Ben Senden Yanayım

498 38 94
                                    

Vücudumun gerildiğimi hissedip korkarak başımı yana çevirdim.Muzan kollarını birleştirmiş sinirli bir şekilde bize bakıyordu.Ellerimi hemen Douma'nın ellerinden çektim.Ve Muzan'a doğru dönüp yere eğildim.Yan gözle Douma'ya baktım o da aynısını yapmıştı.Muzan'ın delici bakışlarını üstümde hissediyordum.Kaçtığım için bana kızmış olmalıydı.Yaşananları hatırlayıp kızardım

"Douma'nın yanında kalmak için benden izin aldın mı Y/N?"

"Hayır..."

"Ve sen Douma,sana Y/N'dan uzak durmanı söylemiştim"

"..."

"Normalde ikinizi cezalandırırdım.Fakat bunun için vaktim yok.Büyük bir savaşa hazırlanıyoruz.Bu yüzden hepinizi eğitmeye karar verdim."

Başımı endişeyle kaldırdım.Büyük bir savaş mı?Bunun anlamı planımı gerçekleştirmek için çok az zamanım olması demek...Çok geç olmadan bir şeyler yapmalıyım!

"Şu üç gün serbestsiniz.Bu üç gün çok fazla insan yemeniz lazım.Y/N sen de yemelisin.Sadece Douma için söylemiyorum."

Ben...insan yemek mi?

"Ayrıca 3.günün gündüzü seni kalede bekliyorum Y/N.Konuşmamız gereken konular var"

Yutkundum

Odadaki ağır hava yavaş yavaş gitmeye başlayınca Ayağa kalktım.Douma'ya baktım.Kaşlarını çatmış bir şekilde önüne bakıyordu.

"İnsan yemek istemiyorum."

Ne?Yanlış mu duydum?Az önce insan yemek istemiyorum mu dedi?

Başımı şok olmuş bir şekilde Douma'ya çevirdim.

"İnsan yemeyeceğim Y/N"

Vücudumu bir neşe dalgası sardı.Gülmemek için kendimi zor tutuyordum.Başarmıştım!Bir iblisi insan yemekten vazgeçirttirmiştim!Ve o iblis eski üst ay 2ydi!Şimdi yapmam gereken en kısa zamanda diğer iblisleri de yanıma çekip Muzan'ı yenmek-Bir dakika...Muzan'ı yenmek mi?Ben herkesi kurtarmak istiyorum.Öldürmeyi değil...Eğer Muzan ölürse diğer iblislerde ölecek...Masum iblisler dahil.Ve ben de öleceğim.Sadece o da değil ben..Muzan'ı seviyorum.Seviyorum?Evet,arkadaşlarımın ailelerini vahşice öldüren,sadece insanların değil iblislerin de hayatlarını altüst eden bir adamı seviyorum...Yine de kendi isteklerime göre hareket edemem.Arkadaşlarıma ihanet edemem...

"Y/N?"

Şimdi ya da yarın Tamayo Hanımı ziyaret etmeliyim.İblisleri insan yapmak için çok çalışmalıyım.Ne kadar faydam olursa o kadar iyi.Bensiz de devam edebilirler aslında ama benimde bir faydam olmasını istiyorum.Eğer bu gerçekleşirse Muzan'ı insan yapmak istiyorum. Böylece diğer bütün iblisler de insan olacak!

"Y/N!"

Douma'nın beni sarsmasıyla kendime geldim.Endişeli gözüküyordu.

"Sana çok uzun zamandan beri sesleniyorum niye tepki vermiyorsun~"

"Kusuruma bakma Douma bir şey düşünüyordum da..."

"Benimle de paylaş!Ben de duymak-"

"Sen kimden yanasın?"

"..."

Bu soruyu bu şekilde sormak istemiyordum.Ama başka şekilde de öğrenemezdim.

"Ne demek istiyorsun Y/N?"

"Sana soruyorum.Sen iyilikten mi yanasın kötülükten mi?"

"Ben senden yanayım Y/N..."

Ne?Ne demek istiyor bu çocuk

Muzan x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin