı.
"Bu görevi başkasıda yapabilir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEYYİT
Novela JuvenilGecenin gölgesi.. Gölgelerin efendisi. 8 Mart 2022 MEYYİT adında tek kitaptır.