Çok Mu Kızdırdı, Zalim?

151 14 3
                                    

"Alo. Merhaba, Kanal12 ile mi görüşüyorum."

"Evet, buyrun?"

"Ben İklim Özgü. GDB Magazin'in admini."

"Pardon?"

"Ben İklim Özgü."

"Onu demiyorum hanım efendi. Bu dediğinize kimse inanmaz."

"Bana üst kurulunuzdan birisi ile görüşme ayarlamanız gerekiyor."

"Hanım efendi kusura bakmayın, iyi günler."

Telefondan gelen dıt sesleri ile sinirlerim ve ağlamalarım artmak üzereydi. Sinirle telefonu kanepeye fırlatarak banyoya girdim. Turan'ın yanına gitmek istiyordum ama bunu yapacak yüzü kendimde bulamıyordum o yüzden önce kanal işini halletmem gerekiyordu.

Yüzümü kurularken bi yandan da Kanal S'nin telefon numarasını tuşluyordum.

"Alo. İyi günler. Nasıl yardımcı olabilirim."

"Merhaba. Ben İklim Özgü. GDB Magazin'in admini."

"Anlayamadım?"

"Doğru anladınız."

"Bize bi kanıt gönderebilir misiniz?"

"Tâbi. Bana üst kurulunuz ile bir toplantı hazırlarsanız neden olmasın?"

"Sizi bir kaç dakika hatta bakleteceğim. Bekleyebilir misiniz?"

"Tâbi ki."

Stres ile yüzümü sıvazlarken Turan aklımdan çıkmıyordu. 3-4 dakika sonra kadının sesini duymam ile tüm dikkatimi topladım.

"İklim Hanım eğer müsaitseniz bugün akşam üzeri 14.00 uygun mu?"

"Tâbi. Siz bana konum gönderirseniz çok iyi olur."

"Tamamdır. İyi günler."

Telefonu kapatarak sevinç çığlıkları atmaya başlamıştım. Bu kadar kolay olmasını asla beklemiyordum.

Saçlarıma fön çekerek at kuyruğu yaptım. Üstüme kot pantolon ve beyaz yünlü sweatshirt giydim.

~~~

"Buyrun?"

"İklim Özgü. Samet Beyle saat 14.00'da toplantım vardı?"

Kadının ayağa kalkması ile kaşlarımı çatarak bakmaya başladım.

Tahminen 25'li yaşlarıydı. Kahverengi saçları aşırı sıkı bir şekilde at kuyruğuydu. Üstünde ise beyaz bir gömlek vardı.

"İklim Hanım ben sizin için hemen birini çağırıyor-"

"Gerek yok. Siz tarif edin ben giderim."

"Tâbi. Asansörde 7'e basıyorsunuz. Karşınızdaki kapı."

"Teşekkür ederim."

Asansöre binip bastığımda stresten bayılmamak için kendimi başka şeylere yönlendirmeye çalışıyordum.

Ben: Turan evinin adresini gönderebilir misin?

Mesajı stresle yollarken asansörün kapısı açıldı. Ellerimi pantolonuma sürterek terini sildim. Kapıyı tıklatacakken elim havada kalarak kapı açıldı.

25-30 yaş arasında, açık kumral saçlı, yeşil gözlü, iri bir adam vardı.

"Ben Samet Kaya."

Uzattığı elini sıkarak gülümsedim.

"İklim Özgü."

"Buyrun içeri geçin."

İçeri girdiğimde beyaz gri tonlu çalışma odası ve yanında cama doğru dönük koltuklar vardı.

Çardak AcılarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin