Son Defa

1.4K 54 26
                                    

Dışarıdan bakış açısı*

"Bir mektuba nasıl başlanır?İnanın bilmiyorum.Bu yüzden uzatmadan lafa gireceğim.Beni gözetip kolladığınız için size teşekkürlerimi sunuyorum.En kötü zamanlarımda yanımda siz,arkadaşlarım,vardınız.Bana sıcak bir yuva verdiniz.Beni aranıza alıp yaşadığım tahlissiz olayları unutturmaya çalıştınız.Bana kendimi nasıl koruyacağımı öğrettiniz.Beni her halimle kabul ettiniz.Yaptığım yanlışların doğrusunu öğrettiniz.Size ne kadar teşekkür etsem az.Ailemden daha çok aile oldunuz benim için.Ben de bana yaptığınız bu iyiliklerin karşılığını vermek adına tehlikeli bir göreve gitmeye karar verdim.Size sormadım çünkü cevabınızı biliyordum.Yine de böyle önemli bir şeyi sizinle paylaşmadığım için sizden özür dilerim.Bütün iblis keserlerin azılı düşmanı olan iblislerin kralı Muzan Kibutsuji'yi aranızda bilmeyen yoktur.Bir çok masumun ölüm sebebidir.Bildiğiniz üzere son zamanlarda iblis sayısındaki artış hızlandı ve katliamlar yapılmaya başlandı.Biz her ne kadar çabalasak da işin köküne ulaşamadığımız takdirde bu çabalarımız boşa gidiyor.Siz de bu durumun farkındasınız biliyorum.Elinizden bir şeyin gelmemesi sizi üzdüğü gibi beni de üzüyor.Bu yüzden insanlık adına kendimi feda etmeye karar verdim.Sizin dışınızda kaybedecek bir şeyim olmadığı için bilgi edinmek amacıyla iblislere sızdım.Uzun uğraşlar sonucunda Muzan Kibutsuji ile görüşmeyi başardım.Şuan onun güvenini kazanmakla meşgulüm.Ama bu vakitten sonra artık sizlerle iletişimini kesmek durumundayım.Bu sizinle iletişime geçtiğim son defa olabilir.Kim bilir?Belki Muzan Kibutsuji benim amacımı anlayıp bana çeşitli işkenceler yaparak öldürebilir.Fakat benim öğrendiğim bilgiler benimle birlikte ölmeyecek.Öğrendiğim bilgileri Muzan Kibutsuji beni iblis yapınca hafızamı sizlere aktaracağım.Böylece ben ölsem bile Kibutsuji'yi öldürebileceksiniz.Umarım bu yolda başarılı olurum.Sizi seviyorum!Ben ölünce sakın arkamdan ağlamayın!Görüşmek üzere benim güzel dostlarım...

Y/N "

Y/N yazdığı uzun satırları tekrardan gözden geçirdi.Derin derin içini çekti.Kağıdı beyaz,gösterişsiz bir zarfa koyarak.Karargahın posta kutusuna usulca attı.Sıra,arkadaşlarına farkettirmeden onlarla vedalaşmaya gelmişti.İlk önce onu bulunduğu yerden kurtaran Giyuu'ya veda etmek istedi.Karargaha doğru ilerledi.Gözleri etrafı tarıyordu.Ortalıkta kimse görünmüyordu.Büyük ihtimalle Hashiralar göreve gitmişlerdi.Onları bekleyecek zamanı yoktu.O sırada birisi bahçeye girdi.Havanın hareketinden kimin bahçeye girdiğini hemen anladı.Tanjiro Kamada.Arkasını döndü ve dostça bir şekilde gülümsedi.

"Merhaba Tanjiro-kun!Hashiraların nerede olduğunu biliyor musun?"

"Merhaba Y/N-san!Ben de onları arıyordum.Daha sonra hepsinin göreve çıktığını öğrendim."

Y/N'nin yüzüne gergin bir gülümseme oturdu.Arkadaşlarına veda edemeyecekti.İçindeki üzüntüyü saklamaya çalıştı.

"Tanjiro-kun senden bir şey isteyebilir miyim?"

Tanjiro Kamado'nun bakış açısı*

Şaşırdım.Hashiraların büyüttüğü güçlü biri benim gibi bir acemiden ne isteyebilirdi ki?

"Bunu bir tek senden isteyebilirim şuanda..."

İçimi bir merak duygusu sardı.

"Tabikii Y/N-san ne isterseniz yapmaya çalışacağım!"

Dedim heyecanlı bir sesle

Hafif bir şekilde gülümsedi ve bana doğru bir adım attı.

"Ben uzun süreli bir göreve gideceğim ve evimdeki çiçekleri sulaması için birisi lazım.Biliyorsun onlar İblislerin iyileşmesi için üzerinde çalıştığım bitkiler.Normalde senden böyle bir şey istemezdim fakat çiçekleri yanıma alamayacağım.Benim için onları haftada bir sulayabilir misin?"

Muzan x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin