"Pes edenler ölüme mahkumdurlar."

774 58 140
                                    

Dışarıdan Bakış Açısı

Yine sessizlik,yine sessizlik...Y/N ile adını henüz bilmediği kız yaklaşık 2 dakikadan beri bir şey söylemeden bakışıyorlardı.(Türk dizisi mübarek)

Y/N bir şey diyecekti ki beyaz saçlı kız Y/N'yi eteğiyle yakaladığı gibi yukarıya çekti.Ve onu odadan dışarı doğru sürüklemeye başladı.

"Ben kendim gelebilirdim."

"Çirkin yaratık..."

"Benim adım da Y/N tanıştığıma memnun oldum!"

Beyaz saçlı kız pişmiş kelle gibi sırıtan tuhaf kızı yere fırlattı.

"SEN NE CÜRETLE-"

"Neler oluyor burada?"

İki kız da başını sesin geldiği yöne doğru çevirdi.

Y/N karşısında duran iblise baktı.Şimdiye kadar gördüğü en tuhaf iblislerden biriydi.Vücudu orantısızdı.Beli çok inceydi.Saçlarının ucu yeşildi.Gözlerinin içi sarıydı.Göz bebeklerine baktı.

Upper moon 6

Yanındaki kıza baktığında onda da aynı işareti gördü.

"ONII-CHANN!!"

Y/N yanındaki kızın bağırmasıyla irkildi.Bunlar kardeş miydi?Birbirlerine hiç benzemiyorlardı.

"Bu kendini beğenmiş pislik bana çirkin dedi!!"

Sinirle bağırdı.Y/N yerden kalkıp üstündeki tozları silkeledi.Tam bir drama queen diye geçirdi içinden.

"Oi sen benim dünyalar güzeli kardeşime nasıl çirkin dersin?"

Ardından elindeki hançere benzeyen silahı Y/N'ye fırlattı.Y/N refleks olarak elini silaha doğrulttu.Ve silahı havada kaptı.Yeşil saçlı çocuk şaşırdı.

"Huh?Sen upper moon falan mısın?"

"Hayır değilim.."

"Anlıyorum Muzan-sama sana bolca kanından vermiş o zaman.Değil mi?~"

"Hayır,size verdiğimden daha az verdim."

Buz gibi bir ses koridorda yankılanınca.Üçüde yere çöktü.

"Şimdi söyleyin bana.Burada ne halt yiyorsunuz?"

Y/N'nin Bakış Açısı

Göz ucuyla yanımdakilere baktım.Gerilmiş gözüküyorlardı.

Beyaz saçlı kız titrek bir şekilde konuştu.

"Bu yanımdaki kızı koridorda gezinirken gördüm.Şüpheli gözüktüğü için onu takip etmeye karar verdim.Sizin iblisleri güneş ışığıyla cezalandırdığınız odaya girdi.Ve düştü.Ben de o sırada ona bakıyordum.Güneş ışığı ona etki etmedi.Sonra onu oradan kurtardım.Sizin yanınıza söylemeye geliyordum ki kaçmaya çalıştı.Orada da abimle karşılaştık."

Olayı ne kadar da çarpıtıyor...Sinirle dişlerimi sıktım.

Başımı kaldırıp bir şey söyleyecektim ki Muzan'ın ve yeşil saçlı iblisin bana Heyecanlı bir şekilde baktıklarını gördüm.Ne bokum oluyordu burada?

"Daki doğru mu söylüyor Y/N?" Dedi Muzan Y/N kısmını bastırarak.

Adının Daki olduğunu öğrendiğim kız efendisinin ona inanmamasından dolayı hayal kırıklığına uğramışa benziyordu.Abisi ise bana bakmaya devam ediyordu.Aniden omuzlarımda bir çift el hissettim.Başımı kaldırdığımda bir adım geri sıçrayacaktım fakat eller hareket etmeme izin vermiyordu.

Muzan x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin