Y/N'nin Bakış Açısı
Dünya dönmeyi bırakmıştı sanki.Donakalmıştım.Ne konuşabiliyordum ne de haraket edebiliyordum.Akaza'ya bakmaktan başka bir şey yapamıyordum.En kötü senaryolar gözümün önünden geçiveriyordu.
"Bir şey söylemeyecek misin?"
İşte o zaman kendime gelebildim.
"Bunu nasıl düşünebilirsin?!Ben sizlerden yanayım!Asla insanlardan yana olmam."dedim inandırıcı bir sesle(!)
"Yalan söylemeyi de başaramıyorsun"
"Yalan söylemiyorum!"
Sinirle ayağa kalktım ve basketbol topuna şöyle bir baktım.Yüzündeki ifadeyi gördüğümde şaşırdım çünkü hiç de sinirlenmişe benzemiyordu.Başını yukarıya kaldırıp bana baktı.
"Muzan-Sama'ya söyleyeceğimden mi endişeleniyorsun?"
"..."
"Zaten bildiğini düşünüyorum o yüzden endişelenmene gerek yok"
Son söylediğini duyunca kanımın çekildiğini hissettim.Olabir mi?Kibutsuji Muzan biliyor olabilir mi?Yok canım bilseydi beni yaşatmazdı herhalde.Bilmiyordur ya...Akaza beni korkutmaya çalışıyordur.Neden beni korkutmaya çalışsın ki?
"Yanlış düşünüyorsun.Ben sizin tarafınızdayım.Sizin tarafınızda olmasaydım tahtalı köyü boylardım"
Omzunu silkti ve o da ayağa kalktı.
"Ne kadar da güzel bir gece öyle değil mi?"konuyu değiştirmek için uğraşıyordum
Bana ciddi misin dercesine baktı.
"Hey Akaza,iblis olmadan önceki hayatını hiç merak etmiyor musun?"
"Bazen düşündüğüm oluyor fakat üzerinde durmadım ve durmuyorum"
"Sana yardım etmeme ne dersin?"
Bir şey söylemeyince başımı ona doğru çevirdim.Düşünceli bir surat ifadesiyle şekilde kaşlarını çatmış bana bakıyordu.Biraz daha üstüne gittim.
"Geçmişini hatırlarsan daha güçlü olabilirsin!Doumadan bile!"
Douma'nın onun zayıf noktası olduğunu biliyordum.Akaza Douma'dan nefret ediyordu.Ondan nefret etme sebebi sadece kadınlar değildi.Douma'nın kendisinden sonra iblis olup kendisini geçmesine de sinir oluyordu.Douma'nın adını duyunca sinirle çenesini sıktı.Bu adamdan gerçekten de nefret ediyordu.
"Kabul ediyorum"
Zaferle gülümsedim.Yaşadıklarını öğrenmem her türlü işime gelecekti.Fakat onun yaşadıklarını öğrenmesini bilmiyorum.Belki bizden biri olacaktı belki de daha kötü bir iblis olacaktı.Denemeye değer diye düşündüm.
"Peki bunu nasıl yapacaksın.Geçmişimi nasıl öğrenebilirsin ki?"
"Bilmiyorum bir şekilde yapacağım"diye cevap verdim.
Bunu aklımın bir köşesine yazdım.Sonra Akaza'ya dönüp el salladım.
"Görüşürüz Akaza!Seninle vakit geçirmek güzeldi!"
"Görüşürüz Y/N.."
Zaman Atlaması
Akazayla vedalaştıktan gördüğüm ilk kütüphaneye gidip kitapları karıştırmaya başladım.Douma'nın sorunu için çözüm arıyordum.Bu durumla ilgili bir kaç kaynağa denk geldiysem de bu durumdan nasıl kurtululacağı ile ilgili hiç bir şey bulamadım.Öğrendiğin bilgileri buraya gelirken yolda gördüğüm bir esnaftan aldığım kağıda yazıyordum.Şimdiye kadar öğrendiklerimin özeti bu durumun sabit bir kişilik özelliği olduğu,bir çok tedavi girişiminde bulunulduğu fakat hepsinde başarısız olunduğu,bu durumdan muzdarip bireylerin kendi içsel durumları yerine dışsal olaylar ile ilgili düşüncelerine odaklanma eğiliminde olduklarıydı.(Araştırdım)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Muzan x Reader
FanfictionSelam!Bu benim ilk kitabım.O yüzden hatalarım olabilir.Beni bağışlayın.Bu kitap bir Muzan x Reader kurgusudur.Kitabın içindeki ana karakter haricindeki karakterler bana ait değildir.Kitabıma bir şans verirseniz çok sevinirim!