Keyifli okumalar..
Yorum yapmayı unutmayın sevgili okurlarım.
Motivasyon lazım. 😄...☕...
Elindeki bulmaca dergisini hemen yanına bırakıp sehpada ki kahvesine uzanarak küçük bir yudum aldı. Bugün izin günü olduğundan vaktini evde geçirmek istemişti.
"Bebeğim."
"Ne var yine Altay?"
"Hiç. Seni merak ettim."
Tepesinde dikilen genç adama bakınarak kahvesini aldığı yere tekrar bıraktı.
"Niye merak ettin? Evde olmadığımı fırsat bilip yine sevgilini mi çağıracaksın!"
"Erva.. Özür dilerim o gün olanlar için. Müdür'den yakamı kurtardığın içinde teşekkür ederim ama.."
"Hâla ama diyorsun. Bu kaçıncı? Senin yüzünden sürekli ev değiştirmek istemiyorum."
"Çok yalnızım. Yalnızlığın ne demek olduğunu biliyor musun?"
"Senden daha iyi biliyorum emin ol. Meyyit'in bir anlamı da yalnızlık demektir. Ben iliklerime kadar yalnızım."
"..."
"Yarın Arda ile konuşacağım. Kısa sürede boşanırız, sende hayatını nasıl yaşamak istiyorsan öyle yaşarsın. Benim yüzümden hayatın mahvolmasın."
"Hayır hayır. Ben boşanmak istemiyorum. Seninle bir problemim yok ki?"
"Böyle yaşayamazsın Altay. Kendine bir hayat kurmak zorundasın. Bana bakıcılık yaparak ömür geçmez."
"Halimden memnunum. Seninle yaşamaktan da."
Daha fazla tartışmak istememiş, elini alnına atıp derin bir nefes alarak yanındaki bulmacayı aldığı gibi çözmeye başlamıştı.
"Erva.."
"Git Altay."
"Nereye?"
"Nereye gidersen! Evde kahve kalmamış, git kahve al. Havada almış olursun."
"Peki. Bu arada Çağla'ya ablam olduğunu söyledim."
"Ablan mı? Annen olduğumu söylemeliydin."
"Abartıyorsun."
"Kaç yaşında olduğumu biliyor musun?"
"Otuz sekiz."
"Gerçek yaşımı sordum."
"Bilmiyorum. Çok genç görünüyorsun. Otuz sekiz yaş bile fazla senin için. Cildin parlak ve pürüzsüz, hareketlerin çevik ve enerjik, vücudun.."
"Tamam yeter."
"Tek sıkıntı asabi oluşun. Asabi halin hiç çekilmiyor."
"Doktor, git artık."
"Tamam bebeğim."
Genç adamın gidişi ile bulmacasına dönmüştü ki on dakika sonra zil sesi ile ayaklandı.
"Anahtarını unuttu yine.."
Söylenerek kapıya ilerleyip açmıştı ama karşısında Altay yerine Arda'yı bulmuştu. Ne diyeceğini bilememiş, gözlerini karşısındaki adamın gözlerinden alarak girmesi için geri çekilmişti.
"Başka birini mi bekliyordun?"
"Seni beklemiyordum."
"Rahatsız mı ettim?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEYYİT
Novela JuvenilGecenin gölgesi.. Gölgelerin efendisi. 8 Mart 2022 MEYYİT adında tek kitaptır.