Keyifli okumalar...
..☕..
Beş dakikadır karşısında oturan genç adamlara bakıyordu. Sessizlik bunaltıcı olmuş, Altay sıkılarak "Kahve yapayım mı?" diye sormuştu. Başı ile onaylayıp bakışlarını tanıdık gelen genç adama dikti.
"Seninle karşılaşmış mıydık?"
"Beni kurtarmıştınız. Arkadaşlarımla birlikte.."
"Hatırladım. Yiğit'ti değil mi ismin?"
"Evet."
Geri yaslanıp genç adamları bir süre daha süzdü ve tebessüm ederek "İkizsiniz demek!" dedi.
Altay salondan çıktığında ardından bakan genç adam ayaklanarak yanına yaklaşmış "Elinize bakabilir miyim?" demişti. Erva şaşkınlık ile kaşlarını kaldırmış, nedenini anlamak ister gibi ellerine bakmıştı.
"Elime mi?"
"Sağ elinizde avucunuzun orta kısmına doğru bir iz olacak."
"Nereden biliyorsun iz olduğunu?"
"Annemde vardı."
Aniden ayaklanıp genç adama yaklaştı ve bir nefes ötesinde durarak kaşlarını çattı.
"Sizi kim gönderdi bilmiyorum ama ben anneniz değilim. Benimle oyun oynamayı bırakın."
"Çok benziyorsunuz."
"Sizi tanımıyorum."
"Altay, hafızanızı kaybettiğinizi söyledi."
"Peki siz annenizi nerede kaybettiniz?"
"Şehit oldu. Özel harekattı."
Sinirleri bozulmuş, küçük bir kahkaha patlatıp kendisini tekrar koltuğa bırakmış ve başını geri atarak "Şaka olmalı tüm bunlar!" diyerek derin bir nefes almıştı.
Hala tepesinde bekleyen genç adama kısa bir bakış atıp karşısındaki Yiğit'e döndü.
"Babanız nerede?"
"Annemle aynı yerde şehit düştüler."
Duyduklarına inanmak istememiş, aniden ayaklanıp mutfağa geçmişti. Elini alnına atıp kahve yapan Altay'ın yanında soluklanırken "Doktor.. Şaka olduğunu söyle bunların!" diyerek gözlerine kaldırdı bakışlarını.
"Şakaysa bile benim haberim yok Erva."
Söylediklerinden sonra kahveleri yaparak fincanları tepsiye yerleştirmiş, rahatsız olduğunu belli edercesine elini beline atmıştı.
"Müdür bozuntusuyla mı yattın?"
"Saçmalama.. Ben ne diyorum, sen ne diyorsun?"
"Boynunda morluk var."
Eli istemsiz boynuna giderken aklına gelen düşünceler ile sinirlendi ve kalçasını tezgaha yaslayıp gözlerini kapattı.
"Bugün yeterince şey yaşadım diyordum."
"Yeni başlıyorsun bence."
"Doktor.. İçeri git ve kim olduklarını öğren. Duş alıp on dakikaya geleceğim bende."
"Peki bebeğim."
Tepsiyi kavrayarak içeri gitmiş, Erva'da odasına geçerek kısa bir duş alarak saçlarını kurulayıp toplamıştı. Aynada kendisine uzunca bakarak "Kimim ben!" dedi ve iç çekerek kapıya ilerledi. Aklına Arda'dan aldığı dosya gelmiş, nereye koyduğunu hatırlayarak adımlarını hızlandırıp salona geçmiş ve genç adamların bakışları arasında orta sehpadaki dosyayı alıp incelemeye koyuldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEYYİT
Novela JuvenilGecenin gölgesi.. Gölgelerin efendisi. 8 Mart 2022 MEYYİT adında tek kitaptır.